انتخابات آمریکا بیت کوین را به کدام سو خواهد کشید؟

انتخابات آمریکا بیت کوین را در امان نگه می داد. کافی است نگاهی به تاریخ انتخابات این کشور و تاثیر آن بر خرید و فروش بیت کوین بیندازید. در شرایط فعلی نیز انتخابات به نفع بیت کوین بوده است. این ارز با تمام قوا به روند صعودی خود ادامه می دهد.

کوین تلگراف با انتصاب جو بایدن (Joe Biden) به عنوان رئیس جمهور آمریکا، سرنوشت سرمایه های موجود در بازار را بررسی کرد. اکنون رئیس جمهور ایالت متحده یک دموکرات است و این حزب شیفته طلاست. به همین دلیل به نظر می رسد که در دوران ریاست جمهوری دموکرات ها ارزهای بدون پشتوانه سرنوشت خوشایندی نخواهند داشت. بنابراین آینده چندان درخشانی در انتظار دلار نیست. هنوز چیزی از اعلام نتایج ریاست جمهوری نگذشته است که قیمت بیت کوین ۱۰ درصد افزایش داشته است.

اینطور که پیداست این بازار برای ۱۴ ماه سود دلچسبی را در اختیار معامله گران خواهد گذاشت. شاخص     MVRV (Market Value  to Realze Value) یا شاخص درک ارزش بازار برای پی بردن به ارزش ارز نتایج جالبی را نشان می دهد. این شاخص متوسط سود و ضرر گروهی از سرمایه گذاران را زیر نظر می گیرد. به این ترتیب این شاخص نشان می دهد آیا سرمایه گذاران برای کسب سود در حال فروش دارایی های خود هستند یا خیر.

بیت کوین دارایی محبوبی شده است

 با افزایش قیمت بیت کوین و عبور از ۱۵ هزار دلار در تاریخ ۵ نوامبر شاخص MVRV متوسط سود سرمایه گذاران نزدیک به ۲۰ درصد برآورد شده است.

 نهنگ ها نیز بار دیگر شیفته بازار رمزارز شده اند. مجموع تعداد بیت کوین هایی که در اختیار این افراد است ۳۷۸۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. اخباری که از گوشه کنار جهان به گوش می رسد حاکی از آن است که یکی از بزرگترین بانک های کشور چین شبکه بلاک چین تازه ای را به کار گرفته است. بازار بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز از عرضه اولیه سهام چیزی در حدود ۱.۲۶ بیلیون دلار را به دست آورده است.

 این طور که به نظر می رسد، اوضاع بیت کوین در انتخابات آمریکا از هر دارایی دیگری بهتر بوده است. با این تفاسیر بهتر است بخشی از دارایی خود را در این بازار سرمایه گذاری کنید. آماده خرید و فروش بیت کوین هستید؟ اطلاعات خود را درباره این بازار افزایش دهید. آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این بازار را در رمزارز مارکت بیابید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/cointelegraph-consulting-how-the-us-election-may-impact-bitcoin-price

Comments (0)
Add Comment