چه کسانی بیت کوین را در ۲۰۲۰ می‌پذیرند؟ | پذیرش بیت کوین در ۲۰۲۰

همانطور که می‌دانید بیت کوین که ارز نوظهور است، بنابراین منطقی است که برای شما این سوال به‌وجود بیاید که پس از سرمایه‌گذاری و خریداری این رمزارز می‌توانید از آن به راحتی استفاده نمایید یا خیر.در واقع چه کسانی بیت کوین را به عنوان وسیله ای برای پرداخت می پذیرند.

در این مقاله به پذیرش بیت کوین در ۲۰۲۰ پرداخته تا به شما نشان دهیم .تا در مقایسه با ارز‌های سنتی، بیت کوین به چه میزان پذیرفته شده است.چگونه میتوانید بیت کوین خود را در خارج و داخل ایران هزینه کنید.

بیت کوین خود را کجا خرج کنیم ؟

طبق گزارش Coinmap.org، تقریباً ۱۵۰۰۰ مکان در سراسر جهان وجود دارد که می‌توانید کالاها و خدمات را با استفاده از بیت کوین خریداری کنید.

تعداد واقعی فروشندگانی که Bitcoin را قبول می‌کنند، احتمالاً بسیار بیشتر خواهد بود. زیرا که بیت کوین یک ابزار پرداخت قانونی در بعضی کشورها است.

پذیرش بیت کوین در ۲۰۲۰  توسط بسیاری از شرکت‌ها انجام می‌شود. اما این امر به مکان شما و نیاز شما بستگی دارد. اگرچه بیت کوین در میان تجار کوچک‌تر محبوبیت بیشتری دارد، اما چندین شرکت معروف نیز پرداخت بیت کوین را قبول می‌کنند.

  • مایکروسافت: در حال حاضر، غول ردموندی از گزینه پشتیبانی حساب Microsoft خود با Bitcoin پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این روش، می‌توان از بیت کوین برای خرید برنامه‌ها یا بازی‌ها از فروشگاه‌های Windows یا Xbox این شرکت استفاده کرد.
  •  Expedia: این شرکت مسافرتی  از بیت کوین از طریق Coinbase پشتیبانی می‌کند ، اما به کاربران توصیه می‌شود که حتما دستورالعمل این شرکت برای پرداخت با بیت کوین را بررسی نمایند.
  • ویکیمدیا: شرکت اصلی پشت پلتفرم ویکی پدیا، کمک‌‌های شما را در بیت کوین قبول می‌کند. این پرداخت از طریق BitPay انجام میشود.
  • AT&T: یک اپراتور مشهور تلفن همراه در ایالات متحده است که گزینه استفاده از بیت کوین را برای پرداخت ارائه می‌دهد، این پرداخت نیز از طریق BitPay انجام میشود.
ماکروسافت یکی از پذیرنگان بیت کوین است

پذیرش پادشاه رمز ارزها توسط چه کمپانی‌هایی انجام نمی‌شود

برخی از بازیکنان اصلی نیز وجود دارند که (از اکتبر ۲۰۱۹) بیت کوین را به عنوان پرداخت قبول نمی‌کنند:

  • غول خرده فروش آنلاین آمازون پرداخت بیت کوین را قبول نمی‌کند. با این حال، گزینه‌هایی مانند Purse.io وجود دارند .اینها به شما این امکان را می‌دهد که به صورت کم و بیش مستقیم چیزهایی را از بازرگانان آن بخرید. این پلتفرم دارندگان بیت کوین را که می‌خواهند از آمازون چیزهایی خریداری کنند با کسانی که می‌خواهند در ازای سفارش از  بیت کوین استفاده کنند، پیوند می‌دهد.
  • eBay یکی دیگر از گزینه‌های خرید آنلاین محبوب است .البته مانند آمازون از بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت پشتیبانی نمی‌کند.
  • استارباکس به شما اجازه نمی‌دهد از بیت کوین خود برای پرداخت قهوه یا سایر محصولات آن تاکنون استفاده کنید.
آمازون بزرگترین خرده فروشی جهان بیت را نمیپذیرد

به صورت کلی می‌توان گفت پذیرش بیت کوین در ۲۰۲۰ توسط بسیاری از کمپانی‌ها قابل قبول بوده و روز به روز به تعداد برند‌هایی که این ارز را می‌پذیرند اضافه می‌شود.

والبته در ایران شما میتوانید با فروش بیت کوین یا هر آلت کوین معتبر خود به رمز ارز مارکت در ۲۴ ساعت شبانه روز معادل ریالی آن را در کمترین زمان ممکن در حساب بانکی مورد نظر خود داشته باشید.

Comments (0)
Add Comment