پلتفرم ایمنی غذای وی چین و موارد مربوط به آن را از دست ندهید

پلتفرم ایمنی غذای وی چین پلتفرم جالبی است که در این مقاله می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. وی چین شرکتی است که بر مبنای بلاک چین تاسیس شده است. شاید با شنیدن نام بلاک چین اولین چیزی که به ذهن شما خطور کرده باشد ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی باشد، اما امروز اینجاییم تا شما را با استفاده دیگری از این شرکت آشنا کنیم. این شرکت مبتنی بر بلاک چین جدا از خدمات ارزهای رمزنگاری شده به ارائه محصولات و خدمات بسیاری از جمله خدمات غذایی نیز می‌پردازد. این شرکت ارزهای دیجیتال توانسته است یک پلتفرم ردیابی مواد غذایی تهیه کند که موارد استفاده بسیاری زیادی نیز دارد. با ما همراه باشید تا چند مورد از موارد استفاده از خدمات وی چین را با هم بررسی کنیم.

لیستی از موارد استفاده پلتفرم ایمنی غذای وی چین

رویداد خانگی سال ۲۰۲۱ «هفته ملی ترویج ایمنی غذا» روز ۸ام ژوئن در پکن برگزار شد. این رویداد توسط دفتر کمیته ایمنی غذای دولت مدیریت شد و تا کنون استانداردترین رویداد عمومی در زمینه ایمنی غذا بوده است. امسال مشاور دولت «وانگ یانگ» نیز در این رویداد شرکت کرد و سخن‌هایی نطق نمود. در این سخنرانی وی بر نیاز به ترویج زیاد اجرای استراتژی‌های ایمنی غذا تاکید کرد و همچنین بر ساختار سیستم اعتبار غذایی عمق بخشید.

فناوری بلاک چین مزایای بی بدیلی در ساخت سیستم قابل ردیابی غذا دارد. وی چین یکی از اولین ارائه کنندگان فناوری بلاک چین موجود در این زمینه است. ما در این مقاله موارد استفاده از پلتفرم ایمنی غذای وی چین را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. این موارد شامل استارت آپ‌های خارج از کشور با ۵۰۰ شرکت « Fortune»، نوشیدنی‌ها و محصولات کشاورزی و غیره است.

اتحاد نوآوری ایمنی غذا و سلامت حیوانات ملی چین

شرکت وی چین به اتحاد نوآوری ایمنی غذا و سلامت حیوانات ملی چین یا (CAFA) پیوست و یکی از اعضای هیئت مدیره آن شد. این اتحادیه یک اتحادیه حرفه‌ای تحت چارچوب «اتحادیه نوآوری علوم و فناوری کشاورزی ملی» بوده که هدف آن ساخت یک پلتفرم همکاری مشترک برای حکومت‌ها، انجمن‌ها، شرکت‌ها و موسسات تحقیق علمی است. وی چین از محصولات فناوری مبتکرانه بلاک چین ساخته خود استفاده خواهد کرد تا ظرفیت‌های مدیریت ایمنی غذا و شفافیت زنجیره تامین را بالا ببرد و همچنین اعتماد مشتری را نیز افزایش دهد.

پلتفرم چینی ردیابی بلاک چین والمارت

وی چین به عنوان یکی از بخش‌های پشتیبانی فنی به « China Chain Store & Franchise Association» و « Xiwoerma China» دعوت شد که سیستم ردیابی غذای نشست سالانه هفته آگاهی ایمنی ساختار ملی ۲۰۱۹ را در پکن برگزار کرد. این شرکت برای مشاهده‌ی راه اندازی عمومی پلتفرم ردیابی بلاک چین چینی والمارت با استفاده از وی چین در این رویداد شرکت کرده بود. تا کنون این پلتفرم بیش از ۱۰۰ محصول را شامل می‌شود. با اسکن کد QR بر روی یک محصول خاص، مشتریان می‌توانند درباره منبع عرضه محصول و اطلاعات مکان جغرافیایی که والمارت آن را دریافت کرده باشد، زمان روند آزمایش محصول، گزارش‌های بازرسی محصول و دیگر گزارش‌های جزئی بدانند. این پلتفرم جوایز بسیاری همچون « Dual Chain Award: ده اپلیکیشن بلاک چین برتر» را نیز برنده شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با موارد استفاده از پلتفرم ایمنی غذای وی چین به شما بگوییم.

پلتفرم ردیابی بلاک چین سم

« Sam’s Club» فروشگاه عضویت بسیار گران قیمت والمارت به سرعت پلتفرم ردیابی بلاک چین سم خود را بر مبنای ساختار فنی و انعطاف پذیر پلتفرم تول چین وی چین ساخته است. در مدت کوتاهی  بیش از ۲۰ دسته بندی از محصولات در پلتفرم ردیابی بلاک چین سم به وجود آمد. این دسته بندی‌ها همچنین شامل مارک عضو برند خود سم، انواع گوشت خوک تازه، مرغ، سبزیجات، خشکبار و محصولاتی دیگر نیز می‌شود.

محصولات لبنی «دوستداران مزرعه»

محصولات لبنی تازه «دوستداران مزرعه» شرکت غذاهای روشن، پلتفرم شاخص اعتماد کالای «BrightCode» را بر مبنای بلاک چین وی چین راه اندازی کرد. این پلتفرم مدل تجاری جدیدی از تجهیزات اینترنت اشیا را به اضافه فناوری بلاک چین به اضافه ضمانت گواهی شخص سوم را اجرا، داده‌های کل روند محصولات را نظارت و به مصرف کنندگان محصولات تازه، با کیفیت و قابل اعتمادی را ارائه می‌کند.

سیستم ردیابی چای پوئر در استان یون نان

سیستم ردیابی چای پوئر یون نان مشترکا توسط فناوری وی چین، Cloud Chain Future، فناوری لکسون و منگکورونگ آغاز شد و توسعه یافت. این سیستم گواهینامه سیستم ردیابی محصولات مهم بین المللی را برنده شد. هم زمان ۲۰۰,۰۰۰ محصول چای کلاسیک منگکورونگ به اولین دسته از محصولات چایی تبدیل شد که به سیستم ردیابی چای پوئر در استان یون نان ملحق شده بودند.

پلتفرم تجارت الکترونیکی غذای فرا مرزی « KnowSeafood»

تمامی محصولات آبزی فروخته شده توسط پلتفرم تجارت الکترونیکی غذای فرا مرزی « KnowSeafood» از ربع چهارم سال ۲۰۲۰، شامل سالمون نروژی، ماهی کاد اقیانوس اطلس شمالی، ماهی قرمز وحشی، گوش ماهی پرو و غیره همه و همه از طریق چرخه زندگی کلی فناوری پلتفرم ایمنی غذای وی چین ردیابی خواهند شد. پلتفرم « KnowSeafood» یک پل معتبر میان کشاورزان و مصرف کنندگان ساخته است. این پلتفرم همچنین سهم خود از بازار تجارت الکترونیکی محصولات آبزی وارداتی آمریکای شمالی را نیز گسترش خواهد داد.

نروژ در یک جعبه

وی چین و DNV به شرکت نروژ در یک جعبه کمک کرده‌اند تا یک پلتفرم ردیابی قابل اعتماد بسازد که مصرف کنندگان چینی را قادر سازد تا به محصولات با کیفیتی که در نروژ و همچنین دیگر کشور‌های شمالی تولید می‌شود با خیال راحت ملحق شوند. به عنوان یک پروژه استارت آپ از این همکاری، سالمون نروژی و دیگر محصولات غذای دریایی همه اولین دسته از محصولات در این پلتفرم خرید خواهند بود. در همه گیری کرونا محصولات سالمون وارداتی، تایید آزمایش اسید نوکلئیک بر روی بلاک چین سی دی چین ذخیره شده، مصرف کنندگان می‌توانند کد اسکن را چک کنند.

راه حل بلاک چین قابل ردیابی غذای مشترک چینی فرانسوی

پلتفرم ایمنی غذای وی چین به دومین نمایشگاه واردات ملی چین ملحق شد و با DNV و گروه تجاری ASI و همچنین آزمایش‌های بین المللی پیشروی جهان همکاری کرد تا مشترکا یک راه حل بلاک چین قابل ردیابی غذای مشترک چینی و فرانسوی را راه اندازی کنند. این راه حل بلاک چین قابل ردیابی غذای مشترک چینی فرانسوی اولین راه حل قابلیت ردیابی چرخه زندگی محصولات صنعت بود که بلاک چین و تایید معتبر سوم شخص را با هم ترکیب کرده بود.

اتحاد زنجیره تامین استرالیا چین

«اتحادیه زنجیره تامین استرالیا چین» یک انجمن مشارکت صادرات و واردات غذای آسیا و اقیانوسیه است که مشترکا توسط دولت استرالیا، آژانس‌های صادرات غذا، انجمن استانداردهای صنعت، کمپانی‌های بسته بندی غذای بزرگ و غول‌های مالی آغاز شده است. این اتحادیه هدف دارد تا غذای مرزی را با استفاده از صنعت فناوری بلاک چین تقویت کند و یک اکولوژی مالی زنجیره تامین قابل اعتماد، شفاف و کار آمد بسازد. محصولات استاندارد شده و ابزارهای ارائه شده توسط وی چین می‌توانند به شیوه کارآمدی تامین کنندگان غذای استرالیایی، ارائه دهندگان تدارکات، ارائه دهندگان خدمات مالی، فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی را در داخل اتحادیه به هم وصل کند.

« My Care» یک مورد استفاده جدید در زمینه غذایی گسترش می‌دهد: «دی سکو» غول کشاورزی ایتالیایی

DNV بیانیه انطباق مدیریت خطر عفونت « My Care» در «دی سکو» را اعلام کرد که توسط فناوری بلاک چین وی چین تغذیه می‌شود. «دی سکو» سومین کارخانه بزرگ تولید پاستا در دنیاست. این کارخانه می‌تواند توانایی خود برای کنترل خطر همه گیری ویروس را در روش « My Care» افزایش دهد. چرا که این پلتفرم شامل پیشرفت‌هایی در Fara San Martino Ortona و دو کارخانه پاستا، یک کارخانه زیتون و یک مرکز تجاری که در پسکارا قرار دارد می‌شود که سطح مدیریت آژانس‌های مختلفی را نیز دارا می‌باشد.

خانواده گوشت قرن قدیمی « Latitude 28°»

برای تغییر نوع زنجیره تامین سنتی و همچنین برای محافظت از کیفیت محصولات یکی از موثرترین فناوری‌های گوشت استرالیا، « Latitude 28°»، که یکی از خانواده‌های گوشت بسیار قدیمی نیز است، به همراه پلتفرم ایمنی غذای وی چین مشترکا یک راه حل قابلیت ردیابی گوشت بر اساس بلاک چین وی چین راه اندازی کرده‌اند. این راه حل با خدمات حسابرسی صدور گواهینامه داده که توسط DNV، مرجع صدور گواهینامه معتبر شخص سوم ارائه شده باشد، ترکیب شده است. محصولات شرکت « Latitude 28°» همیشه از ابتدای تولید تا انتها از تولیدات با استاندارد بالا و یکپارچه سازندگان پیروی می‌کند.

مشارکت با انجمن صنعت چای «آنهویی»

در سومین شورای جهارمین بخش از انجمن صنعت چای «آنهویی» و همچنین ۷۰امین سالگرد مراسم افتخارات چای «هویی» انجمن «یوئکسی» برای موفقیت صنعت هدفمند فقر زدایی در چین جدید، وی چین و انجمن صنعت چای «آنهویی» یک توافق همکاری امضا کردند. این توافق نیز برای آن بود که این دو شرکت مشترکا تحول دیجیتال صنعت چای را ارتقا بخشیده بودند. ارائه راه حل‌های بلاک چین برای کاربران شرکت چای با کیفیت بسیار بالا و ساخت تدریجی یک سیستم نظارت کارآمد برای داده محصولات نیز از دیگر اقدامات این دو شرکت به شمار می‌آید.

نمایشگاه شراب بین المللی وایگائوکیائوی شانگهای و مرکز تجاری (DIG)

کمیسیون شهرداری تجارت شانگهای و مدیریت انحصاری مشروبات الکلی به ۱۳ شرکت دستور آغاز تاسیس «کنسرسیوم بلاک چین طور مشروبات الکلی شانگ‌های» را داد. این شرکت‌ها شامل شرکت فناوری اطلاعات وی چین شانگهای با مسئولیت محدود و مرکز تجارت و نمایشگاه مشروبات الکلی بین المللی وایگائوکیائوی شانگهای یا (DIG) با مسئولیت محدود می‌شوند. زمانی که مصرف کنندگان برای مثال شراب قرمز صادراتی که توسط DIG فروخته شده باشد را خریداری کنند می‌توانند کد QR روی بطری را برای بدست آوردن اطلاعات پایه محصول، اطلاعات ردیابی و جزئیات شراب، اسکن کنند.

جمع‌بندی

پلتفرم ایمنی غذای وی چین موضوع مهمی بود که در این مقاله شما را با آن آشنا کردیم. ارائه خدمات ارزهای رمزنگاری شده تنها قابلیتی نیست که پلتفرم‌های موجود در این زمینه می‌توانند به شما ارائه دهند. برخی از این پلتفرم‌ها علاوه بر امکانات رمز ارز، امکانات بسیار بیشتری نیز می‌توانند برای شما فراهم آورند. همچون خدمات ایمنی در زمینه مواد غذایی که در این مقاله یکی از برترین این پلفترم‌ها را به شما معرفی کردیم. پلتفرم وی چین اخیرا توانسته است برنامه‌ای مبنی بر بلاک چین وی چین به وجود آورد که با استفاده از آن بتوانید مواد غذایی خود و تمامی اطلاعات آن‌ها را به راحتی و تنها با اسکن کردن یک کد ردیابی کنید. نظر خود را در رابطه با این برنامه و موارد استفاده آن برای ما بنویسید.

Comments (0)
Add Comment