گاوها و ادامه روند صعودی در بازار بیت کوین

 قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود رسیده است. الت کوین ها رشد ۹۰ درصدی را تجربه کرده اند. گاوها با تمام وجود به ادامه روند صعودی امیدوار هستند و از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاهی نمی کنند.

سرمایه گذاران خوش بین در ۱۳ مارس کنترل بازار را به دست گرفتند. آنها توانستند قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود رسید. بیت کوین در ادامه روند صعودی با عبور از سطح مقاومت به ۶۱۸۴۴ دلار رسید. تحلیل گران در حالی هفته را به پایان رساندند که در انتظار عبور قیمت از مرز ۶۰ هزار دلار بودند. معیارهای نشان می دهند که احساس سرمایه گذاران به بازار گاوی بوده است. تعداد شرکت هایی که در بازار بیت کوین سرمایه گذاری می کنند در حال افزایش است. موسساس سرمایه گذاری نیز اعلام کرده اند که برنامه هایی برای خرید بیت کوین در سر دارند.

 بیت کوین در حال حاضر در حال کشف قیمت واقعی خود است. اطلاعات محدودی از سوی تحلیل فنی بر جای مانده است. به همین دلیل نمی توان به قاطعانه درمورد ادامه مسیر بیت کوین اظهار نظر کرد.

ادامه روند صعودی

ارتباط میان بازار رمزارز و رسانه روز به روز بیشتر می شود. اکنون خبر سرمایه گذاری بازار FTX در تیم ملی بسکتبال میامی نیز شنیده می شود. این بازار می تواند نام مورد نظر خود را برای تیم انتخاب کند. به احتمال زیاد نام این تیم FTX خواهد بود.

در صورتی که توافقات با موفقیت انجام شود، شاهد اولین همکاری رسمی بزرگان دنیای ورزش آمریکا و پلتفرم های رمزارز خواهیم بود.

از سوی دیگر افزایش تعداد توکن هایی غیر قابل واگذاری توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

 ادامه روند صعودی بیت کوین و دیگر آلت کوین ها

آلت کوین ها شانه به شانه بیت کوین را در روند صعودی همراهی می کنند. اکنون آلت کوین Decentraland (MANA) به عنوان پروژه ای که در خصوص واقعیت مجازی و بازی ایجاد شده است، ۸۹ درصد رشد داشته و ۱.۱۹ دلار رسیده است. الت کوین هایی که از نظر ارزش کل دارایی بسیار کوچک بوده اند، سود های دو رقمی را تجربی می کنند. آلت کوین های بزرگی مانند AAVE و بیت کوین کش نیز به ترتیب ۱۰.۴۸ و ۱۴ درصد افزایش داشته اند.

اتریوم در ادامه روند صعودی با رشد ۱۳ درصدی به ۱۹۳۳ دلار رسیده است. اکنون گاوها در تلاش برای افزایش هرچه بیشتر قیمت این رمزارز هستند. آنها قیمت ۲۰۴۳ دلار را در نظر دارند. در حال حاضر ارزش کل بازار رمزارز ۱.۸۴ دلار است. سهم بیت کوین از این میزان ۶۲.۱ درصد است.

 کلام آخر

 در ادامه روند صعودی بیت کوین قیمت تازه ای را به ثبت رسانده است. با توجه به افزایش سرمایه گذاری موسسات و شرکت ها در این بازار این ارز به روند صعودی ادامه می دهد. در آینده نه چندان دور باید در انتظار قیمت های بالاتری برای بیت کوین باشیم. چه بسا که پیش بینی های خوشبینانه برای عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به واقعیت تبدیل شود. در هر صورت اکنون بیت کوین در کنار آلت کوین های روزهای درخشانی را پشت سر می گذارند. آلت کوین ها با تمام قوا در ادامه مسیر صعودی بیت کوین را همراهی می کنند.

دارایی موردنظر خود را انتخاب کرده اید؟ بیت کوین یا آلت کوین ها را به سبد سرمایه خود اضافه کنید و با آینده همراه شوید. در رمزارز مارکت برای فروش بیت کوین در انتظار شما هستیم. راستی به نظر شما کدام پروژه در آینده به اندازه بیت کوین یا بیشتر رشد می کند؟ کدام پروژه دیفای یا کدام آلت کوین ها می تواند تاریخ بیت کوین را برای سرمایه گذاران تکرار کند؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-rally-to-61-800-shows-btc-bulls-are-in-full-control