پیش‌بینی قیمت وی چین حاکی از ضرورت حفظ محدوده تقاضای این ارز

پیش‌بینی قیمت وی چین موضوع مهمی است که دانستن آن به شما در زمینه ارزهای دیجیتال کمک بسیاری می‌کند. وی چین یکی از ارزهای دیجیتال برتر است که طرفداران و خریداران بسیاری نیز دارد. اگر شما نیز یکی از سهام داران این ارز دیجیتال هستید پس مطلب امروز مخصوص شماست. تحلیل‌های این ارز نشانگر آن است که خرس‌های ارز در حال ساخت مومنتوم‌هایی سنگین هستند که ممکن است موجب سقوط شدید ارز شود. ما امروز می‌خواهیم پیش‌بینی قیمت این ارز را به شما ارائه دهیم تا بتوانید تصمیمات بهتری در رابطه با سهام رمز ارز خود بگیرید.

پیش‌بینی قیمت وی چین

در تحلیل قیمت ارز دیجیتال وی چین قبلا ما اشاره کردیم که VET به دنبال یک شروع عمدتا سرسخت است اما از آنجایی که خرس‌های این ارز در حال به دست گرفتن کنترل کل شبکه هستند، قیمت وی چین از مثلث صعودی در نمودار روزانه به سمت پایین سقوط کرده است. همچنین SMA 50 روزه و یا همان میانگین ساده متحرک ۵۰ روزه این ارز در هفته آینده یک صلیب مرگ نزولی ایجاد خواهد کرد.

قیمت ارز وی چین یک الگوی پرچم نزولی مانند چیزی که در نمودار نشان داده شده است را ساخته است. پس از پایین‌ترین سطح قیمت این ارز در ۲۲ ژوئن، قیمت ارز وی چین از طرف مقاومتی که توسط SMA 200 روزه نشان داده شده است و در قیمت ۰.۰۹۰ دلار است، رد می‌شود.

تحت فشار سنگین مقاومت، قیمت وی چین در ۵ام جولای از الگوی پرچم نزولی شکسته است و نشان دهنده نتیجه نزولی قانع کننده‌ای نیز است.

مطابق با ساختار قیمت کنونی، پیش‌بینی قیمت وی چین انجام شده است تا پایین‌ترین سطح قیمت ۲۳ می که ۰.۰۵۵ بود و یا پایین‌ترین سطح ۲۲ ژوئن که ۰.۰۶۰ بود را امتحان کند.

در بدترین حالت ممکن، ارز دیجیتال وی چین می‌تواند ۵۵% از شکست الگو سقوط کند. صلیب مرگ که بدان اشاره کردیم نیز یک نوع علامت نزولی است که درست در نقطه‌ای مشاهده می‌شود که SMA 50 روزه قرار است که از SMA 200 روزه عبور کند. همین موضوع می‌تواند فشار فروش سنگینی را باعث شود.

برای شکست این جریان نزولی، قیمت ارز دیجیتال وی چین به یک رقم روزانه بالای ۰.۰۸۸ دلار و یک SMA 200 روزه در قیمت ۰.۰۹۰ دلار نیاز دارد. اگر چه VET به سرعت با یک مقاومت بسیار سخت از SMA 50 روزه در قیمت ۰.۰۱ دلار رو به رو خواهد شد.

مومنتوم قیمت وی چین از دیروز به وضوح تا ۷% افت داشته است. خرس‌های این ارز دیجیتال یا همان سرمایه گذاران ناامید آن در حال تثبیت کنترل خود بر دارایی دیجیتال هستند و اگر قیمت افت کند، این خرس‌ها به سراغ مومنتوم بعدی خواهند رفت و باعث مومنتوم بعدی خواهند شد. در این صورت این ارز دیجیتال می‌تواند با یک کاهش ۵۵ درصدی شدید از قیمت کنونی خود رو به رو شود تا به پشتیبانی ۰.۰۳۶ دلاری برسد. باید به یاد داشت که قیمت VET از ۲۱ تا ۲۲ ژوئن نیز حدود ۴۰% کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر ارز دیجیتال وی چین در منطقه تقاضای ۰.۰۷۰ تا ۰.۰۸۰ دلار معامله می‌شود. پس جایی برای نگرانی نیست. اما همین منطقه تقاضا باید برای گاوهای نر این ارز حتما حفظ شود.

اگر این منطقه تقاضا قابلیت روبه‌رو شدن با خرس‌ها و جذب فشار فروش را داشته باشد پس تمامی تحلیل‌های نزولی را باطل خواهد کرد و در آن صورت ما می‌توانیم به راحتی شاهد آن باشیم که قیمت این ارز مومنتوم رو به بالایی را بدست خواهد آورد تا به قیمت ۰.۱۰ دلار و همچنین قیمت عمده حاضر در ۰.۱۴ دلار برسد.

سطوح پشتیبانی کلیدی: ۰.۰۷۰ دلار، ۰.۰۵۵ دلار

بدترین سناریوی ممکن: ۰.۰۳۶ دلار

سطوح مقاومت کلیدی: ۰.۰۸۸ دلار، ۰.۱۰ دلار

جمع‌بندی

پیش‌بینی قیمت وی چین موضوع مهم دنیای ارزهای دیجیتال است که دانستن آن به شما کمک بسیاری در این زمینه می‌کند. ارز دیجیتال وی چین از ارزهای بسیار مهم و پیشرو در زمینه کریپتوکارنسی است. ما در این مقاله نوسانات قیمت این ارز را در ماه‌های پیشین مورد بررسی قرار داده و همچنین بر اساس آن، قیمت‌های آینده این ارز را نیز برای شما پیش‌بینی کردیم. منطقه تقاضای این ارز در مرز سقوط قرار دارد و به همین دلیل ضروری است که این منطقه برای سرمایه گذاران امیدوار این ارز همچنان باقی بماند.

Comments (0)
Add Comment