نهنگ ها دوباره به خرید بیت کوین روی آوردند

نهنگ هایی که در تاریخ ۹ می ۳۰۰۰ بیت کوین را به فروش رسانده بودند، بار دیگر به خرید این دارایی روی آوردند. تنها یک هفته پس از گذشت از تاریخ ۹ می نهنگ ها دوباره به خرید بیت کوین پرداخته اند.

نهنگ ها دوباره به خرید بیت کوین فکر می کنند

با وجود اینکه چیزی از خبر کاهش شدید قیمت بیت کوین می گذرد اخبار مثبتی در بازار شنیده می شود. نهنگ های قدرتمند بازار بار دیگر در حال خرید دارایی دیجیتال هستند. نهنگ ها در سه مرحله خرید در تاریخ ۱۵، ۱۸ و ۱۹ می ۳۵۲۱ بیت کوین را خریداری کردند. اولین خرید در تاریخ پانزدهم این ۷۵۳ بیت کوین خریداری شد. در خرید بعدی به ترتیب ۹۶۵ بیت کوین و ۱۸۰۳ بیت کوین خریداری شده اند. 

 میانگین قیمت بیت کوین های خریداری شده ۵۰۰۰۰، ۴۴ هزار و چهل و یک هزار دلار بوده است. جالب اینجاست که نهنگ ها در تاریخ نهم این سه هزار بیت کوین را به قیمت میانگین ۵۸ هزار دلار به فروش رسانده بودند.

همین گروه از نهنگ ها در ماه ژانویه ۱۲ هزار بیت کوین را در قیمت های ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار فروخته و پس از آن دوباره آنها را خریداری کردند. 

 نهنگ های تاثیر گذار

 ناظران بازار رمز ارز همواره رفتار نهنگ ها را زیر نظر دارند. رفتار این گروه سرمایه گذاران مسیر آینده بازار را مشخص می کند. افرادی که بیشترین تعداد بیت کوین را در اختیار دارند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت خواهند داشت. آنها با خرید و فروش حجم های بسیار زیادی از بیت کوین بازار را دستخوش تغییر می کنند.

قیمت بیت کوین روز چهارشنبه از ۳۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد اما از آن زمان ۳۴ درصد افزایش قیمت داشته است. اما در شرایط فعلی قیمت بیت کوین به عنوان بزرگ ترین رمز ارز بازار همچنان ۳۷ درصد از بالاترین رکورد خود پایین تر است.

هنوز مشخص نیست که کاهش قیمت بیت کوین چه تاثیری روی بازار گذاشته است. آیا روند صعودی متوقف شده است یا در میانه مسیر اصلاحات قرار داریم باید در انتظار افزایش قیمت باشیم؟

 تحلیلگران بر این باورند که اگر بیت کوین رفتار گذشته را تکرار کند و روند صعودی فعلی در فصل چهارم سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ افزایش قیمت شدیدی را تجربه می کند.

در آخر 

با کاهش قیمت بیت کوین در روزهای گذشته نگرانی های بسیاری در بازار دیده شد. بسیاری از معامله گران دارایی خود را به فروش رسانده و از بازار بیت کوین خارج شدند. این درحالیست که موسسات سرمایه گذاری و فرهنگ ها به خرید بیشتر می توان ادامه می دهند. نیز پس از کاهش قیمت شدید خود ۳۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

 نظر شما در رابطه با آینده بیت کوین چیست؟

 آیا در سال ۲۰۲۱ شاهد رکوردشکنی بیت کوین خواهیم بود؟

 در رمزارز مارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-whale-who-sold-at-58k-has-reaccumulated-3-521-btc

Comments (0)
Add Comment