ارز LRC چیست؟ همه چیز درباره Loopring Coin

برای درک بهتر این موضوع که LRC چیست ابتدا به توضیح کوچکی درباره تاریخچه و تیم پشتیبانی آن می‌پردازیم. Daniel Wand بنیانگذار سکه Loopring، این رمزارز را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرد. او همچنین به عنوان معاونت فناوری Yunrang خدمت می‌کرد. CTO پروژه loopring استیو گو، شخصیتی شناخته شده در ارزهای رمزپایه است.

اهداف و مزایای LRC چیست؟

Loopring یک پروژه مهیج و پیچیده است زیرا یک پروتکل مبادله غیرمتمرکز و در عین حال خودکار است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را با امنیت و سهولت بین صرافی‌های مختلف مبادله کنند. Loopring سعی دارد مبادلات غیرمتمرکز را تا حد ممکن امنیت و سرعت بخشد. این کار با استفاده از روش URS (utilizing ring sharding) و تطبیق سفارش انجام‌ می‌شود. در نهایت، کلیه سفارشات توسط خود صرافی انجام می‌شود. به خاطر داشته باشید که Loopring به خودی خود یک صرافی نیست، بلکه فقط یک پروتکل هوشمند است که همه چیز را آسان می‌کند.

طبق گفته‌های مسئولین این پروژه، شما به راحتی می‌توانید سقف سفارش خود را لغو کنید، کاهش و یا افزایش دهید. همچنین می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را پس از ثبت سفارش از کیف پول خود برداشت کنید، هرچند که پس از اطلاع پروتکل، سفارش نهایی شما تحت تاثیر آن، انجام نخواهد شد. مطالب مرتبط را بخوانید.

برنامه‌های آینده LRC چیست؟

تیم Loopring در به روزرسانی نقشه راه خود بسیار کند عمل می‌کند. آن‌ها حتی در اجرای ضرب الاجل‌های نقشه راه کندتر هستند. Loopring پروژه‌هایی مانند تولید کیف پول Desktop و موبایل را به موقع به پایان رسانده است، اما در راه اندازی مبادلات dex زمان زیادی صرف شده است. نسخه بتا این پروژه در تاریخ ۲۰ فوریه راه اندازی شد. اهدافی که هنوز در انتظار هستند مبادلات توکن‌های ERC20 و ERC2230 و ایجاد مدل غیرمتمرکز گاورننس با کمک DxDAO است. موفقیت چشم‌گیر اخیر این پروژه حل بهبود الگوریتم‌های Ring-mining است. این الگوریتم‌ها موفقیت قابل توجهی را در ارائه قیمت کمتر، نقدینگی بسیار زیاد و عملکرد صحیح مبادلات فراهم می‌کنند. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

اگر می‌خواهید در Loopring سرمایه گذاری کنید، فقط بخشی از سرمایه خود را که توانایی از دست دادن آن را دارید سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در رمزارزها همیشه با ریسک همراه است. Loopring بدون شک یک سرمایه گذاری جذاب در بین رمزارزها است اما همچنان احتمال از دست دادن سرمایه وجود دارد.

Comments (0)
Add Comment