عملکرد ارز دیجیتال واندربیت؛ از این رمز ارز چه می‌دانید؟

عملکرد ارز دیجیتال واندربیت و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. دنیای ارزهای دیجیتال هر ساله رمز ارز و پلتفرم‌های مختلفی را به کاربران برای سرمایه گذاری معرفی می‌کند. رمز ارز واندربیت که با نماد Wunderbit نیز شناخته می‌شود، از نظر عملکرد و ساختار از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. قصد داریم در این مقاله اطلاعات کلی از جمله عملکرد ارز دیجیتال واندربیت و موارد مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عملکرد ارز دیجیتال واندربیت چگونه است؟

رمز ارز واندربیت را می‌توان نوعی پلتفرم فعال در حیطه رمز ارزها دانست که دو سرویس اساسی را پشتیبانی می‌کند. صرافی رمز ارز و همچنین سیستم تریدینگ اتوماتیک از مواردی است که این رمز ارز عملکرد و کارایی قابل قبولی در آن دارد. در صرافی Wunderbit کاربران می‌توانند رمز ارزهای مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لیت کوین، بایننس کوین و سایر رمز ارزهای معروف را از طریق کارت اعتباری و حساب‌های بانکی خود خریداری کنند. همچنین این ارز دیجیتال از سیستم تریدینگ اتوماتیک برخوردار است. می‌توانید برای افزایش سود و عملکرد خود از بات‌های تجاری واندربیت استفاده کرده و یا تریدرهای موفق را کپی کنید. از این طریق میزان سود و همچنین بازگشت اطلاعات شما با اطمینان بسیار بیشتری انجام می‌گیرد.

یک مشخصه دیگر در زمینه عملکرد ارز دیجیتال واندربیت این است که تمامی مجوز و بازخوردهای امنیتی این پلتفرم تکمیل گردیده است. کاربران با خیال راحت می‌توانند در صرافی این رمز ارز خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

برای تریدینگ با واندربیت، کمپانی مربوط به این رمز ارز حساب رایگان و مشخصه‌های محدودی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این امکان برای سرمایه گذاران وجود دارد که با حساب Wunderbit به راحتی رمز ارزهای برتر بازار کریپتوکارنسی را بخرند و یا در صورت نیاز نیز در سریعترین زمان ممکن به فروش برسانند. می‌توانید مشخصه‌های مختلف از جمله بررسی سیستم تریدینگ حال حاضر بازار، کپی تریدرهای برتر بازار و سایر موارد مربوط به آن را در حساب خود داشته باشید.

سرویس‌های موجود در واندربیت

این پلتفرم، سرویس‌های مختلفی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. از این سرویس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرافی واندربیت
  • تریدینگ واندربیت
  • تبلیغات واندربیت

بیایید در قالب مثال‌هایی این موارد را برای شما توضیح دهیم.

صرافی Wunderbit؛ عملکرد ارز دیجیتال واندربیت به چه شکل است؟

صرافی موجود در این پلتفرم از عملکرد بسیار مناسبی برخوردار است. کاربران می‌توانند به راحتی بیت کوین و یا دیگر رمز ارزهای موجود و پرطرفدار در بازار کریپتوکارنسی را خریداری کنند. امکان خرید و فروش در این صرافی با کارت بانکی و یا کارت‌های اعتباری نیز امکان پذیر است. شما برای خرید رمز ارز‌ها می‌توانید از روش‌های پرداختی معمول در صرافی‌های دیگر مثل ویزا، مسترکارت و یا حواله بانکی استفاده کنید.

خرید و فروش رمز ارز در سریعترین زمان ممکن از دیگر عملکرد ارز دیجیتال واندربیت و صرافی آن است.

از ویژگی‌های اصلی صرافی واندربیت می‌توان به خرید و فروش فوری رمز ارز‌ها اشاره کرد. صرافی واندربیت به شما این امکان خرید و فروش فوری بیت‌کوین و دیگر رمز‌ ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی را می‌دهد. در واقع هیچ روش تأیید پیچیده‌ای برای این کار وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید حتی بدون داشتن دانش فنی با استفاده از رابط کاربری آن خرید و فروش رمز ارزهای خود را انجام دهید.

شما برای استفاده از حساب کاربری واندربیت خود باید با یک ایمیل و رمز عبور حساب خود را تایید کنید که این امر کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و بعد از آن تریدینگ خود را با استفاده از واندربیت شروع کنید.

قانونی بودن صرافی Wunderbit

ویژگی دیگری که صرافی واندربیت دارد قانونی بودن آن است. همانطور که گفتیم واندربیت یک صرافی کاملا مجاز است که باعث می‌شود کاربران ترس از هرگونه مالیات یا از دست دادن پول خود را نداشته باشند.

عملکرد ارز دیجیتال واندربیت به این صورت است که یک مجوز ارائه خدمات برای مبادله بین رمز ارزها و فیات دارد. در اصل واندربیت در جمهوری استونی و تحت واحد اطلاعات مالی استونی با شماره امنیتی FVR000332 ثبت شده است. همچنین واندربیت از قوانین امنیتی معامله، قوانین ضد پولشویی (AML)، حریم خصوصی و امنیت در مقابل کلاهبرداری پیروی می‌کند.

خرید بیت کوین بدون هیچگونه ریسک

ویژگی بعدی که واندربیت دارد این است که شما می‌توانید از طریق این صرافی بدون ریسک بیت کوین بخرید. سازگاری افراد با بازار کریپتوکارنسی روز به روز در حال افزایش است و از طرفی کلاهبرداری رمز ارزها هم رایج شده است. فعالیت هکرها بیشتر از هر جای دیگری در رمز ارزها است و بسیاری از مبادلات رمز ارزها با پولشویی مجرمان در ارتباط هستند. به همین دلیل این‌گونه فعالیت‌ها باعث ایجاد مسائل حقوقی می‌شوند.

اما روش‌هایی که در عملکرد ارز دیجیتال واندربیت وجود دارد شامل AML و KYC است که هردوی این روش‌ها قانونی بودن رمز ارزهای خریداری شده در صرافی واندربیت را تضمین می‌کنند. این عامل به نوبه خود به کاربران اطمینان سرمایه‌گذاری در رمز ارزها را زیاد می‌کند.

امنیت صرافی Wunderbit

اگر بخواهیم امنیت صرافی واندربیت را مورد ارزیابی قرار دهیم باید امنیت مبادله رمز ارزها را بررسی کنیم. بدون شک هیج کاربری تمایل به سرمایه گذاری در یک صرافی که ایمن نباشد را ندارد. صرافی‌های رمز ارزها بهترین هدف برای هکرها هستند. روزانه مبادلات رمز ارزها با صدها روش هک مختلف مواجه می‌شوند. هر مبادله از رمز ارزها باید به پیشرفته‌ترین امکانات امنیتی مجهز باشد تا بتواند از خود و دیگر کاربران در برابر هک شدن محافظت کند. صرافی‌های برتر دنیای کریپتوکارنسی در صورتی که هر بودجه‌ای در اثر حملات سایبری از دست رفته باشد، به کاربران خود این اطمینان را می‌دهند که سرمایه به آن‌ها برگردانده می‌شود.

صرافی واندربیت امنیت بالایی برای حفظ کاربران دارد که برای این امر پیشرفته‌ترین تکنیک‌ها را برای محافظت از کاربران در برابر هکرها به کار گرفته است. عملکرد ارزدیجیتال واندربیت به این صورت است که رمز ارز پایه یا فیات کاربران را ذخیره نمی‌کند. بلکه هنگامی که کاربران رمز ارز خود را در واندربیت خریداری می‌کنند، به کیف‌پول دیجیتالی آن‌ها فرستاده می‌شود.

هزینه و حق کمیسیون

هزینه‌ها و حق کمیسیون در واندربیت کمترین میزان در دنیای کریپتوکارنسی است. هزینه‌ها کاملا شفاف و منطقی هستند. همچنین عملکرد این صرافی به صورتی است که بهترین نرخ ارز بیت کوین را ارائه می‌دهد.

به غیر از بیت کوین، از رمز ارزهای موجود در واندربیت می‌توان به اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین، ریپل و ترون اشاره کرد که به زودی رمز ارزهای بیشتری در دنیای کریپوتوکارنسی عرضه می‌شود.

چگونه می‌توان رمز ارز در صرافی واندربیت خرید و فروش کرد؟

برای این که بتوانید در این صرافی ارز  دیجیتال خرید و فروش کنید، باید یک سری اقدامات انجام دهید. این اقدامات به نوبه خود باعث می‌شود تا دسترسی‌های لازم به صرافی Wunderbit برای شما فراهم شود:

  • برای قدم اول باید یک حساب در صرافی واندربیت بسازید. در ابتدا به یک ایمیل احتیاج دارید. پس از وارد کردن رمز ورود ایمیل خود، نیاز به تایید اطلاعات خود دارید. پس از این عامل این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از صرافی و عملکر ارز دیجیتال واندربیت بهره مند شوید.
  • پس از این اقدامات، اطلاعات شما باید تایید شود. اطلاعات ضمیمه خود را وارد کنید. ID را ساخته و مواردی مانند پاسپورت و گواهی نامه رانندگی را وارد حساب خود کنید. هنگامی که اکانت شما مورد تایید قرار گرفت، می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را در حیطه ارزهای دیجیتال با این صرافی انجام دهید.
  • می‌توانید بیت کوین را بخرید و یا بفروشید. این امکان با صرافی Wunderbit وجود دارد. تنها باید اطلاعات شما مورد تایید قرار بگیرد تا بتوانید در این زمینه اقدامات مالی خود را انجام دهید.
  • پس از ایجاد حساب و تکمیل KYC، می‌توانید از طریق این صرافی اکثر رمز ارزهای پرطرفدار موجود در بازار را خریداری کنید.
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی واندربیت به وسیله کارت‌های اعتباری تنها چند دقیقه  طول می‌کشد. این روش را می‌توان سریعترین راه برای خرید بیت کوین دانست.
  • مبادلات مالی در حیطه ارزهای دیجیتال در این صرافی از طریق بانک‌های SEPA تنها با دریافت ۱ درصد از حق تراکنش انجام می‌شود. این میزان کمیسیون را می‌توان پایین‌ترین رقم موجود در میان صرافی‌های فعال در حیطه خرید بیت کوین از طریق بانک‌های SEPA دانست.
  • برای تشکیل حساب حقوقی در این صرافی باید در ابتدا یک حساب شخصی ایجاد کرده و اطلاعات حساب خود را تایید کنید. پس از این اقدام باید info@@underbit.co را نوشته تا از این طریق حساب حقوقی خود را دریافت کنید.

تریدینگ Wunderbit؛ عملکرد ارز دیجیتال واندربیت به چه شکل است؟

در واقع تریدنیگ واندربیت یک تجارت رمزنگاری شده با ربات‌ها می‌باشد. دنیای کریپتوکارنسی یک بازار پرسرعت و فعال بدون هیچ گونه تعطیلی، استراحت و یا زمان خواب است. در این بازار هیچ سهل‌انگاری و تأخیر زمانی حتی در حد چند دقیقه قابل قبول نیست. برای مقابله با چنین سرعتی برای استفاده در دنیای کریپتوکارنسی توانایی‌های انسان کافی نیست. چون طبیعتا هیچ فردی نمی‌تواند ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز هفته را در مقابل رایانه باشد و بازار را تحت نظارت داشته باشد. از طرفی تریدرها هم نمی‌توانند همه فرصت‌های سودمند تریدنیگ را در اختیار داشته باشند. بنابراین برای مقابله با مشکلاتی که گفته شد عملکرد ارز دیجیتال واندربیت یک ویژگی مربوط به بخش تریدینگ دارد که آن هم استفاده از ربات‌ها است.

در این روش که تریدینگ به صورت اتوماتیک انجام می‌شود، تریدر‌های حرفه‌ای می‌توانند از ربات‌های واندربیت برای داشتن استراتژی‌های تجاری موفق و سودمند به صورت خودکار استفاده کنند.

همچنین کاربران جدید می‌توانند از گزینه کپی کردن تریدنیگ واندربیت استفاده کنند تا تکنیک‌های تریدرهای حرفه‌ای و ربات‌های آن‌ها را برای سوددهی بیشتر از رمز ارزهای خود بهره ببرند.

حساب رایگان و هزینه‌های صفر

از ویژگی‌های تریدینگ در صرافی ارز دیجیتال واندربیت می‌توان به حساب رایگان و هزینه‌های صفر آن اشاره کرد که همین امر واندربیت را در دنیای کریپتوکارنسی و بازار رمز ارزها برجسته کرده است.

روش میانگین هزینه دلاری در واندربیت

در روش میانگین هزینه دلار (DCA)، کاربر باید مبلغ سرمایه‎ گذاری خود را در خریدهای دوره‌ای یک دارایی هدف تقسیم کند تا از نوسانان زیاد دنیای کریپتوکارنسی دوری کند.

فرض کنید کاربری ۱۰۰۰ دلار داشته باشد و قصد خرید اتریوم را دارد. این شخص با ۲۰۰ دلار قصد خرید اتریوم ۱۸۰۰ دلاری را دارد. سپس هنگامی که اتریوم به قیمت ۱۵۰۰ دلار سقوط می‌کند با ۴۰۰ دلار مجدد اتریوم خریداری می‌کند. که به این استراتژی جامع، میانگین هزینه دلار گفته می‌شود و در اصل برای خرید هر دارایی و به حداقل رساندن خطر استفاده می‌شود.

در صورتی که هیچ سرویس ربات دیگری مثل cryptohopper یا tradesanta چنین ویژگی منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. حساب رایگان در واندربیت به شما این امکان را می‌دهد که ۲ ربات فعال داشته باشید و ۵ موقعیت را بررسی کنید تا در هر مبادله یک API را به راحتی ارزیابی کنید.

در واقع هر کاربری که به تریدینگ با ربات علاقه داشته باشد می‌تواند تریدینگ اتوماتیک دنیای کریپتوکارنسی خود را بدون صرف حتی یک پنی شروع کند و سود خود را از  کپی تریدینگ داشته باشد.

کپی تریدینگ Wunderbit؛ عملکرد ارز دیجیتال واندربیت به چه شکل است؟

کپی تریندیگ یا به عبارتی تجارت آینه یک ابزار بسیار عالی برای مبتدیان در بازار رمز ارز‌ها است که دانش کافی از دنیای کریپتوکارنسی و تردینگ با ربات‌ها ندارند. اما با وجود این می‌خواهند از تجارت با ربات رمز‌ ارزها کسب درآمد داشته باشند.

کپی تریدینگ در واقع مانند یک خلبان اتوماتیک عمل می‌کند که در آن کاربر با انتخاب یک تریدر یا یک ربات که عملکرد خوبی در زمینه سودآوری دارد می‌تواند تریدینگ خود را داشته باشد.

بقیه کارها به وسیله سیستم پیشرفته کپی تریدنگ رمز ارزها در واندربیت انجام می‌شود که تجارت شما را به توجه به تریدرهای ماهری که دنبال می‌کنید انجام می‌دهد.

عملکرد و مشخصه‌های کپی تریدینگ

تردینگ واندربیت لیستی از تراکنش‌های شفاف و کامل از تمام تریدرهای موجود در بازار رمز ارزها را می‌دهد که شما می‌توانید با قضاوت در مورد عملکرد گذشته آن‌ها، بهترین تریدر را انتخاب کنید.

کپی تریدینگ بسیار ایمن است چون ربات تریدینگ واندربیت تنها از طریق API تجارت می‌کند که به آن‌ها اجازه برداشت وجه از حساب را نمی‌دهد.

از آنجایی که در عملکرد ارز دیجیتال واندربیت برای پیدا کردن سودمندترین تریدینگ نیازی به بررسی کل بازار نیست از روش کپی تریدینگ برای سودآوری بیشتر استفاده می‌شود. این روش بسیار ساده، بدون دردسر، قابل تنظیم و بدون استرس است.

عملکرد ارز دیجیتال واندربیت به شما امکان استفاده از استراتژی DCA را می‌دهد. شما می‌توانید دستورات مناسبی را به ربات واندربیت بدهید که با کاهش قیمت، ربات طبق قوانین از پیش تعیین شده برای خرید یا فروش رمز ارز شما بهترین تصمیم را بگیرد.

واندربیت همانند بقیه سیستم‌ عامل‌های ربات تریدینگ برتر مثل Cryptohopper یا  commas3، یک بازار سیگنال رمز ارزی ارائه می‌دهد.

سیگنال‌های تریدینگ در واندربیت

بازار سیگنال رمز ارزی واندربیت ترکیبی از سیگنال‌های دنیای کریپتوکارنسی رایگان و پرداخت شده و ربات‌های تریدینگ است. کاربران پیشرفته با استراتژی‌های موفق تریدینگ می‌توانند سیگنال‌های تریدینگ و ربات خود را بفروشند. کاربران جدید هم می‌توانند هر سرویس رایگان یا پرداختی را کپی کنند تا تریدینگ خود را به صورت اتوماتیک انجام دهند.

در این قسمت تریدرهایی که ربات‌های بقیه را کپی می‌کنند بدون هیچ زحمتی بهترین سیگنال‌ها و ربات‌ها را دنبال می‌کنند و تا زمانی‌که ارائه‌دهنده سیگنال‌ها را ارائه دهد سیستم تریدینگ واندربیت کپی تمام سیگنال‌ها را با همان تنظیمات در زمان واقعی ادامه خواهد داد.

تبلیغات Wunderbit؛ عملکرد ارز دیجیتال واندربیت به چه شکل است؟

و اما سومین خدماتی که ارز دیجیتال واندربیت ارائه می‌دهد تبلیغات واندربیت است. این تبلیغات در اصل یک سرویس پرداخت رمز نگاری شده است که برای افراد و مشاغل امکان دریافت پرداخت‌ها با بیت کوین یا یورو را فراهم می‌کند.

تجارت واندربیت بسیار ساده است. برای این کار در ابتدا باید یک حساب کاربری در تبلیغات واندربیت داشته باشید. سپس فاکتورهای خود را که به مبلغ یورو ثبت شده از طریق تبلیغات واندربیت برای مشتریان خود ایمیل کنید. و در نهایت از مشتریان خود پرداخت به بیت کوین یا یورو دریافت کنید که درصورت پرداخت بیت کوین، تبلیغات واندربیت بیت کوین را به یورو تبدیل می‌کند.

نتیجه‌گیری

مشاغل می‌توانند تجارت ارز دیجیتال واندربیت را به طور کارآمد در وبسایت‌های خودشان داشته باشند تا پروسه پرداخت را اتوماتیک انجام دهند. امروزه تبلیغات واندربیت در بیش از ۲۰۰ کشور در دسترس است که پرداختی‌ها را به یورو ارائه می‌دهند.

از آنجایی که واندربیت خدمات عالی ارائه می‌دهد سعی بر این دارد که مبادلات رمز نگاری فوری و بازار تریدینگ اتوماتیک بهتری را به وسیله ارائه همین سرویس‌‌ها داشته باشد.

کپی تریدینگ و حساب کاربری رایگان واندربیت این سیستم‌عامل را از همه ربات‌های تریدینگ برجسته‌تر می‌کند. همین امر باعث شده که هر شخص بتواند با ایجاد یک حساب رایگان در تریدینگ واندربیت، با استفاده از ربات‌ها و بدون هیج هزینه‌ای تجارت رمز‌نگاری شده را شروع کند.

کپی تریدینگ که یکی از ویژگی‌های اصلی ارز دیجیتال واندربیت به شمار می‌رود، به کاربر این امکان را می‌دهد که سیگنال‌های تریدینگ یا ربات را از بازار واندربیت کپی کرده و بدون داشتن هیچ دانش فنی درباره راه‌اندازی ربات‌ها، سوددهی خود را داشته باشد. نظر شما چیست آیا عملکرد ارز دیجیتال واندربیت در آینده نیز به خوبی امروز خواهد بود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment