یوما (UMA) چیست؟

یوما (UMA) چیست؟

یوما (UMA) (Universal Market Access) یا دسترسی به بازار جهانی، پروتکلی برای ایجاد دارایی‌های مصنوعی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. یوما در دسامبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد.

دارایی‌های مصنوعی دسته‌ای از دارایی‌ها هستند که دارایی‌های مختلف و اساسی را نشان می‌دهند و دارای ارزش یکسانی هستند. یوما به طور خاص کاربران خود را قادر می‌سازد تا قراردادهای مالی را خود طراحی و انجام دهند، و آنها را در بلاک‌چین اتریوم اجرا کنند.

در اصل، یوما UMA ! به طرفین قرارداد اجازه می‌دهد تا مشتقات مالی واقعی در دنیا، مانند معاملات آتی، قراردادهای اختلاف (CFD) یا مبادله بازده کل را دیجیتالی و خودکار کنند. این امر همچنین ایجاد قراردادهایی که، افراد خود متعهد آن می شوند را بر اساس دارایی های دیجیتال ! مانند سایر ارزهای رمزپایه را امکان پذیر می سازد.

چه کسانی بنیانگذار آن هستند؟

هارت لامبور و آلیسون لو از بنیانگذاران UMA هستند که در طبقه معاملات گلدمن ساکس دیدار کردند. در سال ۲۰۰۵ ، لامبور با مدرک علوم کامپیوتر از دانشگاه کلمبیا فارغ التحصیل شد. وی علاوه بر بنیانگذار یوما، مدیر عامل و بنیانگذار آزمایشگاه‌های Risk شرکت مسئول توسعه پروتکل UMA می باشد.

قبل از UMA و آزمایشگاه هایRisk ! لامبور به عنوان دستیار تحقیق در کلمبیا و به عنوان تاجر اوراق قرضه دولتی در گلدمن ساکس کار می کرد. او همچنین Openfolio یک بنیاد ردیابی امور مالی شخصی را تأسیس و ریاست کرده است که در سال ۲۰۱۷ به مدیریت دارایی استون ریج فروخت. آلیسون لو مدرک اقتصاد و مدیریت را از انستیتوی فناوری ماساچوست دریافت کرده است.

چه چیزی این رمز ارز را منحصر به فرد می‌کند؟

ایده اصلی در نام آن منعکس شده است: با توسعه پروتکل ایجاد دارایی‌های مصنوعی و قراردادهای مالی در بلاکچین، به دنبال مردم‌ نهاد‌کردن و تمرکززدایی در بازار مشتقات مالی است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش رمز ارز و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم رمز ارز UMA روی لینک های مربوطه کیلک نمایید و یا با کارشناسان ما در سایت رمزارز مارکت دات کام در ارتباط باشید.

Comments (0)
Add Comment