عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین؛ چرا این رمز ارز منحصر به فرد است؟

در این مطلب قصد داریم عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین و اطلاعات مربوط به این رمز ارز را به طور کلی مورد بررسی قرار دهیم. این ارز دیجیتال با پتانسیل‌های بسیار بالای خود می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب جهت کسب درآمد از حیطه ارزهای دیجیتال باشد.

عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین؛ از این رمز ارز چه می‌دانید؟

۱UP در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط «جف کردیکیس» ایجاد شد. قبل از ایجاد این رمز ارز، «کردیکیس» مشغول فعالیت در شبکه سرمایه­گذاری ارزهای دیجیتال یعنی CCI بود. وی به این باور رسیده بود که در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی نظیر یوتیوب، فیس­بوک و گوگل مطالب بسیار زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال و تبلیغات مربوط به آن سانسور شده است. وی توانست به همراه تیم CCI یک پلتفرم سرمایه­گذاری خاص طراحی کند که بدون بروز هیچ گونه مشکلی افراد می‌توانستند از طریق آن محتوا تولید کرده و از این طریق پاداش دریافت کنند. نکته مثبت دراین زمینه این بود که هیچگونه سانسوری وجود نداشت. این ایده باعث طراحی آپترند کوین شد.

این رمز ارز را می‌توان نوعی پلتفرم در زمینه شبکه‌های اجتماعی همانند Steemit یا hive.blog و موارد مشابه به آن دانست که از طریق آن کاربران به وسیله تولید محتوا می‌توانند آپترند کوین دریافت کنند. این ارز دیجیتال می‌تواند برای دادن پاداش به کاربران مورد استفاده قرار ‌گیرد. همچنین افرادی که از این محتوا استفاده می‌کنند نیز می‌توانند از ۱UP استفاده کنند. آپترند کوین بر اساس بلاک چین اتریوم بنا شده و یک توکن ERC20 است.

عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین

عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین در همین مدت زمان کوتاه به قدری مطلوب بوده که توانسته است توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. شاید یکی از دلایل معروف شدن این کریپتو، وجود توکن‌های Defi باشد. همانند سایر رمز ارزهای تحت حمایت کوین‌های دیفای، آپترند کوین نیز از این طریق توانسته است توجهات بسیار زیادی را از طریق سرمایه­گذاران و عاشقان ارزهای دیجیتال به خود جلب کند.

به این ترتیب سکه آپترند کوین ۲۰ برابر رشد را تجربه کرد و بازگشت توکن را از ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ به دست آورد. این عامل نشان­دهنده تقویت و افزایش عملکرد این رمز ارز است. ۱Up توانسته هر رمز ارز دیگری را در زمینه پلتفرم شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر ثبت نام کاربر و بازدید روزانه پشت سر بگذارد. در حال حاضر این رمز ارز با فاصله بسیار نزدیکی در تعقیب Steemit است. این موضوع را نباید فراموش کرد که آپترند کوین به زودی با این عملکرد، Steemit را پشت سر خواهد گذاشت.

Uptrennd از upvoting برای رای گیری و دادن پاداش به کاربران خود استفاده می­کند. همچنین این رمز ارز پاداش کاربران خود را به واسطه تولید محتوای با کیفیت بالا با کوین خود خواهد داد. تولید داده و محتوا می‌تواند در این پلتفرم بسیار آسان و بدون محدودیت باشد. میزان امتیازات به دست آمده به وسیله فعالیت کاربران بر اساس منافع به دست آمده از تبلیعات این رمز ارز مورد بررسی قرار می‌گیرند، دریافتی‌ها در بلاک چین آپترند جمع­آوری خواهند شد و از این طریق به طور عادلانه بین کاربران این رمز ارز توزیع می‌شوند.

چگونه می‌توان آپترند کوین به دست آورد؟

عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین بسیار بالا است و بسیاری از کاربران علاقمند به جذب این رمز ارز هستند. شما به راحتی می‌توانید با کمی وقت گذاشتن در سیستم این رمز ارز، به میزان کوین مورد نیاز خود دست پیدا کنید. آن دسته از رمز ارزهایی که در زمینه شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، توجهات بسیار زیادی به دست آورده‌اند. آپترند کوین نیز از این طریق توانسته به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند. به واسطه این قبیل پلتفرم‌ها، کاربران هیچگونه نگرانی بابت طراحی یک سایت و جذب کاربران ندارند. برای این که کاربران بتوانند در این زمینه موفق باشند، باید محتواهایی تولید کنند که مورد تایید گوگل باشد. دلیل این موضوع نیز تسلط پلتفرم‌های کریپتوکارنسی در گوگل و تولید محتوا است.

کسب پاداش

جدا از این موارد که می‌توانید ترافیک را بر روی پست‌های خود به دست آورید، این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق Upvotes پاداش کسب کنید. Upvotes را می‌توان پول واقعی دانست. شما می‌توانید آن را به وسیله آپترند کوین و یا سایر رمز ارزهای مبنی بر پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مبادله کنید وحتی می­توانید آن را به این شکل نیز برداشت کنید. از طرفی این امکان وجود دارد تا بتوانید آن را به بیت کوین، اتریوم و یا سایر رمز ارزهای فیات تبدیل کنید. از طریق موارد زیر می‌توانید آپترند کوین به دست آورید:

  1. با تولید محتوا تا آن جایی که می‌توانید Upvote به دست آورید. هر چه این تعداد بیشتر باشد، می‌توانید آپترند کوین نیز به دست آورید.
  2. حتی می‌توانید درخواست اهدا رمز ارز از سایر کاربران داشته باشید. اگر محتوا را به خوبی تولید کنید، از این طریق نیز می‌توانید ۱UP داشته باشید.
  3. یک نکته مثبت در این زمینه این است که می‌توانید با فعالیت از طریق تولید و یا پست مجدد محتوا آپترند کوین کسب کنید. هر بار پست مجدد محتوا باعث می‌شود بتوانید ۵۰ درصد از امتیاز تولید محتوا را به منظور دریافت این رمز ارز دریافت کنید.
  4. می‌توانید به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به ازای دریافت بیشتر این رمز ارز در زمینه تولید محتوای مربوط به این پلتفرم فعالیت کنید.
  5. می‌توانید از طریق برنامه‌های وابسته به آپترند کوین، نسبت به جذب کاربران جدید و دریافت این رمز ارز استفاده کنید.

از قوانین ۱UP و عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین چه می‌دانید؟

پیشرفت در هر زمینه‌ای به واسطه وجود قانون و برنامه­ریزی به وجود می‌آید. قوانین و عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین را در زیر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • هیچگونه محتوای غیراخلاقی، مضر و یا نامناسب در پلتفرم آپترند کوین قرار نمی‌گیرد.
  • این امکان وجود ندارد تا چندین حساب کاربری در این پلتفرم راه­اندازی کنید.
  • می‌توانید به زبان انگلیسی و اسپانیایی در پلتفرم ۱UP محتوا تولید کنید.
  • نمی‌توانید محتوای مربوط به قماربازی یا پروژه‌های هرمی را به طور غیرقانونی در این پلتفرم تولید کنید.
  • اجازه تولید محتوا در زمینه خشونت علیه کودکان و یا افراد ضعیف وجود ندارد.  
  • اجازه جعل هویت به هیچ شکلی به کاربران داده نمی‌شود.
  • کاربران اجازه ندارند تا جعل اطلاعات و یا مدارک انجام دهند.
  • نمی‌توانید هیچگونه قوانین محلی، ایالتی، ملی و یا بین­المللی را در این پلتفرم بشکنید.
  • اجازه گیمیفیکیشن در Upvote این رمز ارز وجود ندارد.
  • هرگونه اقدامی که عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین را مختل کند، اجازه انجام آن وجود ندارد.
  • کامنت اسپم نیز در پلتفرم آپترند کوین جایی ندارد.

سایر اطلاعات مربوط به عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین

عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین از سال ۲۰۱۹ تا به امروز بسیار مطلوب بوده است. بسیاری از کاربران می‌توانند به راحتی و بدون بروز هیچ گونه مشکلی در حیطه ارزهای دیجیتال، کوین ۱Up به دست آورند. همین عامل به نوبه خود باعث شده است تا صرافی‌های برتر حیطه کریپتوکارنسی مشغول به کار و فعالیت باشند. صرافی‌های معتبری مانند Uniswap، Idex، Probit و Altilly این رمز ارز را در سیستم تراکنش خود دارند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت آپترند ۰.۰۵۳۲۶۰ دلار است. این رمز ارز بر اساس ICO فعالیت نمی‌کند و می‌توان ۱Up را نوعی پروژه مستقل در زمینه رمز ارزها دانست.

جمع بندی

عملکرد ارز دیجیتال آپترند کوین و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که توانسته توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کنید. این رمز ارز توانسته از نظر عملکرد بسیار قوی و کاربردی باشد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا این رمز ارز می‌تواند از همان شروع کار خود موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment