ویچین چیست؟ همه چیز درباره اهداف و قابلیت‌های VET

Vechain توسط Sunny Lu (مدیر عامل شرکت Vechain) در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است. برای درک بهتر این سوال که ویچین چیست، ابتدا به اهداف و مقصد این پروژه پردازیم. این پروژه قصد دارد استفاده از تکنولوژی بلاکچین را برای مشاغل ساده سازی کند تا این فناوری به سرعت در عملیات و خدمات روزمره پیاده سازی شود. در سال ۲۰۱۵ وقتی Vechain راه اندازی شد، یک بلاکچین خصوصی بود و برای هیچ کس امکان خرید و فروش آن وجود نداشت. ویچین زنجیره بلوک خود را در سال ۲۰۱۸ به روز کرد و به یک رمزارز عمومی تبدیل شد. به این معنی که هر کسی می تواند در بلاکچین Vechain برنامه خود را بنویسد و آن را اجرایی کند. هر برنامه ای را می‌توان بر روی بلاکچین Vechain ایجاد کرد.

اهداف و مزایای ویچین چیست؟

هدف ویچین جلوگیری از خرید محصولات کپی برای مشتریان است. محصولات مارک‌های برتر معمولاً کپی‌های زیادی دارند. این محصولات کاملاً مشابه کارهای اصلی به نظر می‌رسند و اینگونه محصولات تقلبی فقط به شرکت اصلی ضرر نمی‌زنند، بلکه مشتریان نیز فریب می‌خورند و هزینه‌های زیادی را برای محصولات کپی شده پرداخت می‌کنند.

این نرم افزار به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که شناسه‌های منحصر به فرد محصولات خود را بر روی محصولات بزنند و همچنین در صورت تمایل، شرکای زنجیره تامین آنها و حتی مشتریان بتوانند با این محصولات تعامل کنند. این نرم افزار مخصوص کسب و کار، از فناوری بلاکچین برای جمع آوری و ذخیره داده‌های بلاکچین استفاده می‌کند. مطالب مرتبط را بخوانید.

قابلیت‌های کلیدی در ویچین چیست؟

تهیه تراشه برای برندهای لوکس جهت ردیابی محصولات اصلی و جلوگیری از محصولات تقلبی.

 شما می‌توانید سوابق داده‌های خودرو را در بلاکچین برای شرکت‌هایی مانند بیمه، سابقه ثبت نام ، تعمیر و نگهداری و ارتقا ثبت کنید.

با استفاده از سنسورهای Vechain  هنگام انتقال محصولات در زنجیره، می‌توانید اطلاعات مهم را ارائه دهید. Vechain مدلی را برای تولیدکنندگانی طراحی کرده است که میزان انتشار کربن آنها را ردیابی می کنند. و یک راه حل برای کاهش مقدار مناسب آن ارائه دهید.

روش‌های خرید و فروش ویچین چیست؟

در ادامه به خرید و فروش این رمزارز می‌پردازیم. Vechain در بیش از ۵۰ مبادله رمزنگاری به علاوه جفت‌های رمزارزی معامله می‌شود. هرچند این سکه در روز در حجم زیادی جا به جا می‌شود اما بسیاری از سرمایه گذاران همچنان علاقه‌مند به نگهداری طولانی مدت این توکن هستند.

از جمله صرافی‌های معتبر این برای این رمزارز می‌توان به Binance، Bitfinex و Gate اشاره کرد. این توکن در حال حاضر با بسیاری از دارایی‌ها، رمزارزها و ارزهای فیات قابل مبادله است. بیشتر بدانید.

و در آخر

این رمزارز در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری و رشد در بلند مدت است. چنانچه شما نیز قصد سرمایه گذاری را دارید، حتما این رمزارز را مورد بررسی قرار دهید.

Comments (0)
Add Comment