عمومی سازی ریپل پس از پیروزی در دعوای حقوقی انجام خواهد شد

عمومی سازی ریپل یکی دیگر از مواردی است که در هفته گذشته توانست توجه طیف گسترده‎‌ای از سرمایه ­گذاران را به خود جلب کند. مدیر اجرایی هلدینگ SBI، «یوشیتاکا کیتایو» در جلسه نتیجه گیری این هلدینگ که در چهار ماهه اول سال ۲۰۲۱ انجام شد، توضیحاتی در این زمینه داد. او در صحبت‌های خود عمومی سازی XRP لبز و R3 را اعلام کرد. وی زمان عمومی سازی این رمز ارز را پس از پیروزی پرونده SEC در دادگاه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد.

صحبت‌های مدیر عامل هلدینگ SBI درباره عمومی سازی ریپل

«کیاتو» در خلال جلسه مدیران این هلدینگ خبر از سرمایه­ گذاری SBI بر روی شرکت‌های پرطرفدار و پیشرو داد. وی همچنین اعلام کرد که عمومی سازی ریپل به زودی اتفاق خواهد افتاد.

«کیاتو» گفت R3 نیز وضعیتی مانند ریپل دارد و بزرگترین سهام دار R3، هلدینگ SBI است. به زودی R3 نیز فرایند عمومی سازی خود را آغاز خواهد کرد. البته بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که بلاک چین R3، با نام Corda شناخته می‌شود. . در خلال این جلسه، صحبت‌هایی درباره عملکرد و کارایی تکنولوژی بلاک چین پروژه R3 صورت گرفت. این بلاک چین امنیت و سرعت بسیار بالایی دارد که به شما در انجام تراکنش‌ها می‌تواند کمک کند.

مدیر اجرایی ریپل « برد گارلینگ هوس» در گفت و گویی که با WSJ داشت، صحبت‌هایی در زمینه پیشنهاد عمومی سازی در سال ۲۰۲۰ کرد. وی گفت:

“به زودی عمومی سازی در حیطه ارزهای دیجیتال نیز وجود خواهد داشت. این به روز رسانی و عمومی سازی در زمینه بلاک چین خواهد بود که در ۱۲ ماه آتی اعلام خواهد شد. “

پس از اعلام این خبر، او گفت که در این هفته دعوای قانونی در برابر SEC به پایان خواهد رسید. این درگیری از سال ۲۰۲۰ تا به امروز نیز ادامه داشت. پایان دعوای حقوقی این پروژه، به معنی آغاز فرایند عمومی سازی ریپل خواهد بود.

جمع بندی

عمومی سازی ریپل و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که در این هفته سر و صدا بسیار زیادی به پا کرد. به نظر شما این فرایند می‌تواند در قیمت و عملکرد ریپل تاثیرگذار باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment