Vai چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که Vai چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (VAI) بیشتر آشنا ‌شویم. VAI یک stablecoin (Stablecoins ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که برای به حداقل رساندن نوسانات قیمت یک کوین، نسبت به برخی از دارایی‌های “پایدار” یا مجموعه دارایی، طراحی شده اند. یک Stablecoin می‌تواند به رمزارز ، پول فیات یا کالاهای قابل معامله در بورس (مانند فلزات گرانبها یا فلزات صنعتی) متصل شود.) غیرمتمرکز در پروتکل ونوس است که منحصراً در زنجیره هوشمند Binance وجود دارد. وای (Vai) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

Vai در حال حاضر ۷ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد و مجموع سکه‌های آن هنوز توسط سازندگانش اعلام نشده است.

اهداف پروژه Vai چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Binance اعلام داشته است که VAI توسط همان وثیقه ای که به پروتکل ارائه می‌شود پشتیبانی می‌شود. کاربران می‌توانند حداکثر ۵۰٪ از ارزش وثیقه باقی مانده را که روی پروتکل دارند از vTokens خود به VAI تبدیل کنند. وثیقه ارائه شده به ونوس توسط vTokens (مانند vBTC) ارائه می شود که به کاربران امکان می‌دهد تا وثیقه اصلی را بازخرید کرده و در مقابل آن وام بگیرند. دیگر مطالب مرتبط را بخوانید.

ویژگی‌های سکه Vai چیست؟

توکن‌های VAI دارای قابلیت نقدینگی بالا هستند مخصوصا به این دلیل که این رمزارز توسط خود Binance ارائه شده و پشتیبانی می‌شود در نتیجه با اکثر جفت رمزارزهای این پلتفرم به راحتی قابل مبادله و معاوضه است.

حرف آخر

این رمزارز که به تازگی وارد بازار شده است، از پشتیبانی یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های رمزارز بهره می‌برد و می‌تواند باعث تغییر بزرگی در پروتکل ونوس و بایننس شود. همچنین بسیاری دیگر از سیستم‌های مبادلات رمزارزها نیز در حال اضافه کردن این Stablecoin به سیستم خود هستند. هرچند اینکه دقیقا قصد این پلتفرم از ارائه این رمزارز جدید چیست هنوز به طور کامل مشخص نیست. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment