بانک بزرگ آمریکا و گزارش جالب آن از آینده ارزهای دیجیتال در آمریکا

بانک بزرگ آمریکا از معتبرترین بانک‌های این کشور، اخیرا گزارشی جالب در رابطه با ارزهای دیجیتال منتشر کرده است که در مقاله امروز قصد داریم به آن بپردازیم. این بانک طی گزارشی در روزهای اخیر نشان داده است که ۲۷ درصد از کل جمعیت ایالات متحده تا سال ۲۰۲۲ از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد. گزارش این بانک به‌دلیل اعتبار بالای آن در میان مردم آمریکا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی را بررسی کنیم.

بانک بزرگ آمریکا

بر اساس یافته‌های تحقیقاتی بانک آمریکا (Bank of America)، پیش‌بینی می‌شود که ارزهای دیجیتال تا ۳۰ سال آینده به‌طور چشمگیری گسترش پیدا کنند.

بانک آمریکا اخیرا یک تحقیق ۱۴۰ صفحه‌ای در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. این سند تحقیقاتی شامل سرمایه‌گذاری‌های سازمانی، دیفای (DeFi)، توکن‌های غیرتعویضی (NFT) و همچنین گسترش ارزهای دیجیتال می‌شود. بخش ارزهای دیجیتال همچنان در دوران رشد خود بوده و هنوز به بلوغ کامل نرسیده است. بر طبق تحقیقات این بانک، این بخش دارای پتانسیل بسیاری برای رشد در آینده است که باید به‌خوبی از آن استفاده کرد.

بر اساس این تحقیق، امروز ۱۴ درصد از جمعیت آمریکا، صاحب ارزهای دیجیتال هستند. این رقم حاکی از آن است که ۲۱ میلیون آمریکایی از ارزهای دیجیتال برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند. اهدافی همچون پرداخت، شرکت‌های مالی و غیره. گزارش بانک بزرگ آمریکا پیش‌بینی می‌کند که ۲۷ درصد از کل جمعیت آمریکا در سال ۲۰۲۲ از ارزهای دیجیتال استفاده خواهد کرد. طبق این تحقیق، متوسط صاحبان ارزهای دیجیتال، مردان سفیدپوست ۳۸ ساله هستند که روزانه تقریبا ۱۱۱,۰۰۰ دلار درآمد دارند.

این گزارش نشانگر آن است که ۷۴% از دارندگان ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را مردان تشکیل می‌دهند. این در حالی است که زنان تنها ۲۶% از این رقم را به خود اختصاص داده‌اند.

اگرچه که این صنعت به‌عنوان یک عرصه مدرن تلقی می‌شود، جوان‌ترین افراد موجود در آن با گروه سنی ۱۸ تا ۲۱ سال، تنها ۳% از دارندگان ارزهای دیجیتال را تشکیل داده و بسیار اندک هستند. بیشتر دارندگان ارزهای دیجیتال از گروه‌های سنی ۲۵ تا ۳۴ سال و ۳۵ تا ۴۴ سال هستند که به‌ترتیب ۳۹ و ۳۵ درصد از میانگین دارندگان را تشکیل داده‌اند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ۱۰% از دارندگان ارزهای دیجیتال، آمریکایی آسیایی، ۹% آمریکایی آفریقایی سیاه‌پوست، ۱۳% اسپانیایی مکزیکی، ۱% آمریکایی بومی و ۷۱% سفیدپوست هستند. طبق این گزارش، آینده‌ای روشن در انتظار ارزهای دیجیتال است.

جمع‌بندی

بانک بزرگ آمریکا از برترین و بزرگترین بانک‌های این کشور، اخیرا تحقیقی جالب را منتشر کرده است که در مقاله امروز به آن پرداختیم. این بانک آمریکایی و تحقیقات آن حاکی از مقبولیت بسیار خوب ارزهای دیجیتال در میان مردم آمریکاست. این تحقیقات نشان می‌دهد که در حال حاضر عده زیادی از مردم آمریکا که عمدتا نیز میانسال بوده و حتی سن بالایی نیز دارند، از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. این بانک همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۲، تا ۲۷% از مردم آمریکا از چنین ارزهایی استفاده خواهند کرد. ما امروز این بانک و تحقیقات جنجالی اخیر آن را با جزئیات کامل بررسی کردیم. پیش‌بینی شما از آینده ارزهای دیجیتال در آمریکا چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/07/bank-of-america-report-shows-27-of-the-united-states-population-will-use-crypto-till-2022/

Comments (0)
Add Comment