قدم بعدی برای بیت کوین پس از ۴۰ هزار دلار

 قدم بعدی برای بیت کوین پس از ۴۰ هزار دلار تلاش برای رسیدن به ۴۲ هزار دلار خواهد بود. در این حالت احساسات در بازار به شدت خوشبینانه خواهد بود وهمه ادامه مسیر صعودی فکر می کند.

رفتار قیمت بیت کوین نشانه هایی از یک روند صعودی جدید را در خود نهفته است. اطلاعات موجود در شبکه احساسات مثبت معامله گران را نشان می دهد. این احساسات برای تحلیل گران و دیگر معامله گران به این معناست که بیت کوین برای ادامه مسیر صعودی و ثبت رکورد جدید آماده است.

 در بازه زمانی کوتاه مدت قیمت ۳۸ هزار دلار و ۴۰ هزار دلار برای بیت کوین تبدیل به سد بزرگ شده بود. اندازه رسیدن به این سطح بیشتر طول بکشد احتمال ادامه اصلاح در قیمت ها بالاتر می رود. بنابراین عبور از ۴۰ هزار دلار برای سیلند قیمت های بالاتر برای بیت کوین و آینده این ارز حیاتی است.

بیت کوین در هفته های اخیر

این رمزارز به مدت سه هفته قیمت های کمتر از ۳۸ هزار دلار را تجربه کرد و تا حد زیادی ریتم خود را از دست داد. اما در تاریخ ۶ فوریه بلاخره از ۳۸ هزار دلار عبور کرد و سطح حمایت تازه ای را برای خود به ثبت رساند.

 تعداد آدرس نهنگ ها در بازار افزایش پیدا کرده است و برخی تصور می کنند که همین مسئله انگیزه کافی برای افزایش قیمت بیت کوین را ایجاد کرده است. تحلیلگران می گویند که نهنگ ها به خرید هر چه بیشتر بیت کوین ادامه دادند. 

 افزایش آدرس های نهنگ ها 

افزایش تعداد آدرس نهنگ ها در بازار با خروج دارای عظیمی از بازار کوین بیس هم زمان بوده است. امر نشان می دهد که سرمایه گذارانی که دارای بسیار زیادی را در اختیار دارند بیت کوین خریداری کردند. یک معامله گر ناشناس در توییتر گفته است حجم بسیار زیادی از دارایی ها توسط سرمایه گذاران بزرگ از بازار کوین بیس خارج شده است. این امر نشان می دهد که اصلاح در بازار به پایان رسیده است.

از طرفی از نظر تکنیکی بیت کوین ساختار منسجمی را از خود نشان داده است. این ارتش شاهد حضور قدرتمند گاوها در بازار بوده است. اگر گاوها به درستی وارد عمل شوند و رسیدن به قیمت ۶۳ هزار دلار برای این از دور از انتظار نخواهد بود. در واقع الگوهایی که در نمودار این عرض نشان داده می شود حاکی از آن است که به زودی شاهد ثبت قیمت ۶۳ هزار دلاری برای این عرض خواهیم بود. رویکرد معامله گران بازار به ادامه روند صعودی خوشبینانه است.

سرنوشت بیت کوین در در آینده نزدیک

 در روزهای گذشته شاهد انتقال سرمایه از بازار بیت کوین به بازار دیفای بوده ایم. این بازار و آلت کوین ها شاهد استقبال بسیار زیاد سرمایه گذاران بودند. توکن های موجود در پروژه های بدون مرکزیت سه تا ۱۰۰ درصد افزایش تنها در طول یک روز اتفاق افتاده است. سرمایه گذاران برای خرید آلت کوین ها به شدت بالاست. آنها به دنبال کسب سودهای چند برابری هستند. کاهش روند صعودی بیت کوین انگیزه کافی برای ورود سرمایه گذاران به این بخش از بازار رمز ارز را تقویت کرد.

اگرچه تمام سرمایه گذاران بازار رویکرد مثبتی به ادامه روند بیت کوین دارند. اما این ارز برای یک بازه زمانی مشخص ریتم خود را از دست داد. اما رسیدن قیمت به ۴۰ هزار دلار بار دیگر توجه همه را به این بازار جمع کرده است. قراردادهای باز بسیاری روی ۵۲ هزار دلار و پنجاه و شش هزار دلار بسته شدند.

ادامه روند و قدم بعدی برای بیت کوین

 اگر بیت کوین نتواند قیمت های بالاتر از ۴۰ هزار دلار را ثبت کند، موجب شگفتی معامله گران خواهد شد. در هفته های گذشته بازار مالی بدون مرکزیت گوی سبقت را از ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم ربودند. بسیاری از سرمایه گذاران از جمله موسسات مالی فرصت سرمایه گذاری در بازار دیفای را غنیمت شمردند.

گردش سرمایه در بازار بیت کوین رایج است. زمانی که این ارز ریتم خود را از دست می دهد، سرمایه گذاران بازار آلت کوین ها را انتخاب می کنند. اما همواره پس از اینکه بیت کوین رکورد تازه ای را ثبت کند، سرمایه گذاران دارای خود را به بیت کوین بازمی گرداند. در واقع ممکن است که در بازه زمانی کوتاه مدت احساس سرمایه گذاران به این بازار خنثی باشد. اما رویکرد بازار نسبت به روند طولانی مدت بیت کوین مثبت است. 

استراتژیست ها منتظر افزایش قیمت از ۴۰ هزار دلار هستند

 سرمایه گذاران، محققان و استراتژیست های قدرتمند بازار انتظار دارند که بیت کوین با موفقیت قیمت های بالاتر از ۴۰ هزار دلار را ثبت کند. در این صورت میزان تقاضا برای خرید این ارز به شدت افزایش پیدا می کند. آنها بر این باورند که ثبات اخیر بیت کوین نشانه ای از ضعف روند صعودی بیت کوین نبوده است. 

در واقع ثبات بیت کوین زیر قیمت ۳۸ هزار دلار برای یک بازه زمانی نسبتاً طولانی نشان دادکه عرض به خوبی در حال بهبودی است. این اتفاقی است که در روند های صعودی قبلی روی نداده است. وی در ادامه افزود به محض اینکه این عرض از قیمت ۴۰ هزار دلار عبور کند باید در انتظار حرکت های بعدی بیت کوین باشیم.
 عده ای از تحلیلگران بر این باورند که پس از افزایش قیمت تا ۴۰ هزار دلار باید شاهد یک روند صعودی قدرتمند باشید. بیت کوین در سال ۲۰۲۰ چنین شرایطی را تجربه کرد. در آن زمان این عرض برای عبور از ۳۰ هزار دلار با مشکلات زیادی روبرو بود. اما همان طور که دیدیم این است پس از عبور موفقیت آمیز از ۳۰ هزار دلار به سرعت خود را به ۴۲ هزار دلار رساند.

اگر تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش پیدا کند عبور از ۴۰ هزار دلار و رسیدن و قیمت های بالاتر دور از انتظار نخواهد بود. در این صورت سطح ۴۰ هزار دلار سطح حمایتی بسیار منطقی برای بیت کوین خواهد بود. این طور که به نظر می رسد ثباتی که در روزهای اخیر در بیت کوین شاهد بودیم نشان دهنده سلامت این بازار بوده است.

قدم بعدی برای بیت کوین

اگرچه هرگز نمی توان به طور قطعی آینده روند صعودی بیت کوین را پس از عبور از ۴۰ هزار دلار پیش بینی کرد، اما آنچه مسلم است اینکه بیت کوین با قدرت بسیار خوبی خود را تا این مرحله کشانده است. این ارز با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. شما می توانید با آن همراه باشید و آن را نادیده بگیرید.

 انتخاب با شماست. اما آینده در انتظار شما نمی ماند. بیت کوین ارز آینده است و دارایی شما را از تورم نجات می دهد. برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین باما در رمز ارز مارکت در تماس باشید

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-breaks-40k-here-s-where-btc-may-go-next