پلتفرم ییلد اپ دارایی‌های خود را دو برابر خواهد کرد

پلتفرم ییلد اپ از پلتفرم‌های بزرگ و شناخته‌شده در زمینه ارزهای دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و خبر جدید آن را بررسی کنیم. این ارز دیجیتال حالا در ربع سوم سال، دارایی‌های خود را دو برابر می‌کند. بسیاری دلیل این امر را به‌دست آوردن همکاری با لیگ برتر در روزهای اخیر می‌دانند. اگر شما نیز مشتاق هستید تا بیشتر در رابطه با این خبر مهم بدانید، با ما همراه باشید.

پلتفرم ییلد اپ

ییلد اپ (Yield App) پلتفرم مدیریتی دارایی‌های دیجیتالی پیشرو است. این پلتفرم حالا دارایی‌های خود را تا ۳۳۹ میلیون دلار افزایش داد. ییلد اپ تنها هشت ماه پیش از راه‌اندازی عمومی، اسپانسر باشگاه فوتبال وستهام یونایتد شده بود.

این پلتفرم در حقیقت یک شرکت فین تک و پلتفرم مدیریت دارایی‌های دیجیتال است. این شرکت اخیرا گزارش ربع سوم خود را منتشر نمود. گزارش آنها حاکی از این بود که شرکت ییلد اپ در مسیر رشد درخشانی در طول سومین ربع سال ۲۰۲۱، قرار داشته و بر روی موفقیت‌های آینده حساب کرده است.. به همین دلیل نیز دارایی‌های مدیریتی خود را دو برابر و مشارکت برجسته‌ای را با باشگاه فوتبال لیگ برتر، وستهام یونایتد راه‌اندازی کرده است.

این ربع از سال ۲۰۲۱، شاهد افزایش ۱۰۷ درصدی دارایی‌های مدیریتی پلتفرم ییلد اپ از ۱۶۳.۶ میلیون دلار از اواخر ژوئن ۲۰۲۱ تا ۳۳۹.۴ میلیون دلار در اواخر سپتامبر بوده است. همین افزایش برجسته، نشان‌گر نه ماه بسیار خوب برای ییلد اپ در پی راه‌اندازی بتای آن در دسامبر ۲۰۲۱ و راه‌اندازی عمومی در فوریه همین سال به‌حساب می‌آید.

ییلد اپ گفته است که بخش بزرگی از این افزایش دارایی، توسط راه‌اندازی صندوق بیت کوین آن در ماه جولای، تأمین شده است. این راه‌اندازی نیز تنها در چند روز از اولین دور تأمین مالی خود به ارزش ۵۰۰ بیت کوین رسید. بازگشایی دوباره این صندوق در ماه آگوست نیز یکی از بزرگ‌ترین روزهای این شرکت را رقم زد. این نیز به‌علت میزان ثبت‌نام‌های جدید کاربران بود. چراکه توانست به‌تنهایی نزدیک به ۱,۵۰۰ کاربر جدید را در ۲۰ام آگوست به این شبکه ملحق کند.

ییلد اپ شاهد روزهای طلایی

جالب است بدانید که رشد دارایی‌ها بعدتر نیز توسط تعداد روبه‌رشد مشتریان سازمانی و شرکت‌های بزرگ، تقویت شد. ییلد اپ گزارش داده است که این پلتفرم حالا به بیش از ۶۰ مشتری در این بخش، به‌خوبی خدمت‌رسانی می‌کند. این مشتریان نیز از شرکت‌های بلاک چین گرفته تا ابزارهای سرمایه‌گذاری مرسوم و تا ادارات خانوادگی در سرتاسر اروپا، آسیا و استرالیا، هستند.

گزارش پلتفرم ییلد اپ بیان می‌کند که برجسته‌ترین اتفاق این سه ماه تا آخر سپتامبر، همکاری ییلد اپ با وستهام یونایتد بوده است که باشگاه فوتبال لیگ برتری مستقر در لندن و بریتانیاست. ییلد اپ حالا تا آخر فصل ۲۰۲۱/۲۲ در ژوئن ۲۰۲۲، شریک مدیریت دارایی دیجیتال رسمی این باشگاه است.

این پلتفرم همچنین می‌گوید که این قرارداد مبنی بر استفاده وستهام یونایتد از پلتفرم ما در طول ارتباطات خود با ۶۰  میلیون طرفدار خود در سرتاسر دنیاست. بدین ترتیب نیز دارایی‌های دیجیتالی در دسترس مخاطبان بسیار بیشتری قرار خواهند گرفت.

گزارش ربع سوم همچنین نشان‌گر آن است که ییلد اپ، شفافیت خود را با گسترش گزارش پورتفولیوی خود ارتقا خواهد داد. این گزارشات شامل اطلاعات گسترده‌تری درباره مدیریت ریسک، استخرهای بیمه و اینکه این شرکت چطور دارایی‌های کاربران را سرمایه‌گذاری می‌کند، خواهد بود. ییلد اپ همچنین می‌گوید که با شرکت حسابداری و حسابرسی آرمانینو (Armanino) نیز قرارداد بسته است تا از منابع مالی آن گزارش تهیه کند. این شرکت در عین حال با پلتفرم مدل‌سازی ریسک دیفای در حال انتشار Credmark نیز برای حسابرسی‌های آینده خود قرارداد بسته است.

«تیم فراست» مدیرعامل ییلد اپ همچنین در رابطه با گزارش ربع سوم این پلتفرم گفته است:

«پلتفرم ییلد اپ نه ماه پس از راه‌اندازی بتای خود در دسامبر ۲۰۲۰، از نقطه قوتی به نقطه قوت دیگر رفته و با سرعت بی‌سابقه‌ای رشد کرده است. ما تنها در آخرین ربع، دارایی‌های مدیریتی خود را بیش از دو برابر دیده‌ایم. همچنین مشارکت جدید و هیجان‌انگیزی را با وستهام یونایتد نیز انجام داده‌ایم که ما را در میان برترین پلتفرم‌های دارایی دیجیتال، قرار داده است.

دیگر بیشتر از این نمی‌توانم از روند نه ماهه اول تجارت خود راضی باشم و مشتاق موفقیت‌هایی هستم که در سه ماه آخر این سال و فراتر از آن، انتظار ما را می‌کشند. من مطمئن هستم که ییلد اپ با تیم قوی و روبه‌رشد و همچنین پیشنهادات بازارشکن خود، به پلتفرم پیشرویی برای هرکسی از هرکجای دنیا تبدیل می‌شود که به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است.»

درباره پلتفرم ییلد اپ

ییلد اپ باور دارد که هرکسی باید به بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری، دسترسی داشته باشد. مأموریت آن نیز آزاد کردن پتانسیل کامل دارایی‌های دیجیتالی، ترکیب آن‌ها با پربازده‌ترین و پرپاداش‌ترین فرصت‌های ممکن در سرتاسر بازارهای مالی و در نهایت، قراردادن آن‌ها در دسترس کل جهان است. این شرکت همچنین برای دسترسی به چنین چیزی، پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال مبتکرانه‌ای را به شما ارائه می‌دهد که به ساده‌ترین روش ممکن بین امورمالی غیرمتمرکز و مرسوم ارتباط برقرار می‌کند.

جمع‌بندی

پلتفرم ییلد اپ از برترین پلتفرم‌های موجود در زمینه ارزهای دیجیتال است که در مقاله امروز به آن پرداختیم این پلتفرم تاکنون به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. پس از مشارکت با تیم لیگ برتر وستهام یونایتد، این اپ حالا دارایی‌های خود را دو برابر کرده که به موفقیت‌های این چند ماه آن، می‌افزاید.. مدیرعامل ییلد اپ بیان کرده است که این تنها آغاز راه بوده و او منتظر موفقیت‌های بعدی است. پیش‌بینی شما از آینده این پلتفرم چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/14/yield-app-doubles-assets-in-q3-as-it-scores-big-with-premier-league-partnership/

Comments (0)
Add Comment