نهنگ های کریپتو از خرید قیمت‌های پایین هیجان‌زده هستند

نهنگ های کریپتو حالا از آنکه قیمت‌های پایین را خریداری کردند، بسیاری هیجان‌زده هستند. ۶,۷۷۰ بیت کوین در کمتر از ۲ هفته به کیف پول‌های نهنگ‌ها رفت که تاکنون تهاجمی‌ترین ذخیره ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود.

نهنگ های کریپتو

نهنگ‌های بیت کوین، به آدرس‌ها یا شاخه‌هایی از آدرس‌ها گفته می‌شود که بین ۱۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین را نگه می‌دارند. آن‌طور که اطلاعات نشان می‌دهد، این نهنگ‌ها ارزش عظیم ۲.۳۶ میلیارد دلار از ارز دیجیتال بیت کوین را پس از آنکه قیمت آن شروع به افت کرد، جمع‌آوری کردند.

بر اساس شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال سانتیمنت (Santiment)، نهنگ‌های بیت کوین نزدیک به ۴۰,۰۰۰ بیت کوین را زمانی که قیمت آن هفته گذشته تا ۵۶,۰۰۰ دلار افت کرد، جمع‌آوری کردند. با توجه به آنکه بیت کوین در حال حاضر تقریبا با قیمت ۵۹,۰۰۰ دلار برای هر کوین ترید می‌شود، نهنگ‌ها بیش از ۲.۳ میلیارد دلار از آن را جمع کرده‌اند.

بیت کوین در طول چند هفته اخیر در یک دوره از تغییرات بوده است و به‌نظر آمد که بهترین فرصت برای نهنگ های کریپتو بیت کوین است تا آن را در زمان افت قیمت، بخرند. به‌ویژه نهنگی که به‌تنهایی ۶,۷۷۰ بیت کوین با ارزش ۳۸۴.۲۹ میلیون دلار را در کمتر از دو هفته به کیف پول خود افزود.

این نهنگ که سومین نهنگ بزرگ بیت کوین بود، ۹ روز متوالی، بیت کوین را به‌صورت تکه تکه خریده است. آخرین خرید او نیز در روز پنجشنبه بود زمانی که ۱۰۵ بیت کوین دیگر به ارزش ۵.۹۶ میلیون دلار را به کیف پول خود افزود.

بنیان‌گذار خطرپذیر و تحلیل‌گر CryptoQuant در توئیتر کامنت گذاشت که این نهنگ به‌خصوص، بسیار فعال است و زمانی که شیب شدیدی در میان باشد، دارایی‌ها را خرید و فروش می‌کند. اما با توجه به راه ناهموار اخیر بیت کوین، این نهنگ فعلا در حوزه بیت کوین فعالیت دارد.

این نهنگ از ۱۲ام نوامبر شروع کرده است و ۹ خرید پشت سر هم ارز دیجیتال بیت کوین را زمانی داشته است که قیمت این ارز رو به افت بوده است. اولین خرید برای ۱، ۱۲۳، بیت کوین بالاتر از ۶۴,۰۰۰ دلار بود در حالی که آخرین خرید از روز پنجشنبه در قیمت ۵۷,۹۰۰ دلار و برای ۱۰۵ بیت کوین بوده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/27/whales-are-excited-to-buy-the-dips-most-aggressive-accumulation-in-play-as-6770-btc-added-in-whale-wallets-in-less-than-2-weeks/

Comments (0)
Add Comment