بیوه جان مک آفی آمریکا را مقصر مرگ همسرش می‌داند

بیوه جان مک آفی، جنیس مک آفی و اظهارات اخیر وی موضوعی است که امروز می‌خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم. او ادعا کرده است که دولت آمریکا مقصر اصلی مرگ همسرش به حساب می‌آید. با این استدلال که این دولت می‌خواهد با این اقدام خود درس عبرتی برای دیگر افراد باشد. با ما باشید تا این ادعا را بررسی کنیم.

آمریکا مقصر مرگ جان مک آفی

به گفته رویترز بیوه جان مک آفی جنیس مک آفی مقامات ایالات متحده را مسئول مرگ همسرش می‌داند.

درست یک روز قبل از خودکشی آشکار جان مک آفی، وی در یادداشت روز پدر نوشت که دولت ایالات متحده خواهان مرگ او در زندان است.

جنیس مک آفی ضمن تگ کردن جان مک آفی در توییتی نوشت:

روز پدر مبارک. اگر چه که امروز را در زندان سپری می‌کنی اما این را بدان که تو را دوست داریم و از تو ممنونیم. #جان مک آفی را آزاد کنید #مک آفی را آزاد کنید

یادداشت جان مک آفی

مک آفی یک روز پیش از خودکشی خود در یک یادداشت نوشت:

«مقامات ایالات متحده مصمم هستند که جان در زندان بمیرد بلکه درس عبرتی شود برای افرادی که علیه فساد درون سیستم نمایندگان دولت صحبت می‌کنند.»

جنیس مک آفی می‌گوید که مقامات ایالات متحده را مقصر می­داند:

«من مقامات ایالات متحده را مقصر این تراژدی می­دانم. به دلیل این اتهامات سیاسی برانگیخته علیه او همسر من اکنون مرده است.»

وی در ادامه گفت که شوهرش مبارز بود و امیدوار بود که همه چیز خوب پیش برود:

«او امیدوار بود که همه چیز خوب پیش برود. همه‌ی ما می‌دانستیم که ادامه‌ی مبارزه با این وضعیت بسیار دشوار خواهد بود. اما او یک مبارز مطلق بود. هرکس که جان را می‌شناسد هرکس که جان را هرچند اندک می‌شناسد، می‌داند که او یک مبارز بود.

من باور نمی‌کنم که او این کار را کرده است. من به جواب‌هایم خواهم رسید.»

سخنگوی سفارت آمریکا گفت:

«ما در حال بررسی دقیق مقامات محلی در مورد علت مرگ هستیم و آماده‌ایم تا تمام کمک‌های مناسب به این خانواده را ارائه دهیم. با احترام به خانواده او در طی این زمان دشوار، ما هیچ توضیح دیگری نداریم.»

جمع بندی

بیوه جان مک آفی و ادعاهای اخیر وی موضوعی است که امروز می‌خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم. جنیس مک آفی در پی خودکشی اخیر همسر خود فقط دولت آمریکا را مقصر مرگ وی دانست. او ادعا می‌کند که مقامات آمریکا در پی آن هستند که بدین صورت درس عبرتی برای دیگر افراد حاضر در سیاست ایجاد کنند. به نظر شما این ادعا چقدر صحت دارد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment