نهنگ ها با خرید بیت کوین بیشتر به دنبال رشد بیشتر هستند

حتی با کاهش قیمت تقاضا برای خرید بیت کوین در قیمت ۵۰ هزار دلار نیز کاهش پیدا نکرده است. سرمایه گذاران بزرگ گوی سبقت را از سرمایه گذاران خرد بازار ربوده اند. نهنگ ها با خرید بیت کوین به ادامه روند صعودی کمک می کنند. موسسات سرمایه گذاری و نهنگ های بازار بیت کوین با کاهش قیمت بیت کوین دارای بیشتری را خریداری کرده اند. 

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شبکه در تاریخ ۹ مارس معاملاتی به ارزش ۱۰۰ هزار دلار و بیشتر در بازار بایننس انجام شده است. این بازار بزرگترین بازار از نظر حجم معاملات در فضای رمزارز است. 

سرمایه گذاران بزرگ بیکار نشسته اند

تضاد شدیدی میان سفارش هایی با ارزش کمتر از ۱۰۰ هزار دلار و سفارش سرمایه گذاران بزرگ بازار مشاهده می شود. این تضاد در تاریخ بیت کوین بی سابقه است.

میزان سفارش های کوچک در سال ۲۰۲۱ کاهش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که موسسات حجم زیادی از نقدینگی بازار را از آن خود کرده اند. این همان اتفاقی است که در روند صعودی اخیر مشاهده شده است.

 معیارهای بازار پیشتر نشانه هایی مبنی بر نگرانی از بابت افزایش قیمت در هفته را نشان داده بودند. آنها به این موضوع اشاره کرده بودند که میزان فروش در بازار افزایش پیدا کرد. فروش دارایی روند صعودی را افزایش می دهد. و این امکان به وجود می آید که قیمت به ۵۸ هزار دلار رسید. این امر در ادامه منجر به کاهش ۲۵ درصدی قیمت شد.

با وجود اینکه این جریان تا کنون متوقف نشده است. تحلیل گران به این نکته اشاره کرده اند که فاکتور های اقتصادی تاثیر متفاوتی از آنچه که تصور می کردیم. میزان سفارشات نهنگ ها با خرید بیت کوین در بازار تغییرات زیادی را ایجاد کردند. اما پس از انتشار خبر انتشار بسته حماتی ۱.۹ تریلیون دلاری میزان سفارشات این نهنگ ها کاهش پیدا کرده است. این درحالی است که حمایت چین از سهام شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند، تاثیر معکوسی روی بازار داشته است. به گزارش کوین تلگراف، تکنولوژی تاثیر شگرفی روی بازار آینده و سهام دارد.

خرید در کوین بیس و افزایش قیمت بیت کوین

نهنگ ها با خرید بیت کوین در بازار کوین بیس به حرکت خود ادامه می دهند. آنها ۱۲ هزار بیت کوین را در بازار بیت کوین خریداری کرده اند. آنها بدون توجه به افزایش قیمت به خرید بیشتر این ارز ادامه می دهند.

 این اتفاق اندکی پیش از افزایش ناگهانی قیمت روی داد. به نظر می رسد که افزایش تقاضای موسسات سرمایه گذاری برای خرید در بازار بیت کوین می تواند این ارز را به ارز ارزشمندی در کنار دیگر دارایی ها تبدیل کند.

به گفته Cathie Wood بازار بیت کوین در آینده درآمد زایی ثابت را در بازار امکان پذیر می کند. او موسس شرکت مدیریت سرمایه ARK است. با توجه به معاملاتی که در بازار بایننس انجام شده است، به نظر می رسد که سطح مقاومت بعدی برای بیت کوین ۵۸ هزار دلار باشد. در نهایت قیمت ۵۹۵۰۰ نقش سطح مقاومت را برعهده می گیرد.

در آخر

 نهنگ ها با خرید بیت کوین همواره جریان بازار را تحت تاثیر قرار داده اند. آنها با کاهش قیمت ها برای فروش دارایی وارد عمل شده و تثبیت سود را در نظر گرفتند. این حرکت منجر به کاهش قیمت بیت کوین شد. اما در ادامه نهنگ ها با خرید بیت کوین بار دیگر منجر به افزایش قیمت

این رمزارز شدند. به نظر می رسد که موسسات سرمایه گذاری و نهنگ ها کنترل روند بازار را در دست دارند و نقش مهمی در ادامه روند صعودی بیت کوین ایفا می کنند. اگر رفتار این سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری های خود تقلید و دنبال می کنید، بهتر است برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. ما در رمزارز مارکت در انتظار شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-whales-bought-the-dip-as-orders-for-100k-or-more-hit-all-time-highs