پرداخت انعام توییتر به‌صورت جهانی راه‌اندازی شد

پرداخت انعام توییتر از موضوعات داغ این روزهاست که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و مهم‌ترین نکات آن را خدمت شما بررسی کنیم. پلتفرم توییتر یک پلتفرم بسیار شناخته شده است که کاربران بسیاری در سرتاسر جهان با آن کار می‌کنند. این پلتفرم همچنین از طرفداران ارزهای دیجیتال است و همیشه از چنین ارزهایی در شبکه خود پشتیبانی کرده است. این پلتفرم درحال حاضر ویژگی پرداخت انعام خود را در سطح جهانی منتشر کرده است. پلتفرم توییتر همچنین پرداخت ارز دیجیتال بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ، به امکانات خود افزوده است. با ما همراه باشید تا امروز این خبر جنجالی را خدمت شما بررسی کنیم.

پرداخت انعام توییتر

پس از آنکه شایعات بسیاری پیش‌تر در این ماه به‌راه افتاد، پلتفرم رسانه مجازی توییتر، امکان پرداخت انعام خود را به‌صورت رسمی در سرتاسر جهان منتشر کرد. این ویژگی همچنین امکان پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین را نیز از طریق شبکه لایتنینگ (Lightning) به امکانات پرداخت خود، اضافه کرده است.

با کلیک برروی این امکان، کاربران قادرند تا به تولیدکنندگان از طریق سرویس‌های شخص ثالثی همچون کش اپ (CashApp)، انعام دهند. این سرویس نیز از سمت شرکت اسکوئر (Square) عمل می‌کند. اسکوئر، یک شرکت پرداخت است که توسط «جک دورسی» تأسیس گردیده است. اما به‌دلیل آنکه بتوان به کسب درآمد در مکان‌هایی که دسترسی راحتی به ارز فیات ندارند نیز کمک کرد، کاربران می‌توانند به‌صورت بیت کوین نیز به افراد، انعام دهند. این از ویژگی‌های منحصربه‌فرد امکان پرداخت انعام توییتر است.

پس از آزمایش این ویژگی جالب با گروه کوچکی از کاربران در ایالات متحده از ماه می، این شبکه اجتماعی حالا در حال قرار دادن آن در اختیار تمام افراد است. این ویژگی به‌عنوان یک آیکون پول در پروفایل افراد ظاهر می‌شود. این آیکون نیز به چندین سرویس پرداخت آنلاین شخص ثالث همچون Cash App و Patreon، وصل شده است.

امکان دادن انعام با بیت کوین در توییتر

توییتر گفته است که هرگز از هیچ پرداختی کسر نخواهد کرد. پرداخت‌های ارزهای دیجیتال نیز برای اولین بار امکان‌پذیر خواهد شد. این پرداخت‌ها با استفاده از اپلیکیشن استرایک (Strike) که در شبکه لایتنینگ بیت کوین ساخته شده است، امکان‌پذیر می‌شوند. البته این شبکه درحال حاضر تنها در دسترس مردم ایالات متحده و ال سالوادور است.

بلاگ توییتر نیز می‌نویسد:

«علاوه بر خدماتی که درحال حاضر از طریق قابلیت انعام توییتر به‌وجود آمده است، همچنین افراد می‌توانند حالا بدون هیچ دردسری با استفاده از Strike که یک اپلیکیشن پرداخت است که در شبکه لایتنینگ بیت کوین ساخته شده است نیز با بیت کوین انعام دهند. این شبکه به افراد اجازه ارسال و دریافت بیت کوین را می‌دهد. اپلیکیشن Strike، پرداخت‌های رایگان و فوری را در سرتاسر جهان، امکان‌پذیر می‌کند.»

درحال حاضر، این انعام تنها برای IOS ممکن است. اما مجموعه اندرویدی آن نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

«استر کراوفورد» مدیر محصول کارکنان توییتر نیز در این‌باره گفت: «ما می‌خواهیم که هر کسی در توییتر به مسیرهایی دست یابد تا به آن‌ها پرداخت شود و کسب درآمد کنند.»

وی دررابطه با پرداخت انعام توییتر نیز ادامه داد:

«ارزهای دیجیتالی که افراد بیشتری را به شرکت در اقتصاد تشویق کرده، به مردم کمک می‌کنند تا درون مرزها به یکدیگر پول بفرستند و همچنین از کمترین اختلاف پول نیز برخوردارند، به ما کمک کرده‌اند که به اینجا برسیم.»

توییتر در یک نشست مطبوعاتی نیز گفته است که او همچنین درحال کشف یک ایده برای احراز هویت توکن غیرتعویضی (NFT) بوده است. این ایده ممکن است به‌شکل مهری برروی پروفایل افراد، همراه با قابلیت ردیابی و ویترین مالکیت NFT آن‌ها به‌نمایش درآید.

جمع بندی

پرداخت انعام توییتر از جمله اخبار داغ اخیر است که در مقاله امروز بدان پرداختیم و مهم‌ترین نکاتی و حواشی حول آن را نیز خدمت شما بررسی کردیم. این پلتفرم همیشه از طرفداران رمز ارزها بوده است. پیش‌تر نیز این پلتفرم از امکان پرداخت انعام در شبکه خود صحبت کرده و شایعات بسیاری را به‌راه انداخته بود. حالا این پلتفرم رسانه اجتماعی برتر، از این قابلیت رونمایی کرد.

این پلتفرم همچنین امکان پرداخت انعام با ارز دیجیتال بیت کوین را نیز از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین، به‌وجود آورد. بدین‌ترتیب از این پس افراد قادرند تا با ارز دیجیتالی همچون بیت کوین نیز به تولیدکنندگان مورد علاقه خود در توییتر، انعام دهند. ما امروز این خبر مهم را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما دررابطه با این ویژگی توییتر چیست؟

Comments (0)
Add Comment