ELF چیست؟ همه چیز درباره اهداف و قابلیت‌های Aelf Coin

اگر شما هم در جستجوی شناخت رمزارزهای جدید هستید و علاقه‌مند هستید که بدانید ELF چیست، این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله نگاهی به این رمزارز و پلتفرم اصلی آن خواهیم داشت. اهداف این پروژه را توضیح خواهیم داد، نقات قوت و ضعف آن را بررسی خواهیم کرد و روش‌های خرید و فروش آن را بیان می‌کنیم.

اهداف و مزایای ELF چیست؟

سکه Aelf در دسامبر سال ۲۰۱۷ توسط Ma Haobo تاسیس و به بازار عرضه شد. این پروژه از شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری رمزارز مانند FGB Capital، Blockchain Ventures، Galaxy و بسیاری دیگر، سرمایه قابل توجهی جذب کرد. این پروژه به سرعت توانست به هدف خود یعنی ۵۷،۰۰۰ اتریوم برسد و بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند را کنار گذاشت. با توجه به اینکه این رمزارز درواقع یک پلتفرم DApp (اپلیکیشن‌های قراردادهای هوشمند) است رقبای بسیاری دارد. چند نمونه این رقبا عبارتند از Ethereum ، Icon ، Lisk و بسیاری دیگر که ELF برای موفقیت باید آن‌ها را شکست دهد.

Aelf از زنجیره‌های جانبی (Side Chain) استفاده می‌کند و در کل یک شبکه رایانه ابری غیرمتمرکز برای رمزارزها است که قصد دارد تصویب بلاکچین تجاری را امکان پذیر کند. مطالب مرتبط را بخوانید.

Candy Aelf یک سیستم پاداش است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند روزانه پاداش کسب کنند. این جوایز را می‌توان به سکه ELF تبدیل کرد و سپس توکن ELF را به راحتی به USDT ، BTC یا ETH تبدیل کرد. شما می‌توانید در پلتفرم ETHlend، با استفاده از وثیقه گذاری ELF وام بگیرید.

آینده و مسیر کلی ELF چیست؟

از سال ۲۰۱۹ قیمت سکه Aelf بین ۰.۰۸ تا ۰.۱۲ دلار آمریکا در حال تثبیت است. قیمت ELF در سال ۲۰۱۸ بسیار پر تغییر بود. ELF در اوایل سال ۲۰۱۸ بسیار بالاتر از ۱ دلار بود اما در اواخر سال ۲۰۱۸ به ۰.۱۱ دلار رسید. این تیم برای افزایش قیمت سکه Aelf در حال ایجاد مشارکت‌های جدید، ورود سرمایه گذاران و عرضه محصولات و خدمات بیشتر است. متاسفانه در نقشه راه Aelf، هیچ چیزی در مورد اهداف آینده، نوآوری‌ها و راه حل‌های بیشتری برای پروژه، ذکر نشده است. هرچند این پلتفرم باید نقشه راه خود را به روز کند، زیرا جامعه کاربران Aelf و دارندگان آن مشتاق دانستن اقدامات آینده Aelf هستند. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

آینده این رمزارز با توجه به نوسانات قیمت آن در سال‌های اخیر و همچنین عدم آگاهی کاربران از آینده آن، بسیار نامعلوم است. این پروژه همچنان پتانسیل زیادی برای رشد دارد، اما اینکه این پتانسیل تا چه حد می‌تواند باعث رشد قیمت و جامعه کاربران آن شود مسئله‌ای است که تنها زمان آن را مشخص خواهد کرد.

Comments (0)
Add Comment