صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) و هرآنچه که باید بدانید

صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) از صرافی‌های ارز دیجیتال برتر است که قصد داریم در این مقاله آن را بررسی کنیم. این صرافی، تریدینگ ارزهای دیجیتال خودکار را در یک مکان واحد به شما ارائه می‌دهد.

صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit)

واندربیت (Wunderbit) پلتفرم ارز دیجیتالی است که دو تا از اصلی‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:‌ خدمات صرافی ارز دیجیتال و خدمات ارز دیجیتال اتوماتیک‌سازی شده. کاربران می‌توانند به‌راحتی در صرافی واندربیت، ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH)، بایننس کوین (BNB) و بسیاری از دیگر ارزها را با کارت‌های اعتباری یا بدهی خریداری کنند.

از طرف دیگر، تریدینگ واندربیت نوعی سرویس تریدینگ اتوماتیک ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید ربات‌های تردینیگ واندربیت را بر روی تکنیک‌های تریدینگ خود اعمال و یا تریدرهای موفق را کپی کنید تا بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید.

واندربیت، پلتفرم تریدینگ ارز دیجیتالی کاملا قانونی و مجازی بوده که برای خرید ارزهای دیجیتال و اجرای تریدینگ ربات‌ها، ایمن و مطمئن است. این شرکت به‌علاوه برای تریدینگ واندربیت، حسابی رایگان با امکانات محدود را نیز به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید تمام صرافی‌های ارز دیجیتال برتر را به حساب تریدینگ صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) خود وصل کنید؛ صرافی‌های برتری همچون بایننس (Binance)، بایننس فیوچرز (Binance Futures)، دریبیت (Deribit)، بای بیت (Bybit) و بسیاری از صرافی‌های دیگر که در ادامه آن‌ها را با جزئیات کامل به شما معرفی می‌کنیم. به‌علاوه می‌توانید به‌راحتی امکانات تریدینگ ویو (Trading View) و کپی تریدرهای موفق را ادغام و چندین هشدار را نیز برای خود تنظیم کنید.

خدمات صرافی واندربیت

واندربیت خدمات مختلفی را به کاربران ارزهای دیجیتال عرضه می‌کند. سرویس‌ها و خدمات اصلی این صرافی عبارتند از:

  • صرافی واندربیت
  • تریدینگ واندربیت
  • تجارت واندربیت

با ما همراه باشید تا هرکدام از این خدمات را با جزئیات کامل و به‌همراه امکانات آن‌ها خدمت شما توضیح دهیم.

صرافی واندربیت

صرافی واندربیت، کاربران را قادر می‌سازد که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با کارت‌های بدهی و اعتباری خریداری کنند. روش‌های پرداختی این صرافی شامل استفاده از ویزا (VISA)، مسترکارت (MasterCard)، اسکریل (Skrill) و انتقال بانکی می‌شود.

امکانات صرافی واندربیت

در این بخش امکانات اصلی صرافی واندربیت را با هم بررسی می‌کنیم.

خرید و فروش فوری ارزهای دیجیتال

واندربیت به شما اجازه می‌دهد که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را فورا خرید و فروش کنید. هیچ روش اعتبارسنجی پیچیده‌ای برای خرید و فروش در صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) وجود ندارد و رابط کاربری بسیار آسانی برای کاربران تازه‌کار دارد. به‌علاوه هیچ چیز فنی هم وجود ندارد که نیازی باشد آن را بفهمید.

کاربران تنها باید با ایمیل خود حسابی را در واندربیت بسازند، رمزی گذاشته و حساب خود را تأیید کنند که مجموعا کمتر از ده دقیقه زمان آن‌ها را می‌گیرد. به همین راحتی آن‌ها می‌توانند ترید بیت کوین را در این صرافی آغاز کنند.

یک صرافی قانونی

واندربیت یک صرافی کاملا قانونی و مجاز است. پس کاربران دیگر نیازی نیست از آن بترسند که صرافی پا به فرار بگذارد و یا سرمایه‌های خود را از دست بدهند. این صرافی دارای مجوزی برای ارائه خدمات معامله میان ارزهای دیجیتال و فیات است.

واندربیت در جمهوری استونی واقع شده و با قانون‌گذاری اتحادیه اروپا به شماره FVR000332، تحت واحد اطلاعات مالی استونی قرار دارد. این صرافی با قوانین امنیت معاملات، قوانین ضدپولشویی (AML)، حریم خصوصی داده و امنیت در مقابل کلاهبرداری مطابقت داشته و از تمامی آن‌ها پیروی می‌کند.

خرید بی‌خطر بیت کوین

پذیرش ارزهای دیجیتال روزبه‌روز در حال افزایش است و به همین دلیل کلاهبرداری‌های بسیاری هم در همین زمینه اتفاق می‌افتد. هکرها بیشتر از هرجای دیگری، در صنعت ارزهای دیجیتال دخیل بوده و در این زمینه کار می‌کنند. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال نیز با کوین‌های کثیفی پر شده‌اند که به مجرمان و پولشویی‌های بسیاری وصل هستند. چنین فعالیت‌هایی از سوی صرافی‌ها، مسائل قانونی را افزایش داده و باید تعطیل شوند یا فرار کنند.

روندهای AML و KYC صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) تضمین می‌کند که خرید هر ارز دیجیتالی در این صرافی کاملا قانونی است. همین به کاربران اطمینان و آسودگی خاطر بسیار خوبی را در سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال آن‌ها هدیه می‌دهد.

امنیت صرافی واندربیت

زمانی که بحث از صرافی ارز دیجیتال می‌شود، قابل پیش‌بینی‌ترین سوالی که به ذهن کاربران خطور می‌کند سوالات مربوط به امنیت صرافی است. هیچ کاربری علاقه ندارد که سرمایه‌های خود را در صرافی ارز دیجیتالی بگذارد که ایمن نیست.

صرافی‌های ارز دیجیتال، محبوب‌ترین هدف هکرها هستند. این صرافی‌ها روزانه با صدها حمله هکری مواجه می‌شوند. هر صرافی ارز دیجیتالی باید به پیشرفته‌ترین اقدامات امنیتی مجهز شده باشد تا از خود و کاربران خود در برابر حمله‌های هکری محافظت کند.

صرافی‌های ارز دیجیتال برتر همیشه تضمین می‌کنند که در صورت از دست دادن سرمایه در طی حمله‌های سایبری، سرمایه‌های کاربران را به آن‌ها بازگردانند. صرافی واندربیت، امنیت خود را شدیدا جدی می‌گیرد تا بتواند به بهترین شکل از کاربران خود محافظت کند.

تیم صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit)، توسعه‌یافته‌ترین تکنیک‌ها را برای حفاظت از خود در برابر هکرها به کار برده است. این صرافی، ارزهای دیجیتال یا فیات کاربران را ذخیره نمی‌کند؛ در عوض زمانی که کاربران ارز دیجیتالی را در واندربیت خریداری می‌کنند، این ارز مستقیما به کیف پول‌های ارز دیجیتال آن‌ها ارسال می‌شود.

گزینه‌های پرداختی واندربیت

واندربیت، تمام گزینه‌های پرداختی محبوب از جمله پرداخت با کارت‌های اعتباری یا بدهی همچون ویزا و مسترکارت، اسکریل، انتقال بانکی، سپا (SEPA) و بیت کوین را می‌پذیرد.

کمیسیون و هزینه واندربیت

کمیسیون و هزینه‌های واندربیت در این صنعت از کمترین میزان محسوب می‌شوند. این کمیسیون و هزینه‌ها، شفاف و منطقی بوده و بهترین نرخ‌های معامله بیت کوین را به شما ارائه می‌دهد.

ارزهای دیجیتال موجود در واندربیت

کاربران می‌توانند به‌غیر از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین (Litecoin)، بایننس کوین (Binance Coin)، ریپل (Ripple)، استلار (Stellar) و ترون (Tron) را نیز به‌راحتی از این صرافی خریداری کنند. البته ارزهای دیجیتال بسیار بیشتری هم به‌زودی به این صرافی اضافه می‌شود.

نحوه خرید و فروش در صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit)

خرید و فروش در صرافی واندربیت، روندی بسیار سرراست و راحت دارد. خرید ارزهای دیجیتال در واندربیت به‌راحتی از طریق مراحل زیر امکان‌پذیر است:

  • اول از همه باید یک حساب در صرافی واندربیت باز کنید. برای این کار نیز تنها به ایمیل خود نیاز دارید. ایمیل و رمز خود را وارد و آن را تأیید کنید. به همین ترتیب شما کاملا آماده شروع تریدینگ در صرافی واندربیت هستید.
  • قدم بعدی، احراز هویت است. جزئیات اطلاعات خود را وارد کنید. کد ملی، گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت خود را ارائه دهید تا مدارک خود را تأیید نمایید. زمانی که حساب شما تأیید شد، سپس می‌توانید اولین معامله خود را با واندربیت به انجام برسانید.
  • واندربیت به شما اجازه می‌دهد که ارز دیجیتال بیت کوین را با استفاده از کارت اعتباری یا بدهی و بدون نیاز به گذر از مرحله احراز هویت خرید و فروش کنید. شما تنها باید در حین استفاده از اسکریل یا وایر ترنسفر به‌عنوان روش پرداختی خود برای خرید بیت کوین، هویت خود را احراز نمایید.
  • پس از ساخت حساب و در صورت نیاز، تکمیل مرحله احراز هویت، سپس می‌تواند با خیال راحت بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین، بیت کوین کش، ریپل، استلار و ترون را با کارت‌های اعتباری، انتقال بانکی سپا و اسکریل بخرید.
  • خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال در صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) با استفاده از کارت اعتباری و یا بدهی تنها ده دقیقه زمان می‌برد. استفاده از کارت اعتباری و بدهی، سریع‌ترین گزینه برای خرید بیت کوین در واندربیت است.
  • هزینه‌های خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال با حساب بانکی سپا (SEPA) تنها ۱% است. این‌ها کمترین هزینه‌های خرید بیت کوین با حساب بانکی سپا در مقایسه با دیگر بازارهای ارز دیجیتال است.
  • کاربران برای داشتن حساب شرکت‌های بزرگ نیز باید حساب شخصی بسازند و این حساب را تأیید کنند. سپس آن‌ها باید به آدرس info@Wunderbit.co ایمیل بدهند تا حساب شرکتی خود را درخواست نمایند.

تریدینگ واندربیت

تریدینگ واندربیت در حقیقت تریدینگ ارزهای دیجیتال با استفاده از ربات‌هاست. بازار ارزهای دیجیتال، بازاری خستگی‌ناپذیر است که ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته کار می‌کند. هیچ تعطیلی، استراحت و یا زمان خوابی در این بازار معنی ندارد. این بازار، بازاری بسیار پرسرعت است که هیچ غفلت و یا حتی تأخیر دقیقه‌ای در آن پذیرفته نیست.

برای آنکه بتوانید پابه‌پای این بازار پیش بروید، توانایی‌های انسانی اصلا کافی نیست. هیچ‌کسی نمی‌تواند ۲۴ ساعت هفته را پشت صفحه کامپیوتر خود بنشیند تا مراقب بازار باشد. به‌علاوه، تریدرها نمی‌توانند به‌تنهایی تمام فرصت‌های تریدینگ سودآور را هم تحت نظر قرار دهند. پس صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) برای مقابله با بازار ارزهای دیجیتال، از ویژگی تریدینگ واندربیت برخوردار است.

تریدینگ واندربیت، تریدینگ خودکار ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهد که در حقیقت همان تریدینگ با ربات‌هاست. تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند در تریدینگ واندربیت از ربات‌های واندربیت استفاده کنند تا استراتژی‌های تریدینگ سودبخش و موفق خود را خودکار سازند.

این در حالی است که کاربران جدید هم می‌توانند از گزینه کپی تریدینگ واندربیت بهره‌مند شوند. در چنین صورتی، آماتورها می‌توانند تکنیک‌های تریدرهای حرفه‌ای و ربات‌های آن‌ها را کپی کنند تا از تریدینگ ارزهای دیجیتال سود به‌دست آورند.

ویژگی‌های تریدینگ واندربیت

بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات تریدینگ واندربیت است که این صرافی را به پلتفرمی برجسته در بازار ارزهای دیجیتال خودکار تبدیل می‌کند. این امکانات و ویژگی‌ها عبارتند از:

حساب رایگان/هزینه صفر

بهترین چیز درباره تریدینگ واندربیت آن است که این پلتفرم، حساب رایگانی را با امکانات بسیاری به شما ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند تریدینگ خودکار را به‌صورت کاملا رایگان در پلتفرم تریدینگ واندربیت آغاز کنند.

تمام ابزارهای تریدینگ کاملا بدون هزینه و رایگان هستند و هیچ هزینه ماهانه‌ای ندارند. همچنین کمیسیون آن‌ها برای هر ترید نیز صفر است. هیچ سرویس رباتی دیگری همچون تری کاماز (۳commas)، کریپتوهاپر (Cryptohopper) و ترید سانتا (Tradesanta)، چنین ویژگی منحصر‌به‌فردی را به شما ارائه نمی‌دهد. حساب رایگان صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) به شما اجازه می‌دهد که از موارد زیر برخوردار شوید:

  • پنج پوزیشن باز
  • دو ربات فعال
  • یک API در هر معامله

شما می‌توانید تریدینگ دستی را با دسترسی رایگان به اسپات تریدینگ، فیوچرز تریدینگ، تریدینگ ترمینال، استراتژی ورود به بازار، خروج از بازار و حد سود/حد ضرر انجام دهید.

  • حساب رایگان شما در تریدینگ با ربات، دسترسی به اسپات و فیوچرز تریدینگ، حد ضرر/حد سود، هشدارهای تریدینگ ویو و دریافت سیگنال‌های ورود و خروج از هر منبعی را با استفاده از وب هوک به شما ارائه می‌دهند.
  • حساب رایگان شما در واندربیت به شما کمک مالی می‌کند تا سیگنال‌ها و ربات‌های خود را در بازار به نمایش بگذارید. به‌علاوه این حساب شما را قادر به کپی تریدینگ هم می‌کند.
  • حساب رایگان به شما اجازه می‌دهد تا ربات‌ها و تریدرها را دنبال، استراتژی‌ها را ویرایش و سیگنال‌های ورود و خروج را درست مانند یک کپی تریدر، کپی کنید.

این‌ها صفات بسیار زیاد یک حساب رایگان است. هر کاربری که به تریدینگ با ربات‌ها علاقه‌مند است می‌تواند بدون خرج حتی یک سکه، تریدینگ خودکار ارزهای دیجیتال را آغاز کند و از کپی تریدینگ سود به‌دست آورد.

کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ یا معامله آینه‌ای، ابزاری فوق‌العاده برای تازه‌واردانی است که دانش کافی تریدینگ ارزهای دیجیتال و ربات‌ها را ندارند اما همچنان می‌خواهند از ربات‌های ارز دیجیتال و تریدینگ، کسب درآمد کنند. این ویژگی هم در صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) از دیگر ویژگی‌های جالب است.

کپی تریدینگ همچون خلبان خودکاری است که در آن کاربر، تریدر یا رباتی را انتخاب می‌کند که عملکرد آن سودآور باشد. مابقی کارها توسط سیستم تریدینگ کپی ارزهای دیجیتال پیشرفته واندربیت انجام می‌گیرد. این سیستم نیز بر اساس تریدرهای ماهری عمل می‌کند که آن‌ها را دنبال می‌کنید.

کپی تریدینگ راهی فوق‌العاده برای آغاز تریدینگ خودکار است. بدین ترتیب شما نیازی نیست که هیچ‌کاری انجام دهید. تریدر موفق یا رباتی را کپی کنید و از ثمره کارهای آن‌ها لذت ببرید. کپی تریدینگ در واندربیت به شیوه‌ای بسیار ساده کار می‌کند.

اگر هر تریدر یا رباتی را دنبال کنید، سپس سیستم تریدینگ کپی ارزهای دیجیتال پیشرفته واندربیت، تمام سفارش‌های صرافی شما را از تریدری تهیه می‌کند که دارید از آن کپی می‌کنید. دیگر نکته خوب تریدینگ واندربیت نیز آن است که شما کنترل کامل این سفارشات را در دست دارید. بدین ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی این سفارشات را ویرایش کرده و یا ببندید، حد ضرری برای آن بگذارید یا حتی هر زمانی که خواستید از هر تریدی خارج شوید.

ویژگی‌ها و امکانات کپی تریدینگ صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit):

  • تریدینگ واندربیت، سوابق کامل و شفافی را از تمام تریدرها به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تریدرهای موجود در بازار را با قضاوت عملکرد گذشته آن‌ها انتخاب کنید.
  • کپی تریدینگ بسیار امن است؛ چراکه ربات تریدینگ واندربیت تنها از طریق APIهایی ترید می‌کند که به آن‌ها اجازه برداشت مبالغ را نمی‌دهد.
  • شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ دردسری کپی تریدینگ را آغاز کنید. این نوع از تریدینگ بسیار سودآور نیز است. به‌علاوه از آنجایی که نیازی نیست کل بازار را اسکن کنید تا پرسودترین تریدها را بیابید، پس این تریدینگ بدون هیچ زحمتی قابل تنظیم بوده و هیچ استرسی ندارد.

نحوه آغاز کپی تریدینگ در صرافی واندربیت

  • برای آغاز کپی تریدینگ در واندربیت، باید API صرافی خود را به تریدینگ واندربیت وصل کنید.
  • سپس در تریدینگ واندربیت، نقش خود را به‌عنوان کپی تریدر انتخاب کنید.
  • به بازار واندربیت بروید و تریدر یا رباتی که فکر می‌کنید بهترین گزینه است را انتخاب نمایید.
  • حالا برای آغاز کپی تریدینگ، دکمه دنبال را که در کنار آمار تریدر است، پیدا و بر روی آن کلیک کنید.

سیگنال‌های تریدینگ ویو

صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) به کاربران خود، گزینه اتصال سیگنال‌های تریدینگ ویو به ربات‌های تریدینگ واندربیت آن‌ها را هم ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در تریدینگ ویو، شرایط از پیش تعیین‌شده‌ای را برای تریدینگ خود بسازند.

این استراتژی‌های تریدینگ را نیز می‌توان در هر نموداری اعمال کرد. تریدینگ ویو به شما کمک می‌کند تا استراتژی تریدینگ خود را با ارائه نتایج کامل، بک تست کنید. پس از ساخت استراتژی تریدینگ سودآوری در تریدینگ ویو نیز شما می‌توانید ربات تریدینگ واندربیت خود را به استراتژی تریدینگ ویو موفقیت‌آمیز خود وصل کنید.

بدین ترتیب هر زمان که شرایط خرید و فروش خاصی پیش بیاید، ربات واندربیت شما بر اساس سیگنال‌های تریدینگ ویو ورودی خود عمل خواهد کرد. اما چطور می‌توان تریدینگ ویو را به واندربیت وصل کرد؟ این کار به‌راحتی از طریق مراحل زیر امکان‌پذیر است:

  • پس از ثبت نام با تریدینگ واندربیت، صرافی موردنظر خود را به آن متصل کنید.
  • سپس به تنظیمات ربات تریدینگ خود بروید.
  • حالا بیت (Bit) خود را به سیگنال‌های تریدینگ ویو وصل کنید.

متوسط هزینه دلاری (DCA)

کاربر در متوسط هزینه دلاری (DCA)، مقدار سرمایه‌گذاری خود را در طول خریدهای دوره‌ای دارایی هدف خود می‌شکند تا از نوسانات بسیار زیاد بازار ارزهای دیجیتال خودداری کند. بر فرض کاربری دارای ۱۰۰۰ دلار آمریکاست و اتر می‌خواهد.

او اتر ۲۰۰ دلاری را با قیمت اتر ۱۸۰۰ دلاری می‌خرد. سپس او مجددا زمانی که اتر تا ۱۵۰۰ دلار افت کرد نیز آن را با ۴۰۰ دلار خریداری می‌کند. به این عمل DCA می‌گویند. DCA، استراتژی جامعی برای خرید هر دارایی و به حداقل رساندن ریسک است.

تریدینگ صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) به شما اجازه می‌دهد که یک استراتژی DCA را با ربات‌های آن اجرا کنید. به ربات واندربیت خود، دستورهای لازم را ارائه دهید و ربات نیز در صورت کاهش قیمت، به خرید بر اساس قوانین از پیش تعیین‌شده شما ادامه می‌دهد.

بازار سیگنال ارز دیجیتال واندربیت

واندربیت هم مانند دیگر پلتفرم‌های رباتی تریدینگ برتر همچون تری کاماز و کریپتو هاپر، بازار سیگنال ارز دیجیتالی را نیز به شما ارائه می‌دهد. بازار سیگنال ارز دیجیتال واندربیت، ترکیبی از ربات‌های تریدینگ و سیگنال‌های ارز دیجیتال پولی و رایگان است. کاربران باتجربه با استراتژی‌های تریدینگ موفقیت‌آمیز می‌توانند سیگنال‌ها و ربات‌های تریدینگ خود را بفروشند.

کاربران جدید نیز می‌توانند هر سرویس پولی یا رایگانی را برای خودکارسازی تریدینگ خود، کپی کنند. کپی تریدرها می‌توانند اینجا بدون هیچ زحمتی، بهترین ربات‌ها و سیگنال‌های ارز دیجیتال را دنبال کنند. سیستم تریدینگ واندربیت نیز تا زمانی که ارائه‌دهنده سیگنال، سیگنال‌ها را ارائه می‌دهد، همچنان تمام سیگنال‌ها با تنظیمات مشابه را فورا کپی می‌کند.

مدیریت چندین حساب

تریدینگ صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) به شما اجازه می‌دهد تا چندین حساب صرافی مختلف را در یک زمان مدیریت کنید. شما می‌توانید این کار را هم به‌صورت دستی و با استفاده از پایانه تریدینگ و هم به‌صورت خودکار و با ربات‌ها انجام دهید. تریدینگ واندربیت به‌علاوه به شما اجازه می‌دهد که پورتفولیوی ارز دیجیتال خود را با دقت تمام پیگیری کنید.

صرافی‌های واندربیت

تریدینگ واندربیت، انواع بسیاری زیادی از صرافی‌ها را به شما ارائه می‌دهد. به‌علاوه به‌زودی بسیاری از صرافی‌های دیگر هم به این لیست اضافه خواهند شد. صرافی‌های موجود کنونی عبارتند از:

  • بایننس
  • FTX
  • بایننس فیوچرز
  • دریبیت
  • بای بیت
  • بیت پاندا پرو (Bitpanda Pro)
  • بیترکس (Bittrex)
  • FTX US
  • کراکن (Kraken)
  • هیت بیت کوین (HITBtc)
  • اوکی اکس (OKex)
  • کوکوین (Kucoin)

صرافی‌هایی که به‌زودی به این پلتفرم اضافه می‌شوند:

  • پولونیکس (Poloniex)
  • بیت فینکس (Bitfinex)
  • جمینی (Gemini)
  • کوین بیس پرو (Coinbase Pro)
  • گیت (Gate.io)
  • Binance US
  • هیوبی (Huobi)
  • بیت مکس (Bitmex)

قیمت‌گذاری واندربیت

ویژگی اصلی تریدینگ واندربیت، حساب رایگان است که در قسمت‌های پیشین با جزئیات کامل به آن پرداختیم. حساب رایگان تریدینگ واندربیت امکانات بسیاری دارد که هیچ ربات دیگری چنین امکاناتی را به شما ارائه نمی‌دهد. هرکسی که به تریدینگ رباتی علاقه‌مند باشد، می‌تواند حسابی رایگان در تریدینگ صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) بسازد تا تریدینگ خودکار ارزهای دیجیتال را به‌صورت کاملا رایگان آغاز کند. تریدینگ واندربیت به‌غیر از حساب رایگان، سه طرح قیمت‌گذاری دیگر را هم به شما ارائه می‌دهد:

طرح اولیه

طرح قیمت‌گذاری اولیه تریدینگ واندربیت، ماهانه ۹.۹۵ دلار هزینه دارد که شامل مزایای زیر می‌شود:

  • ۱۵ پوزیشن باز
  • ·         5 ربات فعال
  • ·         2 عدد API برای هر صرافی
  • تریلینگ استاپ
  • چندین حد سود
  • پایانه تریدینگ DCA

طرح حرفه‌ای

طرح قیمت‌گذاری حرفه‌ای تریدینگ واندربیت نیز ماهانه ۲۴.۹۵ دلار هزینه دارد و شامل مزایای زیر است:

  • ۱۰۰ پوزیشن باز
  • ·         15 ربات فعال
  • ·         5 تا API در هر صرافی
  • مقداری ثابت تنها برای معاملات فیوچرز
  • پایانه تریدینگ گسترده
  • سوئینگ ترید

طرح ممتاز

طرح قیمت‌گذاری ممتاز تریدینگ واندربیت ماهانه ۴۴.۹۵ دلار هزینه می‌گیرد و مزایای زیر را دارد:

  • پوزیشن‌های باز نامحدود
  • ربات‌های فعال نامحدود
  • API نامحدود برای هر صرافی
  • پشتیبانی از اسکریپت تریدینگ ویو شخصی

برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره قیمت‌گذاری تریدینگ واندربیت، لطفا به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://trading.wunderbit.co/en/account/subscription/pricing

نقشه راه تریدینگ واندربیت

تریدینگ واندربیت مدام در حال تکامل است. آن‌ها در حال تلاش هستند تا در بازار تریدینگ رباتی ارزهای دیجیتال به رقابت بپردازند. آن‌ها برای آنکه بتوانند با نام‌های بزرگی همچون تری کاماز و کریپتو هاپر رقابت کنند، باید نوآوری‌های بسیاری را به تریدینگ صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit) بیاورند.

این صرافی برای به‌دست آوردن موفقیت‌های بیشتر، اهدافی را برای سال ۲۰۲۱ خود نیز تعیین کرده است:

  • راه‌اندازی اپلیکیشن‌های موبایلی برای اندروید و IOS
  • ادغام صرافی‌های ارز دیجیتال بیشتری همچون پولونیکس، بیت فینکس، جمینی، کوین بیس پرو، گیت، Binance US، هیوبی و بیت مکس.
  • اپلیکیشن دسکتاپ/مک
  • فیوچرز COIN-M بایننس
  • ربات‌های گرید (Grid)

تجارت واندربیت

سومین سرویسی که واندربیت ارائه می‌دهد، تجارت واندربیت است. تجارت واندربیت، سرویس پرداخت ارز دیجیتالی بوده که باعث می‌شود افراد و یا تجارت‌ها بتوانند پرداخت به بیت کوین یا یورو را بپذیرند.

تجارت واندربیت چطور کار می‌کند؟

نحوه کار تجارت واندربیت بسیار آسان است.

  • حسابی تجاری را در تجارت واندربیت ثبت کنید.
  • فاکتورهای خود را در پلتفرم تجارت واندربیت تولید کرده و آن‌ها را برای مشتریان خود ارسال نمایید.
  • فاکتورها بر اساس مقدار یورو هستند.
  • پرداخت‌ها را به‌صورت بیت کوین یا یورو از مشتریان خود دریافت کنید.
  • تجارت واندربیت در صورت پرداختی بیت کوین، آن را به یورو تبدیل می‌کند.
  • پرداخت‌ها به یورو را از تجارت واندربیت توسط انتقال بانکی سپا در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

کسب‌وکارها می‌توانند به بهترین شکل، تجارت واندربیت را در وبسایت خود ادغام کنند تا روند پرداخت خود را خودکار سازند. به‌علاوه تجارت واندربیت در بیش از ۲۰۰ کشور در دسترس است که تسویه حساب به یورو را ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

صرافی دیجیتال واندربیت (Wunderbit)، خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. آن‌ها در تلاش هستند تا صرافی‌های ارز دیجیتال فوری و بازار تریدینگ خودکار را با ارائه خدمات قابل‌ملاحضه‌ای رهبری کنند.

کپی تریدینگ و حساب رایگان واندربیت، این پلتفرم را در میان تمام ربات‌های تریدینگ، منحصربه‌فرد کرده است. هرکسی می‌تواند یک حساب رایگان در تریدینگ واندربیت باز کرده و تریدینگ ارزهای دیجیتال را با ربات‌ها و بدون هیچ هزینه‌ای آغاز کند.

کپی تریدینگ، ویژگی بسیار خوب دیگری است که به هر کاربری اجازه کپی کردن سیگنال‌ها یا ربات‌های تریدینگ از بازار واندربیت را می‌دهد. به همین ترتیب نیز این تریدینگ اجازه می‌دهد که افراد بتوانند بدون داشتن هیچ دانش فنی از تنظیم ربات‌ها، سود به‌دست آورند.

تریدینگ واندربیت نیز پلتفرم فوق‌العاده‌ای است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حساب رایگان آن را امتحان کنید تا با تریدینگ واندربیت آشنا شوید و بتوانید استراتژی‌های تریدینگ را اعمال،‌ تریدرهای پرسود را کپی، سودآوری را آغاز و همه و همه را به‌صورت کاملا رایگان انجام دهید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/03/11/wunderbit-exchange-wunderbit-trading-review/

Comments (4)
Add Comment
  • علی

    سلام امکان استفاده برای ما ایرانی ها وجود داره؟

    • Admin

      پیشنهاد ما همیشه برای استفاده از صرافی های خارجی استفاده از VPN و عدم رجیستر به نام ایرانی ایست تا سرمایتون در امان بمونه

  • سعید

    سلام در بالا اشاره شد به احراز هویت جهت شروع اولین معامله، برای ما ایرانی ها این احراز هویت چجوری باید انجام بشه؟با فیلترشکن و هویت ایرانی شدنیه؟

    • Admin

      به دلیل مشکلات تحر*م همواره سعی کنید با هویت غیر ایرانی و ف*لترشکن ثبت نام کنید