ارز Wing چیست؟ بررسی اهداف و آینده WING، همه ی نکات آن

Wing چیست و روش خرید WING:

ارز یا بهتر است بگوییم توکن wing بر بستر اتریوم بنا شده و برای خرید آن میتوان با خرید دلار تتر و با انتقال آن به صرافی های معتبری چون بایننس ، ام اکس سی یاMXC اقدام به خرید آن کنید.

ارز وینگ در چه وضعیتی ایست.

امروز به بررسی (WING) می پردازیم، قیمت لحظه ای آن را میتوان در صفحه ارزهای دیجیتال سایت ببنید .ارز وینگ رتبه ۵۲۰ ام در سایت کوین مارکت کپ است. برای درک بهتر این سوال که WING چیست، لازم است به ذکر برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (WING)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش در حال حاظر ۲.۶۵۰.۰۰۰ عدد wing است و تعداد کلی آن‌ها ۵.۰۰۰.۰۰۰ می باشد.

همانطور که دی عکس ذیل میبینید ارز وینگ فایننس در یک ماه گذشته در حدود ۱۰۱ درصد رشد داشته که البته در لینک ارزهای دیجیتال میتوانید اطلاعات به روز آن را داشته باشید.که البته باید در نظر داشت بیت کوین سقوط قیمتی تاریخی در این دوران اخیر تجربه کرده است. اگر به توکن های اتریومی علاقه مندیدن همچنان میتوانید در مورد شیبا اینو ، توکن TRB و همچنین Cult اشاره کرد . که البته تعدادشان بسیار زیاد است.

نکات اصلی و اهدف Wing چیست؟

Wing خودش را به عنوان یک پلتفرم اختصاصی در جهت وام دهی‌های بین ارزی و غیرمتمرکز مبتنی بر اعتبار و تعاملات متقابل زنجیره‌ای مختص با آن معرفی کرده است. عوامل سازنده این رمزارز اعلام داشته‌اند که روش مدیریت غیرمتمرکز پروژه و سازوکار کنترل ریسک آن، در جهت ارتقا یک رابطه سودمند متقابل بین وام گیرندگان، بستانکاران و ضامنین، از بخش‌های مهم و قابلیت‌های قدرتمند این رمزارز است. مطالب مرتبط را بخوانید.

WING همچنین یک الگوریتم و مدل ارزیابی اعتبار به عنوان نمونه‌ای از وام‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اعتبار ایجاد کرده است که در آن توانایی اعتبار سنجی این رمزارز را مورد بررسی قرار می‌دهد. در ادامه به چند نمونه از قابلیت‌ها و امکانات این پروژه خواهیم پرداخت.

قابلیت‌ها و روش کار WING چیست؟

Pool Flash: به عنوان اولین امکان توسط این مجموعه اعلام شده است. Flash Pool ادعا می‌کند که از وام دارایی (Asset lending (به وام‌هایی که برای خرید بخش‌های حیاتی یک مجموعه یا پروژه گرفته می‌شود می‌گویند.)) پشتیبانی می‌کند و برای کاهش خطرات این وام‌ها، مجموعه بیمه درون سیستمی خود را معرفی کرده است. همچنین کاربران این پروژه می‌توانند با استفاده از این وام دهی‌ها، توکن‌هایی به عنوان پاداش دریافت کنند. Flash Pool همچنین از رمزارزهایی مانند ETH، ONT، USDT و چند رمزارز دیگر پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این رمزارز، که البته در صورت مورد توجه قرار گرفتن Flash Pool، ارائه خواهد شد، Credit Lending (قابلیت وام دهی بین کاربران)  است می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

Wing با توجه به اینکه رمزارزی تازه وارد است، اما قابلیت‌های ارزشمند و مفیدی برای ارائه دارد. اما با توجه به اینکه بسیاری از این قابلیت‌ها بر پایه استفاده مقدار قابل توجهی از کاربران است، ممکن است قبل از اینکه پروژه‌های بسیار این گروه به مرحله اجرایی برسند، لغو شوند. همچنین ارزش این رمزارز در چند ماه گذشته، دچار نوسانات بسیاری شده است که ممکن است برای عده‌ای از کاربران، یک عامل منفی تلقی شود. موفقیت این رمزارز بیشتر بر پایه تعداد کاربران بالا است و این امر می‌تواند باعث موفقیت چشمگیر و یا شکست سنگین این پروژه شود.

wing-finance
Comments (1)
Add Comment
  • Zzzaghiii

    سلام خداقوت موفق باشید👍🏻