ارز دیجیتال Vechain و DNV در سرویس IVF بیمارستان Renji حضور دارند

ارز دیجیتال Vechain و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که با قرار گرفتن در سرویس IVF یک بیمارستان به شهرت و توجه بسیار زیادی دست پیدا کرد. این بیمارستان اولین سرویس IVF خود را بر محور بلاک چین ایجاد و راه اندازی کرد. این اقدام با کمک تکنولوژی و ارز دیجیتال Vechain به همراه DNV صورت گرفت.

ارز دیجیتال Vechain به کمک مهم‌ترین مرکز درمانی در چین آمده است

 این رمز ارز به کمک تکنولوژی موجود در سیستم ساختاری خود توانسته به میزان قابل توجهی در ایجاد یک سرویس بلاک چین محور موفق ظاهر شود. نام این پروژه MyBaby است و در سرویس IVF این بیمارستان قرار است مورد استفاده قرار بگیرد.

هدف طراحی و اجرای این اپلیکیشن به منظور کاهش استرس و فشار روانی موجود بر مادر و والدین است. این اپلیکیشن باعث می‌شود تا بتوان به راحتی دوران IVF و یا همان دوران بارداری را مدیریت کرد. به وسیله سرویس IVF تحت پشتیبانی ارز دیجیتال Vechain بیمارستان‌ها نیز می‌توانند به راحتی دوران و فرایند تولد کودک و بارداری مادر را تحت بررسی و نظارت داشته باشند. این سرویس کمک بسیار زیادی به مادران می‌کند تا استرس و یا افسردگی ناشی از بارداری را نیز کنترل کنند.

بر اساس گفته‌های کمپانی وی چین، ایجاد اعتماد و فراهم کردن شرایط عاطفی مناسب برای مادران و خانواده‌ها یکی از سخت‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. به احتمال زیاد در چهار سال آینده بازار این اپلیکیشن تا بیش از ۲.۸ میلیارد دلار نیز عبور خواهد کرد. همچنین این برنامه کاربردی تاثیر بسیار زیادی در افزایش عملکرد و رشد ارز دیجیتال Vechain خواهد داشت و می‌تواند باعث توسعه آن در بیمارستان Renji شود.

این بیمارستان سالانه بیش از ۴۰۰۰۰۰ نفر مراجعه کننده در زمینه بارداری دارد و به لطف تکنولوژی وی چین می‌توان سریعتر و بهتر از قبل به امور این افراد رسیدگی کرد.

در ماه ژوییه سال جاری بیمارستان DNV و مرکز کنترل کیفیت تولید تکنولوژی در شانگهای جشن راه اندازی این اپلیکیشن را به صورت مشترک برگزار کردند. در کل سیستم وی چین اپلیکیشن MyBaby را گامی مثبت در استفاده از بلاک چین در زندگی روزمره دانست.

جمع بندی

ارز دیجیتال Vechain و استفاده از این تکنولوژی به منظور ایجاد یک برنامه کاربردی مناسب برای کنترل فرایند زایمان از مواردی است که می‌تواند توجهات را به سمت خود جلب کند. به نظر شما وی چین می‌تواند فراتر از این نیز حرکت کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment