شبکه وی چین انتخاب بسیاری از مشاغل چند میلیارد دلاری

شبکه وی چین موضوع بسیار مهمی است که دانستن اطلاعات آن در به دست آوردن سودهای بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال کمک زیادی می‌کند. این شبکه از شبکه‌های بسیار مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است. این سیستم تا به اینجای کار بسیار موفق بوده است. این موفقیت تا حدی بوده که حالا بسیاری از مشاغل چند میلیارد دلاری این شبکه را برای ساخت راه‌حل‌های بلاک چین خود انتخاب کرده‌اند. با ما همراه باشید تا دلایل این انتخاب و این ارز دیجیتال را با هم بررسی کنیم.

شبکه وی چین و هرآنچه که باید بدانید

وی چین تور بهترین پلتفرم برای اجرای برنامه‌های تجاری مقیاس پذیر است و اولین انتخاب برای شرکت‌هایی است که به دنبال ایجاد محصولات در دنیای واقعی هستند.

وی چین همیشه موانع پذیرش گسترده را برطرف کرده است. این شامل جلوگیری از هزینه‌های فرار معاملات با استفاده از مدل VET/VTHO دو رمز و کاهش تراکم با شبکه مقیاس‌پذیر وی چین است که با تغییر استفاده از شبکه تنظیم می‌شود.

پروتکل‌های منحصر به فرد وی چین شامل واگذاری هزینه است، که به صاحبان و مشاغل DApp اجازه می‌دهد کارمزد گس کاربران خود را پرداخت کنند و DApps را برای اکثر مردم باز می‌کند.

وی چین ابزارهای متن باز، BAAS و راه حل‌های کلیدی را ارائه می‌دهد که به استارتاپ‌ها کمک می‌کند بدون نیاز به شروع از ابتدا‌، فناوری بلاک چین را ادغام کرده و توسعه دهند. مشاغل می‌توانند بدون تأخیر به کادر فنی وی چین و اسناد فنی دسترسی داشته باشند.

شبکه وی چین پیشرو در شناسایی و برآوردن الزامات تجاری است. این توانایی در کیفیت و روابطی که وی چین با شرکت‌های شریک خود دارد مشهود است. وی چین به مشاغل کمک می‌کند تا از بلاک چین و مشکلات رمزنگاری مانند انطباق، حقوقی و حسابداری اجتناب کنند.

ویژگی‌های شبکه وی چین برای مشاغل

وی چین پلتفرمی است که به شما کمک می‌کند با تشویق همکاری بین شرکای اکوسیستم و سایر افراد تجاری، تجارت خود را توسعه دهید. پلتفرم جهانی وی چین به مشاغل اجازه می‌دهد تا حرف‌ها را منتشر کرده و آگاهی عمومی را در مورد تجارت خود افزایش دهند.

راه­حل‌های سازمانی که ثابت شده است حتی برای زنجیره بلوک غیر بلاک کار می‌کند، در وی چین موجود است.

راه­حل‌های زنده شرکت‌ها

بلاک چین وی چینThor  کارآمدترین راه حل‌های سازمانی موجود را دارد. این پرونده موارد استفاده متعدد در زنجیره تامین، گذرنامه خودرو و اکوسیستم دیجیتال کربن و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

تول چین VeChainTM

ToolChainTM وی چین یک راه‌حل بلاک چین است که به‌عنوان یک سرویس به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به سرعت برنامه‌های کاربردی را توسعه داده و آنها را در سناریوهای واقعی آزمایش کنند.

ارائه‌دهنده فناوری بلاک چین

وی چین، ارائه دهنده فناوری بلاکچین که به عنوان فعال کننده اکوسیستم شناخته می‌شود، دارای پروتکل بلاک چین عمومی و بلاک چین به عنوان راه حل سرویس است.

شبکه همکار

وی چین می‌تواند از طریق شبکه شریک وی چین مشتریان را جذب کند. شبکه وی چین می‌تواند راه‌حل‌ها را در مدت کوتاهی به‌دلیل داشتن متخصصان صنعت و شرکای فناوری پیاده­سازی کند.

VeChainThor

VeChainThor یک بلاک چین عمومی و حاکمیت عمومی مبتنی بر اثبات اقتدار است. مدل‌های اقتصادی وی چین را می‌توان برای اهداف تجاری استفاده کرد. VeChainThor دارای اثبات اختیار، تفویض هزینه و یک مدل اقتصادی منحصر به‌ فرد است.

پشتیبانی فنی

وی چین پشتیبانی فنی و مستندات را ارائه می‌دهد. جامعه بین المللی وی چین منبع ارزشمندی برای تبلیغ راه حل کسب و کار و دستیابی به مشتریان بالقوه است. پشتیبانی فنی شامل مستندات فنی و کانال توسعه دهنده است.

برنامه‌های کاربردی مبتنی بر شبکه وی چین در مشاغل مختلف

در زیر چند نمونه از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وی چین در صنایع مختلف آورده شده است.

کالاهای مصرفی با رشد سریع

Walmart China & Sam’s Club – پلتفرم ردیابی غذا.

نسخه سفید وی چین برای ایجاد بستر ردیابی Walmart استفاده شد. در حال حاضر از این نسخه توسط Sam’s Club وابسته به Walmart استفاده می‌شود. این پلتفرم اولین شبکه تجاری بلاک چین در دسترس عموم است که شامل تولیدکنندگان، تامین کنندگان و شرکت‌های لجستیک از زنجیره تامین Walmart China می‌شود.

آزمایش‌های پزشکی

بایر – کارآزمایی‌های بالینی دارویی و مدیریت داده‌ها

Bayer C-Secure در وی چینThor برای مدیریت آزمایشات بالینی، بهبود زنجیره‌های تأمین و افزایش امنیت توسعه یافته است.

مراقبت‌های بهداشتی

i-Dante – سوابق پزشکی / داده‌های پزشکی DApp

شبکه وی چین و i-Dante E-HCert را با هم توسعه داده‌اند. این برنامه گواهی سلامت الکترونیکی به شما امکان می‌دهد نتایج آزمایشگاه خود را به صورت ایمن در زمان واقعی با کادر پزشکی به اشتراک بگذارید.

مراقبت من

بر اساس تجربه موفق در توسعه محصولات خدمات تأیید دیجیتال، شریک استراتژیک وی چین DNV به‌سرعت به‌منظور پاسخگویی به نیازهای پیشگیری و کنترل اپیدمی، My Care را توسعه داد. این توسعه با هدف اتخاذ راه‌حل مدیریت خطر عفونت دیجیتال در سطح بیمارستان همراه با اعتماد داده‌های ارائه شده توسط فناوری بلاک چین وی چین، برای کمک به شرکت‌های صنایع مختلف برای ارتقاء سطح پیشگیری از همه‌گیری انجام شد.

کودک من

اخیراً، وی چین با همکاری DNV و یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی چین، بیمارستان Renji پتانسیل فناوری بلاک چین را به بخش جدیدی آورده است. شرکا MyBaby، یک برنامه خدمات مبتنی بر بلاک چین برای لقاح In-Vetro (IVF) را راه‌اندازی کردند. هدف این برنامه کاهش استرس مربوط به فرایند IVF با ارائه ابزاری برای زنان و خانواده‌های آنها برای مدیریت و بهبود روند IVF است. این برنامه بیمارستان‌ها را قادر می‌سازد تا خدمات مدیریت بهتر داده‌ها را ارائه دهند و به خانواده‌ها در ردیابی پیشرفت فرزندان خود کمک کنند. علاوه بر این، این برنامه به عنوان ابزاری ارزشمند برای کاهش اضطراب، افسردگی و استرس مرتبط با این فرآیند ایجاد شده است.

کد امنیتی میدانی

“چانگانما” یک پلتفرم مدیریت ایمنی و بهداشت عمومی شهری است. روش شناسی آن متکی بر متخصصان بهداشت داخلی، کنترل بیماری، سایر بخش‌های مربوطه و روش‌های معتبر بین المللی مدیریت ریسک شخص ثالث است. این کار تحت تیمی از متخصصان شخص ثالث تشکیل شده است. پلتفرم دیجیتالی شبکه وی چین با هدف کمک به همه شرکت کنندگان در کنترل و پیشگیری از همه گیری، سطوح مدیریت ریسک خود را تقویت می‌کند. در ژوئن ۲۰۲۱ همه جوامع مسکونی در حوزه قضایی ناحیه هنگیانگ، منطقه فناوری پیشرفته شیشان، شهر سوژو، “Changan Code-Community Edition” را بر اساس فناوری بلاک چین راه اندازی کردند که بیش از ۳۰۰.۰۰۰ ساکن را تحت پوشش می‌دهد.

سان مارینو، واکسیناسیون ملی دیجیتال دارای قدرت وی چین

اخیراً، جمهوری سان مارینو با همکاری وی چین و DNV Assurance اعلام کرد که گذرنامه‌های ملی واکسن دیجیتال را با استفاده از فناوری وی چین که گواهی منحصر به فرد را تضمین می‌کند، اعلام کرده است. گواهینامه‌ها از طریق Vechain Non-Fungible Tokens (eNFTs) صادر می شوند. گواهینامه دیجیتالی کو مارک سن مارینو واکسیناسیون علیه Sars-Cov2 را پوشش می‌دهد.

ایمنی مواد غذایی

لیست طولانی وی چین به مشاغل در بخش غذا کمک می کند.

بعضی از آنها عبارتند از:

  • اتحادیه ملی نوآوری در سلامت حیوانات و ایمنی مواد غذایی چین.
  • محصولات لبنی تازه “دوستداران مزرعه” تحت شیر ​​روشن.
  • سیستم ردیابی چای پوئر در استان یونان.
  • KnowSeafood، یک پلت فرم تجارت الکترونیکی مواد غذایی فرامرزی.
  • Norway in a Box

بازار محصولات لبنی

نمونه‌ای از مشارکت وی چین در محصولات لبنی غذای روشن است. محصولات لبنی تازه Bright Food که توسط بلاک چین شبکه وی چین نظارت می شوند، یک مدل تجاری جدید از تجهیزات اینترنت اشیاء + فناوری بلاکچین + صدور گواهینامه شخص ثالث را پیاده سازی می‌کند که بر داده‌های کل فرایند تولید نظارت می‌کند و محصولات تازه قابل اعتماد و با کیفیت بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

شرکت‌های کوچک و متوسط

دروازه‌های غذایی

Foodgate یک پلتفرم بین المللی تجارت مواد غذایی و نوشیدنی است.

FoodGates یک سرمایه گذاری مشترک بین ASI ، DNV و وی چین است. این اولین راه حل تدارکات بین قاره‌ای و بستر فروش برای صنایع غذایی و نوشیدنی است. این پلتفرم که در CIIE 2019 رونمایی شد، تجارت کالاهای فرانسوی با ارزش بالا را با بازارهای سریع رو به رشد چین تسهیل می‌کند.

پایداری

پاکسازی اقیانوس – حذف پلاستیک Ocean & Rivers

Ocean Cleanup، یک موسسه معتبر گواهینامه، از فناوری IoT و Blockchain استفاده می‌کند، استاندارد توسعه یافته توسط DNV، برای اثبات منشاء و اصالت پلاستیک‌های بازیافتی رودخانه و اقیانوس و تبدیل زباله‌های مضر به محصولات مصرف کننده کاربرد دارد.

لوکس

Reebonz، یک پلت فرم کالاهای لوکس است که در بازار دست دوم برای مد لاکچری تخصص دارد. ریبونز از تراشه‌های NFC مقاوم در برابر دستکاری و فناوری بلاک چین برای پیوند اقلام فیزیکی با توکن‌های دیجیتالی در بلاک چین استفاده کرد. این امر صحت آنها را تأیید می‌کند.

فشن

COS – پارچه‌های بازیافتی و سازگار با محیط زیست

COS، یک شرکت تابعه H&M  از پلت فرم MyStory DNV برای مشتریان برای تبادل اطلاعات پایداری در مورد محصولات پشمی خود استفاده می‌کند.

انرژی

ENN/راه حل مدیریت گاز شانگهای

شبکه وی چین و Shanghai Gas یک راه حل مشترک برای بندر LNG ژوشان، چین ایجاد کردند. این امر خدمات تأمین گاز طبیعی داخلی و بین المللی را تسهیل می‌کند.

بازی و سرگرمی در شبکه وی چین

VMworld Collectibles Platform NFT

VMworld، یک پلتفرم کلکسیونی مبتنی بر NFT، شامل VIMها (فراداده مجازی مجتمع)، شهروندان دیجیتالی بازی جدید / دنیای کلکسیونی است. VMworld به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجارت کنند، بازی کنند، جمع آوری کرده و ارزش بیشتری را برای جامعه گسترده ایجاد کنند.

جمع ‌بندی

شبکه وی چین از موضوعات مهمی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. وی چین در حقیقت بلاک چین دنیای واقعی است که موارد استفاده واقعی را ارائه می‌دهد. این فهرست کامل نیست. این‌ها تنها چند نمونه از نحوه استفاده از بلاک چین وی چینThor هستند. با افزایش تقاضا برای بلاک چین، اولین بلاک چین عمومی به طور گسترده در جهان اجرا می شود. این بدون شک به دلیل موفقیت فناوری وی چین است که وی چین بهترین بستر بلاک چین برای برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی است.

Comments (0)
Add Comment