رأی‌ گیری «ویتالیک بوترین» درباره نجات جهان

رأی‌ گیری «ویتالیک بوترین» حالا نتیجه‌های خود را اعلام کرد. این رأی‌گیری «نجات جهان در سال ۲۰۳۵» نام داشت و برای جامعه اتریوم برگزار شده بود. ارز دیجیتال کاردانو توانست این رأی‌گیری را در مقابل بیت کوین و سولانا برنده شود. با ما باشید تا جزئیات بیشتر این خبر را بررسی کنیم.

رأی‌ گیری «ویتالیک بوترین»

ارز دیجیتال کاردانو (Cardano) توانست بدون هیچ زحمتی برنده رأی‌گیری «بوترین» برای جامعه اتریوم شود. این رأی‌گیری از سوی بنیان‌گذار ارز دیجیتال اتریوم «ویتالیک بوترین» منتشر شد. رأی‌گیری «بوترین» این سوال را از جامعه اتریوم (ETH) پرسید: ارز دیجیتالی که در سال ۲۰۳۵ و در صورت نبود اتریوم ترجیح می‌دهند کدام است؟ سرانجام ارز کاردانو در این رأی‌گیری پیروز شد.

«ویتالیک بوترین» توئیت کرد: «رأی‌گیری برای جامعه اتریوم. در سال ۲۰۳۵ از خواب بیدار می‌شوید. ۸۰% از تمام تراکنش‌ها به‌علاوه پس‌اندازهای شما در دنیا فقط در یک ارز دیجیتال به‌غیر از اتریوم قرار دارد. شما ترجیح می‌دهید که کدام ارز باشد؟»

سه ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) در کنار دلار آمریکا با یکدیگر رقابت می‌کردند. اما نتیجه رأی‌ گیری «ویتالیک بوترین» واقعا شگفت‌انگیز بود؛ چراکه جامعه اتریوم ارز دیجیتال کاردانو را که در واقع رقیب آن‌ها است به‌عنوان ارز آینده خود در صورت عدم وجود اتریوم ترجیح دادند.

این جامعه ۲۴ ساعت وقت داشت تا پاسخ‌های خود را ثبت کند. مجموعا ۶۰۰,۶۹۷ کاربر پاسخ‌های خود را ثبت کردند. ارز دیجیتال کاردانو ۴۲% از آرا را برای نجات دنیا و تسلط بر تراکنش‌ها در سال ۲۰۳۵ به‌دست آورد.

ارز دیجیتال بیت کوین پادشاه تمام ارزهای دیجیتال با تقریبا ۴% به کاردانو باخت. این در حالی بود که دلار آمریکا و سولانا به ترتیب با ۶.۵% و ۱۳.۱% ناچیزترین پشتیبانی را از سوی این جامعه دریافت کردند. ارز کاردانو پس از معرفی قراردادهای هوشمند توجه زیادی را به خود جلب کرد. «چارلز هاسکینسون» در اواخر دسامبر ۲۰۲۱ اشاره کرد که حدود ۱۷۵ پروژه در کاردانو وجود دارد و ۱۱تای آن‌ها تا آخر ربع اول سال ۲۰۲۲ انجام می‌شوند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/15/vitalik-buterins-poll-saving-the-world-in-2035-for-ethereum-community-won-by-cardano-against-dollar-bitcoin-and-solana/

Comments (0)
Add Comment