کاخ سفید و ارز دیجیتال به زودی هم‌مسیر می‌شوند

کاخ سفید و ارز دیجیتال،‌ موضوع مهم و جنجالی اخیر است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. کاخ سفید، یکی از مخالفان ارزهای دیجیتال بوده است اما حالا به‌طور ناگهانی نظر خود را تغییر داده است. این مجمع امروز به یکی از پشتیبانان ارزهای دیجیتال و پیشنهاد مالیاتی آن تبدیل شد. آنها نظر خود را در رابطه با دنیای ارزهای دیجیتال تغییر دادند. سناتور «سینتیا لومیس» نیز جامعه ارزهای دیجیتال را چنین خواند: «ما به شما نیاز داریم» و از آنها درخواست ملحق شدن به آنها را کرد. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

کاخ سفید و ارز دیجیتال

 صنعت ارزهای دیجیتال با مشکلی بزرگ‌تر به‌نام لایحه زیرساختی روبه‌رو است. کنگره آمریکا در حال حاضر به‌دنبال روش‌هایی برای تامین بودجه لایه زیرساختی است. این عمل نیز هدف دارد تا راه‌آهن‌ها، تونل‌ها و پل‌های ملی را تقویت کند. یکی از راه‌های افزایش بودجه، بستن حفره‌هایی است که به دارندگان ارزهای دیجیتال، اجازه طفره رفتن از پرداخت مالیات را می‌دهد.

مقامات از آن شاکی هستند که معاملان ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند از زیر پرداخت مالیات در بروند. این ارزها استانداردهای گزارش‌دهی ضعیفی دارند و به‌همین دلیل می‌توانند به‌راحتی پرداخت مالیات را دور بزنند. اموال دیجیتالی همچون بیت کوین، دارایی‌های IRS محسوب می‌شوند. IRS به معنای خدمات درآمد داخلی است و بدان معناست که هر معامله، شامل مالیات بر سرمایه می‌شود.

دولت آمریکا در راستای هم‌راستا کردن کاخ سفید و ارز دیجیتال در حال تلاش هستند. لایحه مجلس سنا در حال دیدن تدارکاتی است تا مالیات را تا ۲۸ میلیارد دلار افزایش دهد. این مجلس قصد دارد تا شرکت‌های بیشتری را مجبور به جمع‌آوری اطلاعات مالیاتی کرده و بدین‌ترتیب مالیات را افزایش دهد. بر اساس مقامات رسمی IRS، اطلاعات مالیاتی اضافه، به پیگیری درآمد ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

در روز چهارشنبه، «ران وایدن» سناتور اورگان، «پت تومی» سناتور پنسیلوانیا و «سینتیا لومیس» سناتور وایومینگ، اصلاحیه‌ای را ارائه دادند که به تعریف «کارگزار» می‌پردازد. این اصلاحیه، مستقیما فروشندگان، سازندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار و همچنین توسعه‌دهندگان پروتکل‌ها را حذف می‌کند. در صورت تصویب، این اصلاحیه می‌تواند بردی برای انجمن ارزهای دیجیتال باشد.

در نشستی دیگر نیز، «راب پورتمن» سناتور اوهایو که طرح اصلی مالیات را تهیه کرد به‌همراه «مارک وارنر» سناتور ویرجینیا و «کایرستن سینما» سناتور آریزونا، گرد هم آمدند. آنها در روز سه‌شنبه اصلاحیه رقیب خود را تصویب کردند. اصلاحیه پیشنهادی از طرف آنها، استخراج‌کنندگان و فروشندگان کیف پول‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار دیجیتال را از این اصلاحیه حذف می‌کند. اگرچه بیان این اصلاحیه، نشان‌گر آن است که توسعه‌دهندگان و اعتبارسنج‌های ارزهای دیجیتال و فروشندگان اثبات سهام، همچنان مشمول مالیات و گزارش‌دهی خواهند بود.

کاخ سفید وارد عمل می‌شود

به‌طور کاملا ناگهانی، کاخ سفید در طی یک نزاع بر سر رقابت لایحه ارزهای دیجیتال و اصلاحیه زیرساخت ۱ تریلیون دلاری، وارد عمل شد. آنها از اصلاحیه طرفدار ارزهای دیجیتال پشتیبانی و به آن طرفی که با دنیای بیت کوین و اتریوم زیاد سازگار نبود، پشت کردند.

کاخ سفید در پشتیبانی از طرح «وارنر پورتمن» ادعا کرد که این طرح «تعادل مناسب را ایجاد می‌کند» و قدمی مهم به‌سمت افزایش انطباق مالیاتی است.

«پت وارد» عکسی در این رابطه توییت کرد و نوشت:

«کاخ سفید در اصلاحیه ارزهای دیجیتال. بیانیه از @Andrewjbates46 »

سناتور «سینتیا لومیس» جامعه ارزهای دیجیتال را فراخواند:

«ما به شما نیاز داریم. لطفا با سناتور خود تماس بگیرید. لطفا توییت کنید. لطفا ایمیل بدهید. ما در حال رویارویی با باد مخالفی بزرگ در اصلاحیه «وایدن»، «لومیس» و «تومی» هستیم. همچنین نوآوری‌های مالی را در زیر مقررات دست و پا گیر خاک می‌کنیم و توسعه‌دهندگان و استخراج‌کنندگان را به سراغ جمع‌آوری اطلاعات می‌فرستیم. چرا که آنها نمی‌دانند که این یک سیاست ترسناک است.»

جمع بندی

کاخ سفید و ارز دیجیتال موضوع مهم اخیر است که دانستن آن در زمینه ارزهای دیجیتال به شما کمک بسیاری می‌کند. دولت آمریکا و کاخ سفید همیشه از مخالفان رمز ارزها بوده‌اند. اما طی یک اقدام غیرمنتظرانه، این مجمع از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرد. آنها در نشست‌هایی، در حال نزاع بر سر اصلاحیه‌های مختلف خود بودند که ناگهان کاخ سفید از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرد. سناتور «سینتیا لومیس» نیز به جامعه رمز ارزها فراخوان داد که «ما به شما نیاز داریم». ما امروز این خبر را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما دولت آمریکا به طرف ارزهای دیجیتال دست دوستی دراز کرده است؟

Comments (0)
Add Comment