اکوسیستم دیجیتال WallStreetNinja و راه‌اندازی جدید آن

اکوسیستم دیجیتال WallStreetNinja در حال راه‌اندازی سیستمی جدید و متعلق به خود است. این اکوسیستم غیرمتمرکز می‌تواند سر و صدای بسیار زیادی در بازار داشته باشد.

اکوسیستم دیجیتال WallStreetNinja

سروصدای بازار ارزهای دیجیتال و اکوسیستم غیرمتمرکز، با سرعت بیشتری در حال پذیرش در میان جریان اصلی هستند. به همین دلیل هم می‌توان گفت که هیچ زمانی بهتر از این برای راه‌اندازی WallStreetNinja نبوده است.

ما برای حرکت به سوی تجربه‌ای مبنی بر مرورگر وب، به اکوسیستم غیرقابل توقفی که کاملا غیرمتمرکز هم باشد، نیاز داریم؛ تجربه‌ای که کاملا از هرگونه اضافات مرورگری و اپلیکیشن‌های کیف پول گوشی هوشمند غیرضروری نیز آزاد باشد.

WallStreetNinja «اکوسیستم بدون توقفی» بوده که به WSN نیز معروف است. این اکوسیستم، راهکاری بسیار ضروری را به شما ارائه می‌دهد. این راهکار بر مبنای وب، کاملا غیرمتمرکز، چندزنجیره‌ای، مبادله‌ای، مبنی بر مرورگر اپلیکیشن غیرمتمرکز و همچنین کاملا غیرکاستدی است. به‌علاوه WallStreetNinja، امکان ورود یکپارچه (SSO) را هم از طریق هویت اینترنت دفینیتی (Dfinity Internet Identity) به شما ارائه می‌دهد.

این اکوسیستم، انتشار آلفای فناوری پیشگامانه خود را در تاریخ ۲ام دسامبر ۲۰۲۱ با موفقیت اجرا نمود. به همین ترتیب نیز شروعی تازه را در فضای اکوسیستم غیرمتمرکز رقم زد.

اکوسیستم دیجیتال WallStreetNinja پیش از این نیز محصول اولیه خود را باموفقیت راه‌اندازی کرده بود. با داشتن چنین راه‌اندازی موفقیت‌آمیزی، این اکوسیستم به سمت عرضه اولیه نقدینگی (ILO) موردانتظار خود پیش رفت. این ILO در پلتفرم Unicrypt برگزار شد و در ۷ام دسامبر سال ۲۰۲۱ به پایان رسید.

پروژه‌ها به‌زودی قادر خواهند بود که به کاربران غیرمتمرکز خود از طریق اکوسیستم WallStreetNinja دسترسی بدون توقفی را ارائه دهند. ما از پروژه‌هایی که در داخل اکوسیستم غیرمتمرکز عمل می‌کنند می‌خواهیم که با تیم WSN تماس بگیرند و ارتباط برقرار کنند؛ چراکه بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند در داخل لیست کیف پول این اکوسیستم، امکانات معامله‌ای و بخش اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز آن قرار گیرند.

WallStreetNinja و امکانات آن برای پروژه‌های غیرمتمرکز

WallStreetNinja تاکنون از طرف افراد مشهور و بزرگی در این صنعت از جمله Darkpool Ventures، Midas Touch Consulting و CoinNexus مورد حمایت و تأیید قرار گرفته است. چنین روابطی نه‌تنها برای این اکوسیستم، سرمایه خوبی جمع‌آوری می‌کند، بلکه از طریق مشاوره کارشناسان مربوطه در زمینه‌های فناوری، بازارهای مالی و همچنین ارزهای دیجیتال، ارزش این پروژه را نیز دوچندان می‌گرداند.

تیم WallStreetNinja اظهار کرده است که «ما خوشحال هستیم از آنکه اجرای موفقیت‌آمیز محصول آلفا را اعلام کنیم. اجرای این محصول، پایه توسعه‌های آینده را بنا می‌نهد. به‌علاوه، اکوسیستم دیجیتال WallStreetNinja برای عرضه اولیه نقدینگی (ILO) آینده خود که در پلتفرم Unicrypt اجرا می‌شود نیز بسیار هیجان‌زده است. این ILO، اقتصاد توکن اکوسیستم WallStreetNinja را به حرکت در می‌آورد.»

ساخت جنبش‌های WallStreetNinja در حال آغاز است؛ چراکه این اکوسیستم، در بخش بدون توقف اکوسیستم‌های غیرمتمرکز، پیشگام است. به‌علاوه این اکوسیستم چنین چیزی را به‌همراه فناوری‌های پیشگامانه دیگری همچون Pocket Network، Internet Computer، StackOS، ENS و Brave برای شما به ارمغان می‌آورد.

درباره WallStreetNinja

WallStreetNinja یا WSN، امکان دسترسی آسان کاربران به زنجیره اکوسیستم غیرمتمرکز موردنظر آن‌ها را از یک اپلیکیشن وب تکی فراهم می‌کند. اکوسیستم WSN در حال بردن بخش کیف پول‌های سلف کاستدی از طریق محاسبه غیرمتمرکز و رله بلاک چین به سطح بعدی است.

شما هم می‌توانید در صورت تمایل از طریق لینک‌های زیر، توسعه‌های WalletStreetNinja را دنبال کنید:

وبسایت: https://ws.ninja/

اعلامیه‌های تلگرام: https://t.me/wsninja_ann

چت تلگرام: https://t.me/wsninja:

توئیتر: https://twitter.com/thewallstninja

گیت بوک: https://wsninja.gitbook.io/

منبع:

https://thecryptobasic.com/2021/12/03/wallstreetninja-launches-alpha-release-ahead-of-ilo/

Comments (0)
Add Comment