همکاری پروژه Vechain با ۳۵ شرکت مختلف؛ پروژه‌ای با عملکرد بالا

محتوا نمایش

همکاری پروژه Vechain و اطلاعات مربوط به آن، از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به طور گسترده مورد بررسی قرار دهیم. در مقالات قبلی به عملکرد و مشخصه‌های مختلف این پروژه پرداختیم. حال قصد داریم همکاری این پروژه را با سیستم و شرکت‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. سایر مقالات ما را از دست ندهید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

پروژه Vechain هر روزه در حال توسعه و حرکت به سمت و سویی مثبت است. این پروژه به لطف همکاری تمامی اعضای آن به سمت موفقیت در حال حرکت است. همکاری پروژه Vchain با سیستم‌های ساختاری مختلف از جمله کمپانی‌های بزرگی از جمله BMW، Kuehne + Nagle، Game of Thrones Sneakers، Walmart، China’s Shanghai Gas و دیگر کمپانی‌های مشابه را می‌توان از دلایل مختلف موفقیت و همچنین همکاری‌های متعدد پروژه Vechain با شرکت‌های مختلف موجود در بازار دید. بیاید چند مورد از همکاری‌های این پروژه را با شرکت‌های مختلف بررسی کنیم.

۱.     پروژه Vechain توانست به یکی از اعضای کنسول اتحادیه سلامت حیوانات و سلامت غذای چین تبدیل شود.

     در روز ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی بود که همکاری پروژه Vechain با این نهاد داخلی کشور چین آغاز شد این اتحادیه از اشخاص و سازمان‌های بزرگی تشکیل شده است. ۱۳۰ عضو در این اتحادیه حاضر هستند که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به Walmart، IBM و یا حتی Mcdonald نیز اشاره کرد. این کمپانی‌ها همگی در زمینه محصولات خوراکی و فراهم کردن آن برای جوامع مختلف فعالیت می‌کنند. از محصولات و خدماتی که این اعضا تولید و روانه بازار می‌کنند، می‌توان به مواد غذایی، سوپرمارکت، آذوقه حیوانات، تحقیقات آزمایشی در زمینه صنایع غذایی و موارد مشابه به آن می‌توان اشاره گرد. وظیقه پروژه Vechain در این زمینه این است که برای این ۱۳۰ عضو تکنولوژی بلاک چین را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. این عامل باعث می‌شود تا تجهیزات و ساختار غذایی تولید شده توسط این اعضا در فضا و سیستمی امن برای مخاطب فراهم شود.

۲.     همکاری پروژه Vchain با کمپانی New Game of Thrones Sneakers

این پروژه با حضور در زمینه‌های مختلف توانسته به میزان قالل توجهی بر سر زبان‌ها بیفتد. کمپانی‌های مختلفی از جمله HBO، Adidas و SBTG در کمپین طراحی چیپست توسط این پروژه برای سری کفش‌های ورزشی نسل جدید حضور دارند. این کفش‌ها قرار است برای افرادی مانند Lannister، Targaryen و Night King، گزینه بسیار مناسبی باشند. قرار است برای این سری کفش‌های کتانی چیپست ردیاب نیز در نظر گرفته شود. وجود این چیپست به نوبه خود باعث می‌شود تا افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن از مکان قرارگیری کفش خود اطلاعات لازم را به دست آورده و به این طریق در صورت تشخیص اصالت کفش سرقت، یا گم شدن کفش خود، آن را پیدا کنند. کمپانی Adidas و SBTG دو کمپانی پیشرو در زمینه طراحی این نسل از کفش‌های ورزشی هستند. وظیفه طراحی چیپست این مدل از کفش‌ها نیز بر عهده پروژه Vchain است.

۳.     همکاری Vchain با Walmart

همانطور که می‌دانید، کمپانی Walmart یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین کمپانی‌های آمریکایی در زمینه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپر مارکت است که در میان مردم ایالات متحده آمریکا اهمیت بالایی دارد. در حال حاضر این کمپانی را می‌توان پرفروش‌ترین نمونه فعال در این کشور دانست که تا به اینجای کار توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. در حال حاضر پروژه Vchain توانسته در زمینه طراحی بلاک چین Walmart چین بسیار قوی و اصولی عمل کند. این همکاری در سال ۲۰۱۹ میلادی صورت گرفت. این طراحی قرار است در ۲۳ لاین طراحی خاص قرار گرفته و از این طریق اطلاعات و داده‌های مربوط به محصولات خریداری شده خود را می‌توانند بررسی و ارزیابی کنند. این پروژه قرار است در زمینه انتقال و تحویل مواد غذایی به عنوان یک جزو بسیار تاثیرگذار عمل کند.

۴.     همکاری Vchain با صنعت گاز شناگهای چین

از زمانی که ریاست جمهوری چین اعلام کرد که باید از فرصت‌های موجود در زمینه بلاک چین استفاده بیشتری شود، این کشور حرکت رو به جلو‌یی در این زمینه داشت. همکاری پروژه Vchain با صنعت گاز کشور چین در شهر شاهنگهای را می‌توان یکی دیگر از موفقیت‌های این کشور در زمینه بلاک چین و کریپتوکارنسی دانست. پروژه Vchain نیز در زمینه‌های مختلف با کشور چین همکاری داشته است. این پروژه با حضور در صنعت گاز شانگهای چین با بودجه ۵۹۲ میلیون دلاری خود در صدد است تا انرژی گاز را به صورت یک سرویس اکوسیستمی وارد بازار خود کند. از آن جایی که هزینه مربوط به این صنعت از جمله صادرات یا واردات می‌توانند گران و زمانبر باشد، این پروژه قصد کاهش هزینه‌ها و همچنین افزایش عملکرد و فعالیت را در این زمینه دارد.

۵.     Vchain و همکاری آن با DNV GL

کمپانی DNV GL را می‌توان یک شرکت نروژی بسیار بزرگ در زمینه اعطا گواهینامه به کاربران دانست که از نظر عملکرد و فعالیت تاثیر بسیار زیادی در سطح بازار جهانی و همچنین کشور نروژ دارد. این شرکت با برخورداری از حجم ۲۱ درصدی از بازار جهانی در این زمینه می‌تواند اثرات مثبت قابل توجهی در بازار داشته باشد. وجود پروژه Vchain و DNV GL در کنار هم به نوبه خود می‌تواند تاثیرات مثبت متعددی در زمینه وضوح و تمرکز اطلاعات در بازار داشته باشد و همین عامل می‌تواند میزان اصالت و صحت اسناد را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این همکاری راه ایجاد همکاری‌های چند گانه در سیستم‌های چند بخشی را به اندازه زیادی افزایش خواهد داد.

۶.     همکاری با H&M

H&M را می‌توان نوعی سیستم قدیمی در زمینه همکاری با پروژه Vchain دانست. این سیستم از آن جایی که از سال ۲۰۱۸ میلادی بلاک چین Vchain را به منظور تعیین اصالت کالاهای خود مورد آزمایش قرار می‌داد، یک گزینه قدیمی و کهنه کار در شاخه همکاری با این پروژه شناخته می‌شود. به وسیله این بلاک چین و همچنین در نظر گرفتن راه‌های مختلف توسط پروژه Vchain این امکان به وجود آمده تا داده و محصولات این برند بهتر از قبل مورد بررسی و تایید قرار بگیرد. بر اساس گفته‌های اعلام شده از طریق Vchain، بیش از ۴۰۰۰ محصول در زمینه و ساختارهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است.

۷.     همکاری با Norway in a box

این برند را می‌توان نوعی شرکت در زمینه تحویل غذا با رعایت استانداردهای بین المللی دانست که در سراسر جهان مشغول به فعالیت است. این برند در زمینه بسته بندی، ارسال غذا از نروژ و همچنین بررسی فرایند ارسال، از Vchain استفاده می‌کند. همکاری این پروژه با سیستم Norway in box باعث شد تا این مشخصه بیش از پیش به شهرت و موفقیت دست پیدا کند.

۸.     همکاری پروژه Vechain با PricewaterhouseCooper

این پروژه به عنوان یکی از بخش‌های اساسی در سیستم PricewaterhouseCooper برای بررسی اطلاعات محصولات کاربران شناخته می‌شود. این همکاری به نوبه خود باعث شد تا این پروژه با سیستم‌های مختلفی از جمله Walmart کشور چین همکاری داشته باشد. سیستم رهگیری موجود در Vechain این امکان را به وجود می‌آورد تا محل قرارگیری مکان، امنیت و همچنین اطلاعات مربوط به محصول خریداری شده را به بهترین شکل ممکن چک و بررسی کنند.

۹.     همکاری سیستم Vchain با Haier

یکی از اصولی و کاربردی‌ترین پلتفرم موجود در حوزه صنعت، Haier توانسته با سیستم Vechain همکاری داشته باشد. Haier به این دلیل همکاری خود را با Vechain آغاز کرد که قصد داشت بلاک چین را با Cosmoplat solution مخلوط کند. این عامل امنیت و سرعت انجام کار را به میزان قابل توجهی افزایش داد. در ماه آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی بود که یک همکاری سه جانبه بین پروژه Vechain، Haier و DNV GL ایجاد شد تا همکاری بسیار مناسبی در صنعت پوشاک به وجود بیاید.

۱۰. همکاری ملی Vechain در سطح ملی با کشور چین

در کشور چین، قسمت و سیستم‌های اقتصادی متعددی وجود دارد که توسط دولت این کشور ایجاد و کنترل می‌شود. منطقه جدید Gui’an نمونه جدیدی است که دولت کشور چین قرار است در زمینه سیستم‌های بلاک چین محور آن را تقویت کند. به همین دلیل دولت این کشور به سراغ Vechain آمد و قصد دارد برای این منطقه تازه تاسیس از وی چین استفاده کند. تمرکز اصلی قسمت‌های جدید ایجاد شده در حوزه صنعت موجود در کشور چین در این است که از بلاک چین، محاسبات ابری و داده‌‌‌های اطلاعاتی که تا به اینجای کار نیز بسیار قوی عمل کرده، به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. کمپانی‌های بزرگ متعددی نیز نظیر Apple, IBM, Huawei, China Mobile, Microsoft و مواردی از این قبیل در منطقه جدید Gui’an در حال همکاری هستند. منطقه جدید اقتصادی واقع شده در چین قرار است منطقه‌ای باشد که در آن تکنولوژی و علوم فناوری اطلاعات در آن حرف اول را بزند. این سیستم تحت حمایت دولت چین نیز قرار دارد.

۱۱.همکاری با هلدینگ Yida در کشور چین

کشور چین را می‌توان یکی از طرفداران پر و پا قرص در زمینه همکاری با پروژه وی چین دانست که تا به اینجای کار بسیاری از سیستم‌های مالی و بین المللی خود را بر اساس همکاری بلاک چین محور با این پروژه بنا نهاده است. این هلدینگ در بیانیه‌ای به منظور از بین بردن مشکلات مربوط به اتصال کاربران در زمینه فناوری و تکنولوژی با پروژه وی چین همکاری خود را آغاز کرده است. هدف اصلی از ایجاد این هلدینگ رفع مشکلات اجرایی در زمینه فناوری اطلاعات در شهر هوشمند Guiyang است.

۱۲.همکاری با هلدینگ Reebonz

این سیستم از آن جایی که عملکرد و کارایی بسیار متنوعی دارد، بسیاری از بنگاه‌های تجاری و بین المللی علاقه خود مبنی با همکاری با این سیستم را دارند. هلدینگ Reebonz را می‌توان یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه خرید و فروش محصولات لوکس به صورت آنلاین در ناحیه شرقی قاره کهن است. بیش از ۱۲۰۰ برند و ۲۰۰ بوتیک به صورت آنلاین در این سیستم حضور داشته و برای بررسی خرید و فروش و همچنین تایید اصالت محصول از پروژه Vechain در این سیستم استفاده می‌شود. وجود این پروژه امنیت و سرعت انجام تراکنش و همچنین بررسی فرایند خرید یا فروش را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

۱۳.همکاری این پروژه با BitOcean

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از همکاری‌های این پروژه با کشور چین صورت گرفته است. BitOcean  را می‌توان نوعی سازنده ATM فعال در زمینه ارز دیجیتال بیت کوین دانست که در کشور چین در این زمینه بسیار قوی و اصولی عمل می‌کند. قرار است توکن‌های وی چین نیز به دستگاه‌های BitOcean اضافه شود. این عمل کارایی دستگاه و همچنین استفاده از وی چین را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

۱۴.Vechain و BIOS در خاورمیانه

BIOS را می‌توان یک سرویس ابری بسیار پیشرفته در کشورهای حاشیه خلیج فارس دانست که تا به اینجای کار توانسته‌ در زمینه کاری خود بسیار قوی عمل کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۲ میلادی بر سر زبان‌ها افتاد و تا به امروز بالغ بر ۳۰۰ بنگاه تجاری با آن مشغول به همکاری است. این سیستم برای تقویت سیستم امنیتی خود از پروژه Vechain استفاده می‌کند. این عامل امنیت و کارایی سیستم این سرویس را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد.

۱۵.همکاری Vechain و BMW؛ رشدی مثبت برای هر دو سیستم!

درست مثل بسیاری از سیستم و کمپانی‌های فعالی که با وی چین همکاری می‌کنند، کمپانی بزرگ BMW هیچگونه نیازی به معرفی ندارد. این کمپانی آلمانی از تکنولوژی بلاک چین این رمز ارز استفاده می‌کند که کارایی و عملکرد آن را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد. همکاری این دو سیستم با یک دیگر باعث شده تا اپلیکشن VerifyCar به بازار معرفی شود که در واقع آن را می‌توان نوعی پاسپورت دیجیتال برای ماشین‌های تولید شده توسط این کمپانی دانست. استفاده و کارایی اصلی این اپلیکیشن این است که می‌توان به وسیله آن از سرقت و امنیت ماشین اطمینان حاصل کرد.

۱۶. همکاری پروژه Vchain با سیستم Baijie Teng Technology

برای جلوگیری از تگ کردن اطلاعات و داده‌های مربوط به تگ‌ها این دو سیستم با یک دیگر همکاری خود را آغاز کرده‌اند. این مشخصه امنیت و در عین حال کیفیت تگ‌های پرینت شده RFID به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

۱۷.همکاری با NTT Docomo

این شرکت را می‌توان بزرگترین شرکت فعال در حیطه ارتباطات از راه دور است که در زمینه سابسکرایب کردن بیش از ۴۵ درصد از گوشی‌های همراه موجود در بازار فعالیت و تاثیر مستقیم دارد. این کمپانی برای برنامه اینترنت نسل ۵G از همکاری وی چین استفاده می‌کند تا در این زمینه سرعت و همچنین امنیت داده کاربران را از این طریق تقویت کند. این مشخصه می‌تواند گامی جدید در ساختار گوشی‌های همراه به حساب بیاید.

۱۸.حضور پروژه Vechain در صنعت چای Fuji Marumo

این صنعت یکی از قدیمی‌ترین و بهترین صنایع فعال در کشور ژاپن در زمینه تهیه و پرورش چای است. این کمپانی دارای باغات بسیار بزرگ با عمر ۹۰ ساله است. وجود پروژه وی چین در چنین صنعتی این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد تا به راحتی هیچگونه مشکلی در زمینه ارزیابی اطلاعات محصول سفارش داده شده و بررسی آن وجود نداشته باشد.

۱۹.همکاری پروژه Vechain با مرکز تحقیقات ملی کشور چین

این همکاری باعث شده تا بسیاری از مشکلات موجود درباره سوالات بدون جواب صنعت تنباکو این کشور با پاسخ رفع شود. این پروژه نقش به سزایی در افزایش عملکرد و کارایی صنعت تنباکو در کشور چین و همچنین جلوگیری از قاچاق دخانیات در آن می‌شود. به وسیله تکنولوژی بلاک چین در وی چین می‌توان اطلاعات بسته‌های تنباکو و موارد مربوط به را بررسی و نظارت کرد.

۲۰.پروژه Vechain و جمهوری قبرس

این پروژه یکی دیگر از همکاری‌های بسیار گسترده و به روز خود را این بار با کشور قبرس آغاز کرد. این پروژه به منظور تامین امنیت سرمایه گذاری کشور قبرس در سیستم بین الملل مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل وجود این پروژه سیستم بلاک چین و توانایی حل مشکلات و یا موانع امنیتی در این زمینه است. از این بلاک چین در سیستم دولتی، سرویس‌های مالی و . . . مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲۱. شرکت بیمه مردمی کشور چین و همکاری آن با پروژه وی چین

این شرکت را می‌توان یک شرکت بیمه فعال در کشور چین دانست. در زمینه ارایه سرویس بیمه در زمینه‌های مختلف از جمله بیمه ماشین، املاک، مسکن و موارد مشابه به آن فعالیت می‌کند. به وسیله همکاری DNV GL، پروژه وی چین نیز همکاری خود را با این شرکت بزرگ بیمه در کشور چین آغاز کرده است. در این زمینه Vechain می‌تواند نقش موثری در زمینه انتقالات دیجیتالی این سیستم بیمه فعالیت کند و در این زمینه نیز مشغول به کار است. این همکاری در زمینه مدیریت اطلاعات کاربر، حقوق کارفرما و گسترده سازی اطلاعات موجود در AI بدون هیچ گونه نیاز به گذراندن مراحل سخت فعالیت می‌کند.

۲۲.فعالیت وی چین با هلدینگ ذخیره انرژی در کشور چین

این سیستم ذخیره و پاکسازی انرژی یکی از اصولی‌ترین و در عین حال کار کشته‌ترین سیستم‌های ساختاری ایجاد شده در کشور چین بوده که از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمپانی به بیش از ۱۷ میلیون کاربر در ۱۹ ایالت از ۳۵ ایالت موجود در کشور چیت سرویس می‌دهد. این کاربرام بیش از ۵۰۰ کمپانی را مالک هستند. این سیستم پاکسازی و ذخیره انرژی در بیانیه‌ای اعلام همکاری خود با Shanghai Gas و پروژه Vechain را اعلام کرد. این اقدام باعث افزایش عملکرد و کارایی این کمپانی خواهد شد. پروژه Vechain نقش به سزایی در افزایش عملکرد و فرایند پردازش کیفی کار، انتقال اطلاعات و مواردی از این قبیل خواهد داشت.

۲۳.همکاری پروژه Vechain با DB Schenker

DB Schenker نوعی کمپانی آلمانی در زمینه ساخت ریل‌های جاده‌ای است که در زمینه‌های مربوط به حیطه کاری خود سالانه بیش از ۱۹ میلیارد دلار سود حاصل از فعالیت کاری خود دارد. این دو کمپانی به منظور ارزیابی کیفیت سرویس ایجاد شده و همچنین کاهش میزان ریسک فعالیت‌های مربوطه و  ضمانت رعایت قوانین مربوط به کار همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

۲۴.همکاری پروژه Vechain  با SBTG Surpuls & CO  

یکی دیگر از همکاری‌های شاخص این پروژه فعال در حیطه ارزهای دیجیتال، SBTG Surplus & CO بود. «سابوتاژ» مالک این کمپانی در زمینه طراحی کفش توانسته تا به اینجای کار کفش‌های بسیار زیادی برای کمپانی‌های مختلف از جمله Nike, Puma, Reebok و مواردی از این قبیل طراحی و روانه بازار کند. بسیاری از سلبریتی‌های بین المللی از مشتری‌های ثابت این کمپانی به حساب می‌آیند. این کمپانی با وی چین وارد همکاری شده که در زمینه طراحی چیپست NFC بتواند وارد عمل شود. قرار است این چیپست‌ها کفش‌های نسل آینده را طراحی و روانه بازار بین المللی کنند. به وسیله این چیپ می‌توان به راحتی اصالت کفش را نسبت به نمونه‌های غیرواقعی تشخیص داد.

۲۵.کمپانی Renault و وی چین

شرکت Renault را کمتر کسی ممکن است نشناسد. این کمپانی همانند شرکت بزرگ BMW از یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و همچنین افزایش امنیت و عملکرد خود استفاده می‌کند. این کمپانی با همکاری وی چین و همچنین مایکروسافت اقدام به طراحی کتاب دیجیتالی برای ماشین‌های رنالت کرده‌اند. این اقدام در بلند مدت باعث طراحی کتابخانه دیجیتال درباره اطلاعات ماشین‌های تولید شده توسط این کمپانی است. هر کدام از این اطلاعات در این زمینه در بلاک چین وی چین ذخیره خواهد شد. این تاریخچه باعث می‌شود تا مکانیک و کاربران نسبت به مشکلات و یا ایرادات به وجود آمده درباره ماشین خود اطلاعات داشته باشند و از این طریق سلامت و امنیت ماشین خود را افزایش دهند.

۲۶.همکاری با BYD

BYD که مخفف رویای خودت را بساز است یک سیستم بسیار مناسب در زمینه تولید باتری‌های الکتریکی ماشین، دستگاه‌های الکتریکی و موارد مشابه به آن است که در کشور چین قرار دارد. برای این که میزان کربن دی اکسید تولید شده توسط ماشین و دستگاه‌های مشابه به آن کاهش پیدا کند، این کمپانی اقدام به طراحی یک راه حل مناسب در این زمینه کرد. کمپانی و یا محصولاتی که میزان تولید کربن دی اکسید آن‌ها بالا است باید به وسیله کارت اعتباری طراحی شده توسط وی چین و این کمپانی اقدام به پرداخت میزان تولید اضافه کربن دی اکسید می‌کند.

۲۷.همکاری پروژه وی چین با کمپین صادرات شراب در شانگهای چین

این کمپانی اقدام به همکاری با پروژه Vechain کرده است. کمپانی صادرات شراب شانگهای چین به منظور کاهش سرقت نام و برند خود اقدام به همکاری با پروژه وی چین کرد که این عامل می‌تواند امنیت کار آن را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد. این کمپانی با وی چین توانسته‌اند مکانیزم مناسبی برای ارزیابی شراب‌های گران قیمت به وجود آورند که همین مشخصه باعث می‌شود اصالت خرید و فروش در این کمپانی بهتر از قبل حفظ شود. بطری‌های تولید شده توسط کمپانی DIG همگی چیپست‌های NFC را دارند که این عامل اطلاعات مربوط به شراب اصل را نسبت به نمونه‌های غیرواقعی متمایز می‌کند.

۲۸.همکاری بین وی چین و Shanghai eGrid

این پروژه بار دیگر با یکی از برترین کمپانی‌های ارایه دهنده سرویس‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات همکاری جدیدی آغاز کرده است. این پروژه با قرار گرفتن در این زمینه و انتقال آن به منظور پیگیری پروسه‌های تجاری توانسته کمک بسیار زیادی به این شرکت کند. کمپانی Shanghai eGrid Clients با شرکت‌های بین المللی مختلفی از جمله با General Motors, BYD, Volkswagen و مواردی از این قبیل دارد.

۲۹.وی چین و LogSafer

همکاری پروژه Vechain این بار با پلتفرم LogSafer از دلایل دیگر اهمیت این پروژه برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و همچنین سرمایه گذاری در دنیای اقتصاد در زمینه‌های مختلف است. پلتفرم LogSafer بیش از ۳۵۰۰ مشتری و موکل در سرتاسر جهان و همچنین کشور چین دارد. هدف اصلی از همکاری پلتفرم Vechain با LogSafer در این بود که اطلاعات مربوط به خرید محصولات افراد و داده‌های مربوط به آن به بهترین شکل ممکن چک و بررسی شود.

۳۰.Bright Food را فراموش نکنید.

Bright Food را می‌توان بزرگترین ایجاد و فراهم کننده غذا و مواد غذایی در کشور چین دانست که بیش از ۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ گردش مالی داشت. این عدد به نوبه خود برای یک سیستم تجاری عدد بسیار بزرگی در یک سال به حساب می‌آید. پروژه وی چین و Bright Food یک BrightCode به وجود آورده‌اند. این اپلیکیشن می‌تواند اطلاعات مربوط به خرید و همچنین امنیت آن را مورد بررسی قرار داده و داده‌های مربوط به آن را به شما ارایه دهد.

۳۱.وی چین و iTaotako

پروژه وی چین همکاری تازه‌ای را با iTaotako ایجاد کرده است. وجود این همکاری باعث می‌شود تا افراد بتوانند هر بخشی از اطلاعات و داده‌های محتوا را ارزیابی کرده و از این طریق حقانیت مطلب و صحت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. این پلتفرم به لطف پروژه وی چین باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کیفیت محتوا منتشر کنندگان آن را بسنجید.

۳۲.همکاری پروژه Vechain با Fanghuawng

Fanghuwang را می‌توان یک کمپانی فعال در زمینه اجاره و رهن املاک مسکونی و یا تجاری به صنایع ریز و درشت دانست. دلیل حضور این سیستم در این لیست و همکاری آن با پروژه وی چین این است که داده‌های مربوط به این کمپانی به صورت محاسبات ابری ذخیره می‌شود. استفاده از پروژه باعث می‌شود تا کیفیت، امنیت و همچنین صحت اطلاعات موجود در این زمینه به بهترین شکل ممکن ذخیره شود. همچنین میزان هزینه ناشی از پرداختی‌های موجود در فرایند خرید، اجاره و یا رهن املاک تحت نظر این کمپانی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

۳۳.همکاری پروژه Vechain و LVMH

LVMH را می‌توان نوعی از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید و ارسال محصولات برند و لاکچری از کشور فرانسه دانست که با کشور و برندهای مختلف نیز فعالیت می‌کند. این کمپانی با برندهای مختلفی مانند Givenchy, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Dom Perignon, Dior و Tag Heuer را می‌توان از نمونه‌های فعال برای همکاری دانست. همانند سایر کمپانی‌های تولید کننده محصولات و پوشاک لاکچری، همکاری پروژه Vechain نیز برای بررسی صحت محصولات تولید شده و کنترل آن در برابر سرقت و یا گم شدن است.

۳۴.Kuenhe+Nagel و همکاری آن‌ها با وی چین

Kuenhe+Nagel بالغ بر ۸۴۰۰۰ کارمند دارد. این سیستم در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و بیش از ۱۴۲۰ مناطق مختلف در این کره خاکی، کارمند داشته و توانسته به یک برند و کمپانی منحصر به فرد تبدیل شود. این برند را می‌توان یک سیستم حمل و نقل آبی، هوایی و یا جاده‌ای دانست که در سرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. به وسیله پروژه وی چین این امکان وجود خواهد داشت تا اطلاعات مربوط به بررسی و ارزیابی مربوط به مالکیت خرید و فروش و صحت آن مورد ارزیابی قرار بگیرد.

۳۵.همکاری پروژه Vechain با China Unicom

 China Unicom را می‌توان یک برند و سیستم مناسب برای اپراتورهای ارتباط از راه دور دانست که در کشور چین به عنوان چهارمین سیستم فعال شناخته می‌شود. این برند در حال استفاده از بلاک چین وی چین است. این مشخصه امنیت و سرعت انجام کار را به میزان بسیار زیادی در زمینه فرایندهای پردازش اطلاعات تجاری به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد. بیشتر بخوانید.

جمع بندی

همکاری پروژه Vechain و اطلاعات مربوط به آن از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداختیم. دنیای ارزهای دیجیتال توانسته به میزان بسیار زیادی توجه و  فعالیت در مشخصه‌های مختلف دست پیدا کند. پروژه وی چین یکی از مواردی است که توانست در این زمینه بسیار قوی عمل کند. قیمت وی چین تاثیر زیادی در عملکرد و شهرت آن نداشته است. بیشتر عملکرد و فعالیت آن است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. به نظر شما پروژه Vechain تا چه میزان دیگر می‌تواند موفق عمل کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.