سناتور جدید وایومینگ از حامیان بیت کوین است

سناتور جدید سینتیا لومیس (Cyntia Lummis) در گفتگو با برنامه What To Know on Friday  دوباره از علاقه خود به بیت کوین سخت گفت. او در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که امیدوار است بیت کوین را وارد اتاق های بحث و گفتگوی داخلی کند. برخی او را یکی از حامیان بیت کوین می دانند.

او در یک فایل ویدیویی در خصوص سناتور جدید ایالت وایومینگ در خصوص این ارز دیجیتال صحبت کرد. او در این ویدیو گفته است که او به آینده بیت کوین امیدوار است. او در تایید صحبت های خود گفت:

«به عنوان مسئول  قبلی خزانه ایالتی باید بگویم که همواره به دنبال سرمیاه گذاری در صندوق های دائمی ایالت بودم. همواره به دنبال یافتن راهی برای اندختن دارایی های خود بودم. سرمایه ای که ارزش بالایی داشته باشد. بیت کوین با تمام انتظارات من همخوانی دارد. پول ملی کشورمان دچار تورم می شود، در حالی که بیت کوین دچار تورم نمی شود. تنها ۲۱ میلیون بیت کوین در انتظار استخراج هستند و این تمام موجودی این ارز است. درواقع منابع این ارز بسیار محدود هستند. بنابراین معتقدم که این ارز برای یک بازه زمانی دراز مدت به منبع بسیار خوبی برای ذخیره دارایی تبدیل می شود.»

لومیس با صراحت تمام از بیت کوین سخن می گوید

هنگامی که مجری برنامه از او درخصوص احتمال استفاده از این ارز در پول شویی و فرار مالیاتی سوال کند، سناتور از پاسخ سر باز زد و اعتنایی به مجری نکرد.

همانطور که در گزارش های قبلی کوین تلگراف خوانده ایم، لومیس تعدادی بیت کوین را در اختیار دارد. او نخستین بار در سال ۲۰۱۳ و به پیشنهاد دامادش تعدادی بیت کوین خرید.و به جمع حامیان بیت کوین پیوست. ویل کول (Will Cole) داماد او در یک موسسه خدماتی و در زمینه رمزارز فعالیت دارد.

برخی از اعضای کنگره نیز بیش از این ارز را ستوده اند. دارن ستو (Darren Soto) در جریان برگزاری کمپین های خود به طرفداران خود اجازه داد که کمک های خود را در قالب ارز دیجیتال به کمپین اهدا کنند. اما هیچ یک این افراد تا کنون به اندازه لومیس بی پرده خود را یکی از حامیان بیت کوین معرفی نکرده اند.

این در حالی است که سناتور جدید وایومینگ نخستین زنی است که این سمت را در وایومینگ در اختیار می گیرد. بسیاری از افراد جهان بر این باور هستند که او به عنوان نخستین سناتور زن در وایومینگ اولین نماینده واقعی بیت کوین است.

حامی تازه بیت کوین

 با وجود حمایت لومیس از بیت کوین تعداد افرادی که برای خرید و فروش بیت کوین وارد عمل می شوند روز به روز در حال افزایش است. افرادی که تا کنون اقدام به خرید بیت کوین نکرده اند، در شک و دودلی به سر می برند. حمایت یک سناتور از بیت کوین بر اعتبار و ارزش این ارز می افزاید. وبه پذیرش این ارز از سوی عموم نیز کمک می کند.

 بهتر است پیش از آنکه با محدودیت هایی در زمینه خرید بیت کوین مواجه شوید، اولین بیت کوین خود را بخرید. این نکته را به یاد داشته باشید که تنها ۲۱ میلیون بیت کوین در جهان وجود خواهد داشت. روزی از راه می رسد که تعداد کسانی که به این ارز دسترسی دارند بسیار اندک خواهد بود. برای خرید بیت کوین از سایت رمزارز مارکت بازدید کنید. با اطلاع از قیمت بیت کوین برای خرید این ارز وارد عمل شوید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/incoming-senator-hopes-to-bring-bitcoin-into-the-national-conversation

Comments (0)
Add Comment