تیپ جار توییتر حالا از بیت کوین نیز استفاده می‌کند

تیپ جار توییتر موضوعی مهمی است که می‌خواهیم در مقاله امروز شما را با آن آشنا کنیم. توییتر از پلتفرم‌های بسیار محبوب است که اتفاقا از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم ممکن است به‌زودی از ارز دیجیتال بیت کوین نیز در تیپ جار خود استفاده کند. با ما همراه باشید تا این پلتفرم و اقدام جدید آن را بررسی کنیم.

تیپ جار توییتر

پلتفرم توییتر پیش‌تر در همین سال، ویژگی به‌نام «تیپ جار» (Tip Jar) را راه‌اندازی کرد. تیپ جار به کاربران امکان ارسال مستقیم پول به دیگر کاربران را می‌دهد. این اقدام موجب پشتیبانی از تولیدکنندگان محتوا می‌شود. توییتر در حال حاضر از پول معمولی استفاده می‌کند اما به‌دنبال آن است که بیت کوین را نیز به تیپ جار خود اضافه کند.

«الساندرو پالوزی» که یک محقق و توسعه‌دهنده اپلیکیشن است، شخصی بود که ابتدا این ویژگی را فاش کرد. «پالوزی» به افشای جزئیاتی در رابطه با آنکه شبکه‌های اجتماعی مشغول انجام چه کاری هستند، معروف است. وی در حساب توییتر خود عکس صفحه‌ای را منتشر کرد که نشان می‌داد که کاربران چطور از احتمال دریافت انعام بیت کوین از طریق توییتر، باخبر می‌شوند.

«مک رومرز» نیز خبری را مبنی بر آن به‌اشتراک گذاشت که توییتر به‌دنبال آن است تا بیت کوین را به تیپ جار خود اضافه کند.

وی گزارش داد:

«آپدیت بتای اخیر توییتر، نشان‌گر پشتیبانی از ارائه انعام بیت کوین به تولیدکنندگان محتوا است. این انعام نیز با استفاده از امکان تیپ جار انجام می‌شود که این پلتفرم پیش‌تر در همین سال از آن رونمایی کرد. بیت کوین نیز هنوز به‌عنوان گزینه‌ای برای انعام کاربران بتا، در دسترس نیست. اما کدی که در بتا وجود دارد نشان‌گر آن است که توییتر در مسیر رونمایی از آن است.»

در ابتدا، کاربران می‌توانستند از افزونه‌های Bandcamp، Venom، CashApp، Patreon و Paypal برای دادن انعام به تولیدکنندگان محتوا از طریق تیپ جار Twitter، استفاده کنند. انعام بیت کوین یک احتمال در آینده‌ای نزدیک است. چرا که «جک دورسی» مدیر عامل توییتر از معتقدان بزرگ و پشتیبانان طولانی مدت بیت کوین است.

جمع بندی

تیپ جار توییتر از موضوعات مهمی بود که امروز به آن پرداختیم و شما را به خوبی با آپدیت جدید آن آشنا کردیم. پلتفرم توییتر و «جک دورسی» مدیر عامل آن، از پشتیبانان قدیمی ارزهای دیجیتال به‌خصوص ارز دیجیتال بیت کوین هستند. این پلتفرم، پیش‌تر از ویژگی به‌نام تیپ جار رونمایی کرد که با استفاده از آن، کاربران می‌توانستند به تولیدکنندگان محتوا، انعام دهند. حالا توییتر قصد دارد که به تیپ جار خود، ارز دیجیتال بیت کوین را نیز اضافه کند تا بااستفاده از آن نیز بتوان به تولیدکنندگان محتوا، انعام بخشید. ما امروز این ویژگی جدید را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment