آنتولوژی دیفای از پلتفرم وینگ انتشار شده بر روی اتریوم استفاده می‌کند.

پلتفرم وینگ و اطلاعات مربوط به آن از مواردی هستند که قصد داریم به طور اجمالی به بررسی آنها بپردازیم. پلتفرم وینگ نوعی رمز ارز بر پایه بلاک چین است که از نظر کارایی و عملکرد، پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد. آنتولوژی دیفای از این پلتفرم استفاده می‌کند. وینگ را می‌توان نوعی پلتفرم اختصاصی در زمینه دادن وام‌های بین ارزی و غیرمتمرکز دانست که بر اساس اعتبار و تعاملات زنجیره‌ای گونه با زنجیره‌ای مشخص معرفی می‌شود. این پلتفرم به وسیله آنتولوژی دیفای توسعه یافته که در حال حاضر در سیستم و مشخصه داخلی اتریوم نیز وجود دارد.

رشد بالای پلتفرم وینگ پس از انتشار آن به وسیله بلاک چین Ontology DeFi

پس از آن که وینگ به وسیله این بلاک چین انتشار یافت، توانست به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. این رشد توانست تا ۲۰۰ میلیون دلار نیز رسیده و عملکرد نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. به وسیله حضور پلتفرم Wing در سیستم و ساختار اتریوم، این امکان وجود دارد تا بتوان به راحتی به سیستم وام‌های بین ارزی و غیرمتمرکز دسترسی داشته و از این طریق میزان هزینه‌های تراکنش و همچنین سرعت پردازش نیز به اندازه بسیار زیادی افزایش پیدا کند. در کل وینگ برای این دلیل طراحی شد تا بتواند توازن قابل قبولی بین قرض گیرندگان و اعتبار دهندگان ایجاد کند. Wing باعث می‌شود تا تضمین کافی میان مکانیزم ریسک و کنترل در این زمینه تراکنش‌ها به وجود بیاید.

«لیل جان»، بنیان گذار Ontology گفت:

استفاده از پلتفرم وینگ در سیستم کلی Ontology می‌تواند به راحتی سوابق و اطلاعات مالی شخص وام گیرنده و اعتبار دهنده را بدون افشای اطلاعات آن‌ها مورد بررسی قرار دهد. به وسیله وینگ، این امکان وجود دارد تا اطلاعات و همچنین امنیت انجام فرایند به وسیله این پلتفرم در بالاترین سطح ممکن انجام شود. به وسیله این تجهیزات و امکانات می‌توان به راحتی امنیت، سرعت و ساختار کلی تراکنش را تامین کرد.

پلتفرم وینگ در کیف پول Ontology

وینگ به راحتی در کیف پول Ontology در دسترس است. نام این کیف پول ONTO است.  همچنین وینگ در ONTO Web نیز وجود دارد. ONTO Web نوعی کیف پول گسترده چند زنجیره در زمینه شناسایی اطلاعات است که در Google Chrome وجود دارد. این کیف پول سرمایه و دارایی‌های غیردیجیتالی همچون اتریوم، Ontology و قرارداد هوشمند بایننس را همراهی می‌کند.

خبرهای مختلفی درباره وینگ در حال گسترش است. این خبرها حاکی از آن است که پلتفرم وینگ اسپانسری انتشار ۲ پروژه اتریوم محور را به عهده دارد. این دو پروژه WING/USD و ONT/USD هستند. همکاری با SushiSwap که ترکیبی از pWing-pONT و pWING-ETH در SushiSwap Onsen  است، از دیگر اطلاعاتی است که در این پلتفرم وجود دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم پلتفرم وینگ و اطلاعات مربوط به این مشخصه را به طور اجمالی بررسی کنیم. نظر شما چیست؟ آیا این پلتفرم می‌تواند در زمینه ارزهای دیجیتال موفق باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

اتریوم