BNB چیست؟ همه چیز درباره Binance Coin

امروزه کمتر کسی در دنیای رمزارزها پیدا می‌شود که نام  Binance را نشنیده باشد و یا نداند که BNB چیست. در این مقاله نگاهی عمیق‌تر به این رمزارز و پلتفرم اصلی آن، صرافی Binance خواهیم داشت. اهداف این پروژه را توضیح خواهیم داد، نقات قوت و ضعف آن را بررسی خواهیم کرد و روش‌های خرید و فروش آن را بیان می‌کنیم.

اهداف و مزایای BNB چیست؟

Binance یک صرافی آنلاین برای رمزارزها و ارزهای فیات است که امروزه تاثیر و قدرت بسیار زیادی در دنیای رمزارزها دارد. این پلتفرم سکه‌ی مربوط به خود را با کاربردهای بسیاری، با همین نام در گردش دارد. در پلتفرم Binance بخشی به نام lunchpad وجود دارد که در آن هر ماه یک پروژه رمزارز جدید معرفی می‌شود. در این بخش از پروژه شما می‌توانید با سرمایه گذاری BNB بر روی رمزارزهای جدید، به موفقیت آن‌ها کمک کنید. پلتفرم Binance در حال حاضر بزرگترین صرافی آنلاین از نظر حجم تبادلات مالی روزانه است. جالب است بدانید که قدرت این پلتفرم و رمزارز آن به قدری زیاد است که حتی در مواقعی که بیت کوین در حال ریزش بود، این رمزارز ارزش خود را حفظ کرده است.

قابلیت‌های کلیدی در BNB چیست؟

علاوه بر ارزش و اعتبار بالایی که این رمزارز به خود اختصاص داده است، موارد و دلایل زیادی برای استفاده از این رمزارز وجود دارد، مخصوصا اینکه این رمزارز در پلتفرم و فروشگاه‌های بسیاری به صورت مستقیم قابل استفاده است. در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین کاربردهای این رمزارز می‌پردازیم.

  1. اولین و پر کاربردترین استفاده از این سکه، استفاده از آن در پلتفرم Binance است. تمام تراکنش‌ها در این پلتفرم در صورتی که با BNB پرداخت شود، ۲۵% تخفیف خواهد داشت.
  1. شما می‌توانید با استفاده از این رمزارز در پلتفرم Travelbybit، به هر نقطه در دنیا سفر کرده و هزینه‌های خود را با BNB پرداخت کنید.
  2. پرداخت صورت حساب‌های مالی خود از طریق crypto.com با استفاده از این رمزارز.
  3. پرداخت این رمزارز در تمام فروشگاه‌های سراسر دنیا که دارای سیستم Pundi X (یک پلتفرم و سخت افزار) به راحتی قابل انجام است.
  4. شما می‌توانید در پلتفرم ETHlend، با استفاده از وثیقه گذاری BNB وام بگیرید.

لازم به ذکر است این تنها چند نمونه از کاربردهای فراوان این رمزارز است و این لیست همواره در حال افزایش است. مطالب مرتبط دیگر را بخوانید.

نتیجه گیری

BNB در حال حاضر یکی از معتبر‌ترین رمزارزهای موجود است و ارزش آن در شرایط متفاوت بازار جایگاه خود را حفظ کرده است. چنانچه شما نیز علاقه‌مند به سرمایه گذاری بر روی رمزارزها و یا همچنین استفاده از آن‌ها در تراکنش‌های روزمره هستید، BNB می‌تواند گزینه‌ای مناسب و مطمئنی برای شما باشد. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment