ارز CRV چیست؟ همه چیز در باره Curve Finance

امروزه رمزارزهای غیر متمرکز به شدت مورد توجه واقع شده‌اند و سرعت تغییر، انتقال و افزایش تعداد کاربر در آنها به شدت بالا است. درواقع این سرعت یکی از شاخصه‌های رمزارزهاست. اما وقتی صدها سکه با نام‌ها و اهداف متفاوت وارد بازار شوند، تعیین سکه‌هایی که از قانونی در مسیر درستی هستند و می‌توانند در طولانی مدت سودآور باشند، بسیار چالش برانگیز است. شاید برای شما هم این سوال باشد که روش‌های اعتبار سنجی رمزارزهایی مانند CRV  چیست؟

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای حل این مشکل، اعتباری است که پلتفرم Binance به این توکن‌ها می‌دهد.

بیش از ۸ میلیارد دلار در Defi قفل شده است و Curve Finance، سومین رمزارز از نظر حجم سرمایه ورودی است در بین رمزارزهای Defi است.

اهداف CRV چیست؟ تفاوت آن با دیگر رمزارزهای موجود در کجاست؟

به عبارت ساده، CRV یک صرافی برای Stablecoin ها (رمزارز هایی دارای قیمت نسبتاً پایدار که معمولاً از طریق اتصال به کالا، ارز یا تنظیم عرضه توسط الگوریتم هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.) است، که به شما امکان تجارت این توکن‌ها را می‌دهد.

مفیدترین نکته CRV این است که کارمزد و تغییرات ارزشی کمی دارد. Curve Finance همچنین به شکل non-custodial عرضه می‌شود به این معنی که هیچ یک از وجوه و دارایی‌های شما برای طراحان پروژه باز نیست و تنها شما مدیریت بودجه خود را در دست دارید.

در ادامه به روش‌های سودآوری از طریق این توکن می‌پردازیم مطالب مرتبط دیگر را بخوانید.

روش‌های سودآوری با توکن CRV چیست؟

توکن CRV تقاضای فوق العاده‌ای دارد و بسیاری از سرمایه گذاران رمزارزها در پی توکن CRV هستند. یکی از راه‌های بدست آوردن این توکن، تهیه نقدینگی در استخرهای Curve Finance است. در استخرهای Stablecoin، دو بخش عمده وجود دارد که شامل استخرهای وام و استخرهای تشویقی هستند. Compound ، Y ، PAX و BUSD مجموعه‌ استخرهای وام این توکن هستند.

استخرهای وام نشان می‌دهند که شما با اعطای نقدینگی در این استخرها قصد پرداخت سود و هزینه‌های معاملاتی را دارید. در استخرهای وام دهنده خطر ارائه نقدینگی به طور قطع با عدم قطعیت همراه است. خطر این مجموعه‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد.

  • مشکلات مربوط به پروتکل وام و قرارداد هوشمند.
  • مشکلات منحنی قرارداد های هوشمند.
  • مشکلات سیستماتیک Stablecoinها در استخرهای نقدینگی.

استخر تشویقی sUSD مجموعه استخرهای پاداش CRV است.

در این استخر، سود شما از طریق Stablecoinها تامین نمی‌شود، بلکه پاداش شما به صورت سکه های SNX و CRV ارائه می‌شود. sUSD استخر جدیدی است اما بالاترین سود دهی تاکنون متعلق به این استخر نقدینگی است. این استخر ثمره همکاری بین Curve و Synthetix است. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

ماینینگ رمزارزهای Defi تنها ابتدای مسیر CRV است. پیشرفت‌های زیادی در مورد این رمزارز باید حاصل شود و این بدون خطر نیست. دقت داشته باشید که قبل از سرمایه گذاری بر روی هر یک از پروژه‌های Defi، با میزان مبلغی وارد شوید که توانایی از دست دادن آن را داشته باشید و حتما تحقیقات کاملی در رابطه با رمزارز مورد نظر انجام دهید.

Comments (0)
Add Comment