همکاری وی چین با برند روغن زیتون چینی را مطالعه کنید

همکاری وی چین از موضوعات جالب اخیر است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و شما را با مهم‌ترین اطلاعات این مشارکت، آشنا کنیم. ارز دیجیتال وی چین از ارزهای مهم و شناخته‌شده در زمینه رمز ارزهاست. این شبکه، تا به‌حال همکاری‌های بسیار معتبری را با نام‌های مختلف تجاری، داشته است. حالا نیز این ارز دیجیتال با الیو تامیز چینی شریک شده است. هدف از این همکاری نیز آن بوده است که بتوان بهترین کیفیت روغن زیتون درجه یک را در کشور چین، ارائه داد. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و همکاری اخیر آن را به‌طور کامل، بررسی کنیم.

همکاری وی چین

الیو تایمز (Olive Times) یک برند روغن زیتون چینی نویدبخش است. حالا این برند با ارز دیجیتال وی چین (VeChain) همکاری می‌کند تا اعتبار محصولات روغنی خود را بیش از پیش، تضمین کند. در تاریخ ۲۵ام آگوست، وی چین این خبر را در یک رسانه مطبوعاتی، منتشر کرد. این خبر حاکی از آن بود که این همکاری به‌قصد کمک به شرکت الیو تایمز، برای افزایش تقاضای روغن‌های زیتون ارگانیک در چین، آغاز شده است. براساس شورای بین‌المللی زیتون (International Olive Council)، کشور چین میانگین ۶۶,۰۰۰ تن روغن زیتون را هر ساله مصرف می‌کند.

براساس این بیانیه مطبوعاتی، برند الیو تایمز درحقیقت با وی چین همکاری می‌کند تا از پلتفرم بلاک چین به‌عنوان خدمات (BaaS) آن استفاده کند. بدین‌وسیله این شرکت می‌تواند خط تولید روغن زیتون فوق بکر فوق‌العاده خود را که نام آن به‌صورت «زیتون ویژه» (Special-Olive) ترجمه‌شده است، ردیابی و پیگیری کند. همکاری وی چین در این پروژه، یکی از برترین همکاری‌های وی است.

وبسایت Vechain.org می‌نویسد:

«برای تضمین اصالت مبدأ، تازگی محصول و کسب اعتماد مصرف‌کنندگان داخلی، الیو تایمز حالا درحال کار از نزدیک با وی چین است. این همکاری نیز برای آن است که این شرکت بتواند قابلیت ردیابی را در سرتاسر خط تولید «زیتون ویژه» خود گسترش دهد. این نیز با استفاده از پلتفرم بلاک چین به‌عنوان خدمات وی چین، امکان‌پذیر می‌شود.»

امکانات وی چین برای برند الیو تایمز

بلاک چین و کیفیت دیتای وی چین به این شرکت، اجازه ثبت اطلاعات در سطوح اصلی تولید را می‌دهد. بدین‌وسیله نیز تضمین می‌کند که کاربران نهایی، کیفیت موعود و محصول اصلی را دریافت خواهند کرد. این فرایند شامل بارگذاری دیتا و اطلاعات درباره خرد شدن، استخراج، گواهی‌های کیفیت و سطح اسیدیته محصول است. وی چین همچنین شفافیت و امنیت اطلاعات الیو تایمز را نیز حفظ می‌کند. این شبکه به مصرف‌کنندگان در بازارهای اخلاقی اجازه می‌دهد تا مطمئن شوند که «زیتون مخصوص»، از تمام استانداردها برخوردار است.

«جین گونگ» مدیرعامل الیو تایمز، شبکه وی چین را ستایش کرد. او بیان کرد که این شبکه به الیو تایمز اجازه می‌دهد که تمام اطلاعات را درباره زیتون‌های خاص به‌صورت معتبر و ثابت، به‌اشتراک بگذارند. این به مشتریان و مصرف‌کنندگان، اجازه داشتن اطلاعات معتبر و رایج درباره عملیات این شرکت را می‌دهد.

«جین گونگ» گفت:

«فناوری Vechain و همکاری وی چین با ما، پرستیژ ما را به‌عنوان یک برند استاندارد بالا می‌برد. این شبکه به ما اجازه می‌دهد که از طریق کد QR و تگ NFC با مصرف‌کنندگان، در ارتباط باشیم. با استفاده از فناوری مقرون‌به‌صرفه و انعطاف‌پذیر وی چین، همه چیز درباره محصولات ما می‌تواند به‌صورت معتبر و تغییرناپذیری، منتقل شود. بدین‌صورت ما پنجره‌ای قابل اعتماد و فوری به‌سوی عملیات خود به مشتریان و مصرف‌کنندگان وفادار خود، ارائه می‌دهیم.»

جمع بندی

همکاری وی چین یکی از موضوعات جالب است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و تمام اطلاعات مهم دررابطه با آن را خدمت شما عزیزان بررسی کردیم. وی چین، به‌علت داشتن پیشرفته‌ترین فناوری و بلاک چین، تا به‌حال با شرکت‌های بسیاری همکاری داشته است.

اکثر همکاری‌های این شبکه، منجر به ارائه خدمات مفید برای امکانات دولتی می‌شود. این شبکه ارزهای دیجیتال، حالا با یک برند چینی به نام الیو تایمز همکاری کرده است. این برند که یک برند تولیدات روغن زیتون است، از فناوری پیشرفته وی چین استفاده می‌کند تا مشتریان آن به‌راحتی بتوانند تمام اطلاعات مورد نیاز دررابطه با محصولات این برند را به‌راحتی پیدا کنند. ما امروز این بلاک چین و همکاری جالب آن را بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما استفاده از فناوری بلاک چین در تولید محصولات، در فروش آنها تأثیر مثبتی خواهد داشت؟

Comments (0)
Add Comment