کاهش کارمزد وی چین؛ این اقدام چه اثراتی دارد؟

 کاهش کارمزد وی چین و تصمیم جدید این سیستم مبنی بر کاهش هزینه‌های مربوط به تراکنش‌های مالی از مواردی است که در این مقاله قرار است مورد بررسی قرار گیرد. سیستم Vechain به دلیل رای گیری که صورت گرفت، قصد دارد تا هزینه‌های مربوط به تراکنش‌ها را کاهش دهد. این عامل به نوبه خود نقش مثبتی در افزایش اعتبار و همچنین استفاده از این سیستم را در بر خواهد داشت. در هفت روز آینده قرار است میزان هزینه‌های اساسی مربوط به تراکنش‌ها تا ۱e13 Wei کاهش پیدا کند. این تصمیم به نوبه خود، خبر بسیار خوبی برای سرمایه گذاران است.

کمیته مربوطه تصمیم به کاهش کارمزد وی چین گرفت.

این کمیته بر اساس بررسی و بازیابی‌هایی که نسبت به انجام این مشخصه گرفت، در نهایت تصمیم گرفت تا هزینه‌های تراکنش‌ها را به میزان مشخصی کاهش دهد. این تصمیم گیری در روز ۳۰ ماه مارس صورت گرفت و در ششم ماه آپریل اجرا شد. از اعضای کمیته حدود ۷۸ درصد معتقد بودند که باید ۱ درصد از هزینه مربوط به گس در این سیستم کاهش پیدا کند.

پس از رای گیری، برای تایید تصمیم اتخاذ شده، رای و اطلاعات مربوط برای تصمیم گیری نهایی، به کمیته Vechain ارسال شد. بر اساس اطلاعاتی که در روز پنجشنبه منتشر شد، از هفت نفر از اعضای کمیته، پنج نفر موافق بر کاهش کارمزد Vechain بودند. به همین دلیل قرار شد در هفت روز آینده هزینه‌های مربوط به گس در وی چین تا ۱e13 Wei کاهش پیدا کند.

این سیستم معتقد است برای این که کارایی و عملکرد وی چین نسبت به قبل افزایش قابل توجهی را تجربه کند، باید حتما هزینه‌های مربوط به تراکنش‌ها مانند گس به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا کند. این عامل به نوبه خود باعث می‌شود تا سیستم‌های مالی و سرمایه گذاری بزرگی مانند برندهای تجاری مطرح و یا حتی دولت‌های کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری و یا استفاده از Vechain، وارد این سیستم شوند.

حال با کاهش کارمزد وی چین، میزان مصرف اینترنت، استفاده از بلاک چین و مواردی از این قبیل کاهش پیدا می‌کند. این عامل نیز باعث افزایش مصرف و عملکرد وی چین در میان سرمایه گذاران و افراد فعال در حیطه ارزهای دیجیتال می‌شود. بر اساس اطلاعاتی که توسط CoinGecko منتشر شده است، در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۶ درصد افزایش و کارایی از وی چین بیشتر شده و قیمت آن نیز تا ۰.۱۲ دلار افزایش داشته است.

جمع بندی

کاهش کارمزد وی چین و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این استراتژی میزان استفاده از وی چین را افزایش می‌دهد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.