UP1 چیست؟ تحلیل و بررسی Uptrennd Coin

برای آشنایی بیشتر با این رمزارز و درک بهتر اینکه UP1 چیست، ابتدا به معرفی و نحوه تاسیس این رمزارز می‌پردازیم. Uptrennd Coin (Up1) ، در سال ۲۰۱۹ توسط Jeff Kirdeikis پایه گذاری شد. قبل از ساخت Kirdeikis با شبکه سرمایه گذاری CCI (Cryptocurrency Invseting Network) همکاری می‌کرد. Kirdeikis پس از مشاهده این امر که سانسور وسیعی در Facebook، Twitter و Google در مورد محتوای رمزارزها رخ می‌دهد، تصمیم به ساخت شبکه‌ بدون فیلتر برای پخش محتوا توسط عموم مردم گرفت و نهایتا او را منجر به ساخت UP1 کرد.

مزایا و قابلیت‌های توکن و پلتفرم UP1 چیست؟

UP1 یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مانند Steemit، hive.blog و غیره است که در آن سازندگان محتوا برای تلاش‌های خود با رمزارز سیستم پاداش می‌گیرند. این پلتفرم نه تنها به نویسندگان محتوا بلکه به کاربرانی که با این محتوا سر و کار دارند نیز پاداش می‌دهد. این پلتفرم بر روی بستر بلاکچین اتریوم است و از سیستم  ERC20 استفاده می‌کند. این پلتفرم طی چند ماه گذشته ارزش ۲۰ برابری پیدا کرده است.

روش‌های بدست آوردن UP1

به طور خلاصه با اختصاص دادن وقت و تلاش خود در Uptrennd می‌توانید توکن‌های این پلتفرم را به دست آورید. سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی رمزارزها پاداش‌های بی‌نظیری دارند، با کمک این سیستم عامل‌ها، کاربران از ایجاد یک وب سایت، رتبه بندی آن در google و جذب کاربران جدید هیچ استرسی ندارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید ساخت محتوای خوب و با کیفیت است و محتوای شما به دلیل اقتدار دامنه بالای این وب سایت‌های اجتماعی با سرعت بالایی مورد توجه Google قرار خواهد گرفت. نه تنها Google به پست‌های شما بازدید می‌کند بلکه به طور روزانه توسط جامعه این رمزارز به شکل Upvotes پاداش دریافت خواهید کرد. مطالب مرتبط را بخوانید.

توکن UP1 و کاربردهای آن

۱UP را می‌توان برای اهداف زیر استفاده کرد.

  • شما می‌توانید سکه ۱UP را معامله کنید. ۱UP از ژانویه ۲۰۲۰ بیش از ۲۰ برابر بازده داده است و در صرافی‌های محبوب عرضه می‌شود، جایی که می‌توانید به راحتی ۱UP را با ارزهای رمزپایه برتر معامله کنید. شما می‌توانید با نشانه‌های ۱UP سطح خود را بالا ببرید. با افزایش سطح خود، در هر رأی، سکه بیشتری بدست می‌آورید.
  • با رأی دادن به افراد دیگر با سکه‌های ۱UP خود می‌توانید از افراد دیگر پشتیبانی کنید. وقتی رقابت سخت باشد، ممکن است پست شما مورد توجه شما قرار نگیرد. از سکه‌های ۱UP خود برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

نتیجه گیری:

هرچند این پلتفرم به تازگی ارائه شده است و سوالات زیادی در زمینه اینکه ویژگی‌های منحصر به فرد UP1 چیست وجود دارد و هنوز مسائل بسیاری را باید حل و فصل کند، اما رشد رمزارز این سیستم بسیار مناسب بوده و به سرعت در میان رمزارزهای قابل اعتماد جای گرفته است. چنان‌چه شما به بلاگری علاقه‌مند هستید و در عین حال از طرفداران رمزارزها هستید، این پلتفرم می‌تواند به هردو بخش این علاقه مندی‌ها پاسخ دهد. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment