YFDAI.FINANCE چیست؟ بررسی اهداف و آینده (YF-DAI)

امروز به بررسی (YF-DAI)، بلاکچین رتبه ۴۹۲ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که YFDAI.FINANCE چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (YF-DAI)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش (YF-DAI) 3.986 عدد است و تعداد کلی آنها ۲۱ هزار سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف YFDAI.FINANCE چیست؟

در حال حاضر، توکن‌های زیادی وجود دارند که سیستم کاری آنها با ساختارهای امروزی اقتصاد جهان همخوان نیست و به جای سیستم کاهشی قیمت، از روش تورمی استفاده می‌کنند. هزینه‌های ایجاد شده توسط اکوسیستم، به قراردادهای سوختنی (قراردادهای یکبار مصرف رمزارزها که هر توکن تنها یکبار قابلیت استفاده دارد) و جوایز ماینیگ تقسیم می‌شود. هنگامی که عرضه کل توکن‌ها به ۱۳.۹۵۰ رسید، سوزاندن پایان می یابد و توزیع هزینه‌هایی که قبلاً به قرارداد سوختنی رفته بودند، براساس رای گیری به شکل گاورننس (یک سیستم رای گیری بر طبق قراردادهای هوشمند که در آن تمام دارندگان توکن‌ها در نظر سنجی‌ها برای تغییرات آینده رمزارز شرکت می‌کنند)، توزیع می شود.

فرایند و روش کار YFDAI.FINANCE چیست؟

هدف اصلی این رمزارز جایگزینی هرچه بیشتر سیستم‌های مالی پیشین با رمزارزها است و در این مسیر نسبت به سایر رمزارزها اقدامات تاثیرگذارتری انجام داده است.

تأمین کنندگان نقدینگی، یکی از نکات اصلی برای تضمین پایداری پروتکل مالی غیرمتمرکز و همچنین تسهیل نقدینگی درون پروتکل هستند. YFDAI همچنین با گرفتن مجوز خدمات مالی و مجوز e-money، که امکان تبادل رمزارزها و ارزهای فیات را فراهم می‌کند، فاصله روش‌های اقتصادی مرسوم و سیستم هوشمند غیر متمرکز رمزارزها را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

 

قیمت روز و بهترین صرافی‌های YFDAI.FINANCE:

قیمت روز YFDAI.FINANCE هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۳,۳۰۰.۵۹  دلار امریکا است. حجم معاملات YFDAI.FINANCE در هر ۲۴ ساعت حدود ۴,۷۵۳,۶۵۷   دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه   ۴۹۲ قرار دارد. بهترین صرافی‌های  YFDAI.FINANCE در حال حاضر عبارتند از: CoinTiger، Bilaxy و ExMarkets

مطالب دیگر را بخوانید

نتیجه گیری

این رمزارز تا کنون سعی داشته است که بسیاری از نقاط ضعف و همچنین اختلاف بین سیستم‌های مالی جاری و رمزارزها را از بین ببرد. هرچند که YFDAI اولین رمزارزی نیست که در راستای این هدف در تلاش است، اما قطعا جزو موفق‌ترین آنهاست. پیش‌بینی می‌شود در صورت موفقیت این امر حتی به طور نسبی، ارزش توکن این رمز به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

Comments (0)
Add Comment