کیف پول Trust Wallet و توکن آن چیست؟(TWT)

اخیرا صرافی بایننس لیست کیف پول Trust Wallet را اعلام کرد. قیمت توکن TWT که به دلیل این خبر، افزایش قابل توجهی را به خود دید، رکورد خود را ارتقا داده و تا قیمت ۰.۴۴ دلار افزایش پیدا کرد. این صرافی که در جهان به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در زمینه میزان حجم معاملات شناخته می‌شود، پیشتر اعلام کرده بود که قیمت و توکن تراست والت را اعلام می‌کند.

بر اساس توضیحاتی که توسط این صرافی منتشر شده است، توکن تراست والت به عنوان عضوی از بخش نوآوری در روز ۲۷ام ماه ژانویه سال جاری شناخته می‌شود. از آن تاریخ، توکن این رمز ارز در صرافی بایننس مورد معامله قرار می‌گیرد. از نمونه‌هایی که با این توکن مورد معامله قرار می‌گیرند، می‌توان به بیت کوین، BUSD و USDT اشاره کرد. هنگامی که صرافی بایننس اعلام کرد توکن و کیف پول Trust Wallet را در لیست خود دارد، TWT در عرض یک روز بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت را به خود دید. کیف پول تراست والت نیز قیمت این توکن را در بیشترین حالت خود نگه داشته و این اقدام را از روز ۲۸ ژانویه سال جاری همراهی کرده است. سایر مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید.

کیف پول Trust Wallet و توکن این رمز ارز چیست؟

کیف پول تراست والت نوعی کیف پول ارزهای دیجیتال است که مالکیت آن برای صرافی بایننس بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تا رمز ارزهای موردنظر خود را خریداری کنند. کیف پول Trust Wallet این توانایی را دارد تا از رمز ارزهای بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند. این سیستم از کریپتوهای متنوع و پرطرفداری از جمله اتریوم، بیت کوین، لیت کوین، بایننس کوین، ریپل، استلار، دش، ترون، پولکادات، تزوس، ATOM، کاوا، دوج کوین و مواردی از این قبیل حمایت و پشتیبانی می‌کند.

این بدان معنا است که می‌توانید به راحتی این  قبیل رمز ارزها را از طریق Trust Wallet خریداری، ذخیره و یا حتی به فروش برسانید. جدا از این موارد، کیف پول تراست والت می‌تواند توکن‌های مختلفی از جمله توکن ERC20, BEP-2 و یا حتی BEP-20 را مورد پشتیبانی قرار ‌دهد. این مشخصه‌‌ها به نوبه خود عملکرد و توانایی بسیار بالای کیف پول تراست والت را نشان می‌دهد.

جدا از این موارد، Trust Wallet به راحتی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از پاداش‌هایی مانند پاداش‌های Staking ذخیره شده در کیف پول خود استفاده کرده و از این طریق نیز سود مناسبی دریافت کنند.

توکن تراست والت نوعی توکن بر پایه کیف پول Trust Wallet بوده که بر اساس زنجیره هوشمند بایننس BEP-2 و BEP-20 فعالیت می‌کند. این توکن، نوعی از ERC20 نیست. میزان گردش توکن TWT حدود ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ است. همانند بایننس، تراست والت نیز نوعی توکن بسیار قوی بوده که از نظر عملکرد و فعالیت، دور دست بسیار قوی و مناسبی برای آینده دارد. اهداف اصلی TWT، سوزاندن مقداری از توکن‌ها به منظور کاهش گردش حجم بر اساس گذر زمان است.

پیش بینی قیمت توکن تراست والت

توکن Trust Wallet یک توکن تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال است. این توکن در حال حاضر از سال ۲۰۲۰ و از ماه آپریل شروع به کار کرده و از زمان شروع خود قیمتی حدود ۰.۰۰۶۵ دلار داشت. اگر بخواهیم دقیقا به این موضوع اشاره کنیم، می‌توانیم دلیل افزایش قیمت این توکن را اعلام صرافی بایننس نسبت به معرفی کیف پول Trust Wallet در سطخ بازار ارزهای دیجیتال بدانیم. بیشتر بخوانیم

Trust Wallet را می‌توان نوعی گزینه تولید شده و طراحی شده توسط صرافی بایننس دانست. این صرافی با معرفی توکن و کیف پول Trust Wallet توانست قیمت و ارزش آن را تا ۰.۴۴ دلار افزایش دهد. این افزایش در ماه ژانویه و روز ۲۸ این ماه صورت گرفت.

این رشد قیمت سود قابل توجهی را به سرمایه داران این توکن در مدت زمان بسیار کوتاهی داد. همانطور که صرافی بایننس کیف پول Trust Wallet را به بازار ارزهای دیجیتال معرفی کرد، بدون شک نکات جدید و نوآوری‌های قابل توجهی را برای این کیف پول و دارندگان آن به وجود خواهد آورد. به خاطر اسم بایننس به عنوان طراح و خالق این کیف پول، بسیاری از کاربران فعال در حیطه ارزهای دیجیتال به این سیستم اعتماد کرده و برای ذخیره اطلاعات و داده‌های خود از کیف پول Trust Wallet استفاده می‌کنند. این مشخصه در آینده‌ای نه چندان دور نیز مجددا افزایش خواهد یافت.

عامل دیگری که به نوبه خود بر قیمت TWT و همچنین ارزش کیف پول Trust Wallet تاثیر می‌گذارد، عمل سوزاندن کوین تراست والت است. این اقدام باعث می‌شود تا بایننس در کنار افزایش قیمت و ارزش توکن‌های بایننس خود، در زمینه توکن تراست والت نیز اقدامات لازم را انجام دهد. صرافی بایننس همکاری مختلفی با سیستم‌های گسترده در حیطه ارزهای دیجیتال به منظور افزایش قیمت و عملکرد توکن بایننس ایجاد می‌کند. همین عامل باعث افزایش قیمت توکن بایننس می‌شود.

این امیدواری وجود دارد تا صرافی بایننس اقدامات لازم به منظور افزایش قیمت و ارزش تراست والت را به وجود بیاورد. البته اقدامات مثبتی نیز در این زمینه توسط صرافی Binance صورت گرفته است. این صرافی برنامه ریزی‌های خاصی به منظور افزایش ارزش توکن تراست والت انجام داده است. به عنوان مثال این صرافی قصد سوزاندن کوین Trust Wallet به منظور کاهش میزان گردش توکن را دارد. این اقدام باعث کاهش میزان حجم شده و در کنار آن به دلیل کم بودن توکن باعث افزایش میزان تقاضا برای استفاده و یا خرید می‌شود. این مشخصه تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در افزایش قیمت تراست والت خواهد داشت.

پیش بینی ما از قیمت توکن تراست والت در سال ۲۰۲۱ میلادی اعدادی حدود ۰.۵۰ تا ۱.۲۰ دلار است. این روند افزایشی برای قیمت توکن تراست والت حتی در سال ۲۰۲۲ میلادی نیز وجود خواهد داشت. به عنوان مثال در سال ۲۰۲۲ پیش بینی ما بر این است که توکن Trust Wallet قیمتی معادل ۱.۵۰ تا ۲.۵۰ دلار داشته باشد. در کل می‌توان روند افزایشی مناسبی را برای توکن تراست والت داشت. از سال ۲۰۲۵ این امکان وجود دارد تا قیمت توکن تراست والت تا ۴.۲۵ تا ۵.۵۰ دلار افزایش قیمت خواهد داشت. این عامل نشان دهنده رشد قیمت توکن و ارزش کیف پول Trust Wallet در بازار ارزهای دیجیتال وجود خواهد بود.

جمع بندی

کیف پول Trust Wallet و توکن آن از اطلاعاتی بود که در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما چیست؟ آیا این کیف پول و توکن تراست والت می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

کیف پول