ارز دیجیتال ترون و بررسی نقاط ضعف آن در چند هفته اخیر

ارز دیجیتال ترون از ارزهای بسیار مهم است که امروز می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. این ارز دیجیتال دارای نقاط عطف بسیاری است که امروز برخی از مهم‌ترین آنها را برای شما در این مقاله جمع آوری کرده‌ایم.

از جمله آن نقاط می‌توان به این موارد اشاره کرد: مجموع معاملات روزانه این ارز از مرز ۹ میلیون و همچنین آدرس‌های خاص TRX آن از مرز ۴۵ میلیون عبور کرد که بسیار قابل توجه می‌باشد. در دنیای ارزهای دیجیتال باید همیشه گوش به زنگ باشید تا ارزهایی که عملکرد بسیار موفقی داشته‌اند را زودتر از بقیه خریداری و در این زمینه سود بسیاری بدست آورید. با ما همراه باشید تا امروز نقاط عطف این ارز را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال ترون و رکورد شکنی‌های آن

معاملات ارز ترون یک رکورد جدید در تمامی زمان‌های فعالیت خود را ثبت کرد. «جاستین سان» نقطه عطف بعدی را تا ۱۰ میلیون معامله در روز قرار داد چرا که تعداد معاملات این ارز در حال حاضر از مرز ۹ میلیون گذشته است. حالا مجموع ارزش بلاک چین ترون به بیش از ۸ میلیارد دلار رسیده است.

شبکه بلاک چین ترون نشانه‌های خوبی از رشد را نشان می‌دهد. این شبکه توانست به نقاط عطف مهمی در هفته‌های اخیر دست یابد. معاملات روزانه در بلاک چین ترون به یک رکورد جدید در تمام طول مدت فعالیت خود رسید و از سال گذشته تا کنون تا ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

بر اساس پلتفرم ردیابی داده ترون که « Tronscan.org» نام دارد، بلاک چین ترون تا کنون بیش از ۹ میلیون معامله را تنها در یک روز پردازش کرده است.

« CryptoRank» توییت کرد:

«شمار مجموع معاملات روزانه TRX موسسه @TRONFOUNDATION از مرز ۹ میلیون گذشت و رکورد جدید ۹.۲۷ میلیون را به ثبت رساند. این نرخ تا ۵۲۲% از سال گذشته افزایش داشته است.»

-پلتفرم «CryptoRank»،‌ ۷ جولای ۲۰۲۱

این افزایش به خوبی گویای محبوبیت روز افزون ارز دیجیتال ترون در فضای ارزهای رمزنگاری شده است. «جاستین سان» بنیانگذار این ارز دیجیتال در رابطه با در نظر گرفتن چالش بعدی اعلام کرد که این بلاک چین به زودی پردازش ۱۰ میلیون معامله در هر روز را آغاز می‌کند.

وی توییت کرد:

«۱۰ میلیون معامله در روز در شبکه ترون در راه است! حدس بزنید کی؟»

-«جاستین سان»، ۷ جولای ۲۰۲۱

علاوه بر این افزایش بزرگ در معاملات روزانه، تعداد آدرس‌های خاص نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق اطلاعات «Tronscan» در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون آدرس در شبکه بلاک چین این ارز وجود دارد.

اکوسیستم دیفای ترون یک رشد بسیار قوی را نشان می‌دهد. ارزش کلی قفل شده (TVL) این اکوسیستم در هفته اخیر به بیش از ۸ میلیارد دلار رسید. اگر چه که بر اساس گفته «Tronscan» از آن زمان تا کنون کمی کاهش یافته است و در حال جاضر تنها ۷.۴ میلیارد دلار ارزش دارد.

«جاستین سان» به تازگی توییتی با اشاره به TVL دیفای ترون منتشر کرده است:

«در ساعت ۲۳:۰۰، ۲ جولای ۲۰۲۱ (HKT) # #TVLشبکه-ترون برابر با ۷.۸ میلیارد دلار آمریکاست.»

«عملکرد اینکوئری TVL #ترون (یا همان ارزش کلی قفل شده) همین الان به صورت لایو.»

«به تجربه و پیدا کردن هم زمان داده مورد علاقه خود تنها با یک کلیک در @TRONSCAN_ORG خوش آمدید.»

«#دیفای در #ترون در حال رشدی سریع است.»

-«جاستین سان»، ۲ جولای ۲۰۲۱

شبکه بلاک چین ارز دیجیتال ترون پشتیبانی چندین استیبل کوین را نیز ارائه می‌دهد و همچنان در حال رشد است. (USDT) ارز دیجیتال تتر به مدیریت جفت‌های خود با ۳۲ میلیارد دلار عرضه در گردش ادامه می‌دهد.

«جاستین سان» بنیانگذار ارز ترون گفت:

«ترون برای داشتن موارد موفق بسیاری از صدور استیبل کوین‌ها شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال با داشتن TRC20-USDT به عنوان بیشترین مورد شناخته شده معروف است. افزایش ثابت عرضه در گردش و آدرس‌های خاص TRC20-USDT گواه کافی برای تقاضای استیبل کوین‌ها هستند.»

از طرف دیگر USDC استیبل کوین چرخه دستاوردهای قابل توجهی را شاهد بوده است. در کمتر از یک ماه عرضه در گردش USDC در ترون به بیش از ۱۰۸ میلیون رسید. به همین شکل ترون به دلیل هزینه‌های معامله پایین خود در حال تبدیل به یک انتخاب بسیار محبوب برای معامله گران است.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال ترون یکی از ارزهای مهم است که امروز در این مقاله شما را با آن آشنا کردیم. این ارز اگرچه از ارزهای نوپا است اما عملکرد بسیار خوبی در هفته‌های اخیر از خود نشان داده است. این ارز توانسته است از سال پیش تا کنون افزایش ۵۰۰ درصدی داشته باشد و حالا رکورد جدیدی از خود ثبت کرده است. مجموع معاملات روزانه در شبکه ترون در حال حاضر از مرز ۹ میلیون گذر کرده است و بنیانگذار آن، «جاستین سان» قول عبور از مرز ۱۰ میلیون را نیز به کاربران خود داده است. نظر شما در رابطه با این ارز دیجیتال چیست؟

Comments (0)
Add Comment