همکاری استراتژیک ارز دیجیتال آن مارشال با اترنیتی چین

ارز دیجیتال آن مارشال و خبر همکاری اخیر آن موضوعی است که می‌خواهیم امروز به آن بپردازیم. آن مارشال اخیرا خبر یک همکاری استراتژیک با شبکه اترنیتی چین را داده است. این ارز دیجیتال برای بالا بردن سطح توکن‌های غیر قابل تعویض خود این همکاری را انجام داده است. با ما همراه باشید تا این خبر را به طور کامل بررسی کنیم.

ارز دیجیتال آن مارشال و اترنیتی چین

ارز آن مارشال (Unmarshal) مفتخر است که همکاری استراتژیک خود را با اترنیتی چین اعلام نماید. اترنیتی چین یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که توکن‌های غیر قابل تعویض تاییدی یا ANFT ها را به نمایش می‌گذارد. مصنوعات و کارهای هنری که در اترنیتی چین تولید می‌شوند سپس در همان بلاک چین توکنیزه و معامله نیز می‌شوند. آن مارشال به آن زنجیره‌ها کمک می‌کند تا داده قابل اعتماد را بلافاصله از این NFT ها گرفته و ذخیره کنند.

ارز دیجیتال اترنیتی چین

این ارز توسط «نیک رز» کهنه سرباز دنیای ارزهای رمزنگاری شده تاسیس شده است. اترنیتی چین تعهد دارد که در زمینه هنر دیجیتال و NFT ها نوآوری داشته باشد. همچنین این ارز طراحی شده است تا به تعیین دقیق ارزش دارایی‌های دیجیتال ساخته شده توسط هنرمندان مورد علاقه شما و تایید شده با ارقام قابل توجه، کمک کند. علاوه بر این اترنیتی چین هدف دارد که از NFT ها برای اهداف نیکوکارانه و اجتماعی استفاده کند.

آن مارشال و اترنیتی چین

آن مارشال با آوردن پذیرش جریان اصلی، پل ضروری اترنیتی چین برای آوردن هنر دیجیتال آف چین دنیای واقعی به اکوسیستم بلاک چین خواهد بود.

API های NFT آن مارشال، محل نگهداری هنرهای دیجیتال را بدست می‌آورند. علاوه بر این آن مارشال می‌تواند تاریخچه صاحب اثر و معامله‌های آن را از آغاز بدست آورد. اترنیتی چین API های NFT را برای ساخت پلتفرم معروف خودشان ادغام خواهد کرد.

دسته فناوری ارز دیجیتال آن مارشال کنونی NFT ها برای اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس است. ما همچنین از آنها در آینده با دیتاهای قابل همکاری پشتیبانی خواهیم کرد که این دیتاها خود بتوانند از معاملات داخل و خارج به خوبی پشتیبانی کنند.

«منوهار کلاگوندانا هالی»، بنیان گذار و مدیر عامل آن مارشال می‌گوید:

«من حقیقتا ارزشی که اترنیتی چین به دنیای NFT ها می‌آورد و همچنین مسئولیت اجتماعی که آنها برای آن تلاش کرده‌اند را تحسین می‌کنم. ما از کمک کردن به آنها و دست یاری رساندن برای دسترسی به داده بلاک چین بسیار خرسندیم.»

«استیو داگوستینو»، مدیر ارشد بازاریابی اترنیتی چین می‌گوید:

«ما برای کار با آن مارشال و ساخت و بهینه سازی شبکه داده خود هم زمان که به رشد خود در فضای بلاک چین در طول NFT های تایید شده اترنیتی چین ادامه می‌دهیم، بسیار هیجان زده هستیم.»

درباره اترنیتی چین

اترنیتی چین یک پلتفرم انجمن محور است که NFT های تایید شده نسخه محدود یا aNFT و کارت‌های معامله‌ای که توسط هنرمندان مورد علاقه شما ساخته شده و توسط ارقام قابل توجهی تایید شده باشند را تولید می‌کند. شما نیز می‌توانید این aNFT های انحصاری را با فروش مستقیم و یا حراج بدست آورید. اترنیتی هدف دارد که منحصرترین کتابخانه aNFT را بسازد و آن را به سازندگان آن و همچنین انجمن پاداش دهد.

درباره آن مارشال

آن مارشال یک شبکه داده دیفای چند زنجیره‌ای است که دسترسی بدون نامفهوم را به داده در بلاک چین‌ها برای هر نوع اپلیکیشن غیر متمرکزی آسان می‌کند.

ما همچنین اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، پولکادات و پروژه‌های مبتنی بر زیر لایه‌ای همچون StaFi را نیز به پروژه‌های تحت حمایت خود اضافه کرده‌ایم. همچنین ما با پالی گان در حال حاضر در حال شیرجه زدن در شبکه‌های لایه ۲ و توانمند سازی توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های غیر متمرکز برای داشتن دسترسی آسان به داده‌های آن چین هستیم.

جمع ‌بندی

ارز دیجیتال آن مارشال و همکاری اخیر آن موضوعی است که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. این ارز دیجیتال اخیرا یک همکاری استراتژیک را با شبکه اترنیتی چین آغاز کرده است. آن مارشال این همکاری را مخصوصا برای بالا بردن سطح NFT های خود انجام داده است. این ارز دیجیتال دسترسی به بلاک چین‌ها را در هر نوع برنامه غیر متمرکزی ارائه می‌دهد. آیا به نظر شما این همکاری به پیشرفت این ارزها و شبکه‌ها کمک خواهد کرد؟