بدترین ماه آوریل برای بیت کوین در ۶ سال گذشته

جفت ارز بیت کوین و دلار با ۸ درصد کاهش قیمت ماه جاری را پایان می رساند. با وجود عملکرد بسیار خوبی که در فصل اول سال از بیت کوین شاهد بودیم، اکنون شاهد بدترین ماه آوریل برای بیت کوین از سال ۲۰۱۵ هستیم. کاهش قیمت بیت کوین منجر به نگرانی تحلیل گران نشده است. اما به احتمال زیاد این رمز ارز اولین ماه منفی خود را در آوریل پس از ۶ سال به ثبت می رساند آن هم تنها پس از دو هفته از ثبت بالاترین رکوردش.

بیت کوین ۸.۳ درصد کاهش قیمت ماه آوریل سال ۲۰۲۱ را به پایان می رساند. این بدترین آوریل بیت کوین در طول تاریخ و پس از سال ۲۰۱۵ بوده است.

بدترین ماه آوریل برای بیت کوین و فراز و نشیب های آن

 تاریخ نشان داده است که ماه مارس برای بیت کوین همواره ماه ناخوشایندی بوده است. اما در سال جاری بیت کوین در این ماه ۳۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. از طرفی بیت کوین در سه ماهه اول سال در هر سه ماه روند صعودی را ادامه داد. این اتفاقی بود که از سال ۲۰۱۳ دیگر شاهد وقوع آن نبودیم. 

در زمان نگارش این خبر دو روز تا آغاز ماه می باقی است. جفت ارز بیت کوین و دلار به ۵۴۶۰۰ دلار معامله می شود. قیمت این شایعات مبنی بر خرید بیت کوین در فصل اول سال از سوی فیس بوک تا ۵۶۲۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. اما با وجود تاثیرات مخرب انتشار این اخبار در بازار در نهایت به بی پایه و اساس بودن آنها پی بردیم.

درست مانند همیشه نام های سرشناسی که در بیت کوین حضور دارند از عدم حضور فیس بوک در فصل اول سال جاری ناراضی بودند. برخی از معامله گران حرفه ای بازار بر این باورند که اگر تنها به این دلیل که فیس بوک بیت کوین خریداری نکرده است دارایی خود را به فروش برسانید، مرتکب اشتباه بزرگی می شوید.

اتریوم در بدترین ماه آوریل برای بیت کوین به روند صعودی ادامه می دهد

 به گزارش کوین تلگراف بسیاری از معامله گران بر این باورند که بیت کوین پس از شش ماه ادامه روند صعودی می تواند آرام بگیرد. در طول این مدت که احتمالاً تا پاییز طول می کشد، آلت کوین ها در مرکز توجه خواهند بود. تاکنون نیز آلت کوین ها سهم زیادی از ارزش کل بازار رمز ارز را به خود اختصاص دادند.

 اتریوم بزرگترین رمز ارز بازار در هفته جاری بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. این رمز ارز به وضوح نشان داده است که در شرایط فعلی به هیچ عنوان تحت تاثیر بیت کوین رفتار نخواهد کرد.

 نه تنها بیت کوین و اتریوم در ارتباط با یکدیگر عمل نمی کنند، بلکه در شرایط فعلی رابطه معکوسی میان این دو برقرار شده است. بسیاری از معامله گران در روزهای گذشته متوجه این رفتار شده اند. در حالی که احترام به روند صعودی ادامه می دهد شاهد کاهش قیمت بیت کوین هستیم.

اما با نزدیک شدن به فصل چهارم به احتمال زیاد بیت کوین با قدرت مسیر صعودی را ادامه خواهد داد. 

در آخر

 تاریخ یکی از مهمترین معیارها در تعیین روند آتی بیت کوین و دیگر رمز ارزهاست. در گذشته ماه مارس همواره ماه دشواری برای بیت کوین بوده است. اما در سال جاری شاهد عملکرد متفاوت این رمزارز در ماه مارس بودیم. از سوی دیگر آوریل همواره ماه درخشانی برای بیت کوین بوده است. اما امسال بدترین ماه آوریل برای بیت کوین در شش سال گذشته رقم خورده است.

 به نظر می رسد در شرایط فعلی همه چیز به نفع دیگر آلت کوین هاست. آنها همچنان به مسیر صعودی ادامه می دهند. نظر شما در رابطه با ادامه روند صعودی بیت کوین چیست؟ آیا در شرایط فعلی در بازار بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در رمزارز مارکت به اشتراک بگذارید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-set-to-close-first-red-april-in-6-years-as-ethereum-keeps-hitting-all-time-highs

Comments (0)
Add Comment