Wanchain چیست؟ تمامی نکاتی که باید در این باره بدانید

Wanchain توسط شرکت Wanglu Tech که یک شرکت چینی ۵۶۰ میلیون دلاری است و به وسیله‌ی جک لو، بنیان گذار و مدیر شرکت Factom تاسیس شد. ارز رمزنگاری شده Wanchain که از اتریوم منشعب شده است، بلاکچین خاص خود را دارد؛ این بدان معنی است که Wanchain یک توکن ERC20 نیست. هدف Wanchain انجام انتقال بین زنجیره ای (cross-chain) از طریق بلاکچین‌های مختلف برای ایجاد یک بازار مالی جدید برای دارایی‌های دیجیتال است، زیرا معتقد است که اکوسیستم موجود، فاقد روشی کارآمد برای انتقال ارزش در میان توکن‌ها و زنجیره‌های مختلف است. در حال حاضر Wanchain در سطح جهانی کارمندانی در پکن (چین)، آستین (ایالات متحده)، کوالالامپور (مالزی) و مادرید (اسپانیا) دارد. برای درک بهتر اینکه Wanchain چیست و چگونه کار می‌کند، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هدف از ایجاد Wanchain چیست؟

Wanchain در تلاش است تا بازار مالی جدیدی از دارایی‌های دیجیتال را ایجاد کند که بتوانند انتقال‌های بین زنجیره‌ای (cross-chain) را از طریق بلاکچین‌های مختلف انجام دهند. در حال حاضر یک روش کارآمد و غیرمتمرکز برای مبادله ارزش بین سکه، توکن و بلاکچین وجود ندارد. Wanchain به عنوان یک بلاکچین مستقل، حساب‌های زنجیره‌های مستقل را به هم متصل می‌کند تا چارچوبی برای تبادل این دارایی‌ها فراهم کند. این پلتفرم فقط برای انتقال ارز نیست و از قراردادهای هوشمند، پروتکل‌های محافظت از حریم خصوصی و توکن بومی Wancoin (WAN)، پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

ویژگی‌های بارز Wanchain چیست؟

  • پروتکل ارتباطی بین زنجیره ای: این پروتکل انتقال بین Wanchain و سایر بلاکچین‌ها را تسهیل می‌کند. قراردادهای هوشمند بخش مهمی از شبکه است که امکان تبادل دارایی بین پلتفرم و زنجیره‌های دیگر را فراهم می‌کند.
  • توکن هوشمند قرارداد (ناشناس بودن معامله): این فناوری ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی در حین انتقال را تضمین می‌کند و هر بار که معامله می‌کنید آدرس جدیدی ایجاد می‌کند. در این حالت هیچکس نمی‌تواند الگوهای معامله شما را تشخیص دهد.
  • روند معاملاتی: اگر چندین طرف در یک معامله شرکت کنند، Wanchain از یک طرح ایجاد حساب قفل شده برای اجرای معاملات استفاده می‌کند. طرح ارائه زنجیره قفل شده، سیستمی را برای قفل کردن دارایی‌های زنجیره اصلی در طی فرآیند معامله فراهم می‌کند که این قفل‌ها فقط در شرایط خاصی باز می‌شوند.
  • الگوریتم Proof-of-Stake: این الگوریتم اطمینان می‌دهد که هزینه‌های معامله در Wanchain به طور قابل توجهی کمتر از Ethereum ، Bitcoin یا سایر رمزارزهای پایه قدیمی است.

قیمت روز Wanchain و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Wanchain متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۰.۳۵۱۳۰۵  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت مبلغی به ارزش ۱,۷۰۴,۹۴۸   دلار است. جایگاه Wanchain در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در رتبه ۱۴۳ قرار دارد و دارای سقف بازار ۵۹,۳۴۱,۹۶۸  دلار است.

. در حال حاضر صرافی‌های برتر در Wanchain عبارتند از: Binance، Huobi Global، Bitrue، BKEX و CDAX

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment