نهنگ ها با فروش بیت کوین به نوسانات این ارز دامن زدند

اطلاعات نشان می دهند که بیت کوین با رسیدن به قیمت بالاتر اندکی کاهش را تجربه می کند. فعالیت نهنگ های بزرگ بازار منجر به این اتفاق می شود. نهنگ ها با بالا رفتن قیمت فروش بیت کوین را در اولویت قرار می دهند و سود خود تثبیت می کنند.

قیمت بیت کوین یک بار دیگر به ۴۰ هزار دلار رسید. اما در حالی که گاوها تمام تلاش خود را برای افزایش قیمت به کار گرفته اند، احتمال کاهش قیمت نیز وجود دارد.

 بر اساس اطلاعات به دست آمده از تحلیل های Material indicators سرمایه گذارهای بزرگ بازار با رسیدن قیمت به ۴۰ هزار دلار به سرعت به فروش روی آورده اند. به نظر می رسد که این امر منجر به کاهش ۱۰ درصدی قیمت شده باشد. قیمت درادامه به ۳۶ هزار دلار رسید. این اتفاق تنها پس از ۴ ساعت از رسیدن قیمت این ارز به ۴۰ هزار دلار روی داد.

نهنگ ها

بیت کوین مدت زیادی این قیمت را حفظ نکرده و در ادامه با ادامه روند صعودی خود را به ۴۱ هزار دلار رساند. بیت کوین ظرف ۱۲ ساعت خود را به این قیمت رساند.  با این حال بیت کوین دوباره با رسیدن به قیمت ۲۰ هزار دلار شاهد کاهش قیمت ها بوده است. این بار نیز قیمت تا ۴۰۸۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است.

 بنابراین به نظر می رسد که نهنگ های قدرتمند برای فروش دارایی خود وارد عمل شده اند. این فروش ها در ساعت ۲ بامداد انجام شده است. به نظر می رسد که نهنگ ها در انتظار کاهش هرچه بیشتر قیمت ها هستند. واقعیت این است که نهنگ ها در روندی که قیمت را به ۴۲ هزار دلار رساند، حضور چندانی نداشتند.

در آخرین کاهش قیمت که از ۴۲ هزار دلار به ۴۰ هزار روی داد، سرمایه گذارها یا نهنگ های کوچکتر ایفای نقش می کردند. این ها همان افرادی هستند که ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون دلار دارایی دارند.

 تحلیل گران Material indicators در ادامه گفته اند:

« با این وجود آنها دوباره برای خرید وارد عمل شده اند. به نظر می رسد که هدف آنها شکستن سطح مقاومت ۴۲ هزار دلاری است. اما این بار یک تفاوت عمده در حرکت آنها وجود دارد. این بار نهنگ های کوچک با دارایی ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون دلار وارد صحنه شده اند.»

شکستن سطح مقاومت

با در نظر گرفتن اینکه قیمت بیت کوین در بازار کوین بیس و در اواخر هفته گذشته بالاتر از دیگر بازارها بوده است، واضح است که حجم اعظمی از تقاضا برای خرید بیت کوین از آمریکاست. این امر نشان می دهد که اکنون جنگی میان نهنگ های کوچک و دیگر خریداران در بازار آمریکا در گرفته است.

برای ادامه روند باید امیدوار باشیم که تقاضا برای خرید بیت کوین در آمریکا به ثبت برسدو این اتفاق در بازه زمانی کوتاه مدت روی دهد. درغیر این صورت فشار بالای ناشی از فروش بیت کوین از سوی نهنگ ها می توانند بیت کوین را وارد روند اطلاحی کند.

بیت کوین در ادامه به کدام سمت می رود؟

بیت کوین از نظر فنی در وضعیت قدرتمندی است. ریتم این رمزارز به سمت ثبت رکوردهای تازه پیش خواهد درفت. به همین دلیل معامله گران علاقه چندانی به فروش دارایی های خود ندارند. اما برخی از آنها وارد عمل شده اند و از بازار سود می برند.

 در بازه زمانی کوتاه مدت یک نگرانی برای بیت کوین احتمال بهبودی دلار آمریکاست. یک معامله گر ناشناس به این افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا اشاره کرده است.

 او دراین باره گفته است که سوال اصلی اینجاست که اگر دلار قدرت خود را به دست آورد نیز بیت کوین به همین روند ادامه می دهد؟

 شاخص دلار آمریکا DXY در سطح حمایت قرار دارد. دارایی های جایگزینی مانند بیت کوین و طلا در مقایسه با دلار رشد قابل توجهی داشته اند. با این حال اگر دلار حرکت صعودی را آغاز کند، احتمال اصلاح قیمت بیت کوین از هر زمان دیگری بیشتر خواهد بود.

 برای خرید بیت کوین بهترین زمان را انتخاب کنید. اگر شما نیز به ارزش ذاتی بیت کوین ایمان دارید، نیازی به نگرانی از بابت دلار و دیگر دارایی های نخواهید داشت. زمانی که نهنگ ها برای فروش بیت کوین وارد عمل می شوند، قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند. دارایی نهنگ ها به اندازه ای است که فروش تنها بخشی از آنها حتی برای بازه ای کوتاه بازار بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد. منتظر شکار بهترین لحظه برای خرید باشید. با ما در رمزارز مارکت بهترین زمان را برای خرید بیت کوین انتخاب کنید.

 با ما قیمت لحظه به لحظه بیت کوین و اخبار مربوط به این دارایی را دنبال کنید. برگ برنده در دست کسانی که است که همواره در جریان اتفاقات بازار هستند. با ما در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-volatility-spikes-as-btc-whales-sell-each-new-high

Comments (0)
Add Comment