MAN چیست؟ همه چیز درباره Matrux AI Network

برای پاسخ دادن به این سوال که MAN چیست، شناخت وضعیت کنونی رمزارزها و گذشته آنها حائذ اهمیت است. در حدود ۱۰ سال پیش، اولین رمزارز به بازارهای جهانی عرضه شد و بیت کوین عنوان اولین نسل رمزارز را تصاحب کرد. پس از آن اتریوم با تکنولوژی قراردادهای هوشمند نام نسل دوم رمزارزها را از رقبای خود ربود. اکنون زمان آن رسیده است که سومین نسل از رمزارزها رونمایی شوند و بازار این تکنولوژی هوشمند بیش از هرزمان دیگری در جنب و جوش است و رقبای زیادی مشغول مبارزه بر سر لقب اولین رمزارز نسل سوم هستند. یکی از قوی‌ترین این رقبا MAN است.

اهداف و مزایای MAN چیست؟

طبق گفته مدیران پروژه MAN، Blockchain 3.0 باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.

  • راه حلی برای زمان طولانی تراکنش‌ها ارائه دهد.
  • مشکلات قراردادهای برنامه نویسی هوشمند را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی حل کند.
  • عدم امنیت درون شبکه‌ای قراردادهای هوشمند را حل کند.
  • در صورت لزوم امکان به روزرسانی و مدیریت بلاکچین وجود داشته باشد.

MAN با استفاده از هوش مصنوعی و ترکیب آن با تکنولوژی رمزارزها نکاتی را که در بالا ذکر شد حل خواهد کرد. این پروژه در پی آن است که با ترکیب هوش مصنوعی با فناوری بلاکچین، راه حل‌هایی برای تمامی مسائل مطرح شده بیاید. مطالب مرتبط دیگر را بخوانید.

قابلیت‌های کلیدی در MAN چیست؟

اولین توانایی و تمرکز MAN، ایجاد یک قرارداد هوشمند است. برای انعقاد این قرارداد نیازی به دانش برنامه نویسی نیست، که این عامل به تنهایی بازار هدف بالقوه MAN را ۳۵۰ برابر در مقایسه با Ethereum افزایش می‌دهد.

بخش دوم تمرکز این پروژه wormhole (کرم چاله) نام دارد. Wormhole شبکه ای است که باید توانایی پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه را داشته باشد. در حال حاضر، این عدد در حدود ۱۰۰ هزار معامله در ثانیه است. سومین بخش از تمرکز این پروژه بر روی Aegis (ایگس) است. این همان هوش مصنوعی حفاظت و امنیتی است که در از دورن امنیت قراردادهای هوشمند را تامین می‌کند. همچنین با تکیه بر نظریه تکامل داروین، این بلاکچین پیوسته در حال تکامل خواهد بود و بنابراین هرگز Frok نخواهد شد. در نتیجه، بلاکچین می‌تواند در هر زمان با تقاضای بازار سازگار شود.

MAN’s blockchain از ترکیبی منحصر به فرد از PoW (Proof of work) و PoS (Proof of stake) است. سمت PoW مکانیسم، تحت سلطه گروه کوچکتری از نادهایی (یک پایه ارتباطی بین سرور و یا IP) است که به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و توسط یک سیستم رأی گیری کار می‌کند. این مفهوم به ماینینگ معروف است. در ماینینگ، شما برای استخراج سکه به دستگاه های استخراج خاصی نیاز دارید. مکانیسم PoS احتمال انتخاب شما را به عنوان ناد تعیین می کند. هرچه تعداد MAN شما بیشتر باشد، شانس انتخاب شما توسط سیستم تصمیم گیرنده بیشتر خواهد بود. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

با توجه به تمامی مسائل مطرح شده، چنانچه این رمزارز بتواند این تعهدات را اجرایی کند، احتمال شناخته شدن آن به عنوان رمزارز نسل سوم و پیشرفت سریع و پایدار آن بسیار بالا خواهد بود. درحال حاضر این پروژه همچنان در دست ساخت است اما نمونه‌های اولیه آن بر روی اتریوم عرضه شده است و پس از ارائه نهایی توکن‌های اصلی، این توکن‌های بتا به نسبت ۱ به ۱ تعویض خواهند شد.

Comments (0)
Add Comment