Zap چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ | جزییات کامل

Zap رتبه ۳۴۷ ام بازار رمزارزها و با ارزش ۰.۱۰۰۳۰۲   دلار آمریکا، متعلق به یک شرکت آمریکایی به همین نام است. این رمزارز، یک توکن سوار بر روی سیستم اتریوم است و در حال حاضر ۵۲۰ میلیون سکه در حال گردش دارد. اگر می‌خواهید بدانید پیش‌بینی آینده برای ارزش Zap چیست، باید بدانید این شرکت بطور کلی یک بلاکچین در دست ارتقا و پیشرفت است و آینده نگری شگرفی در سیستم‌های پایه‌ای مالی دنیا دارد. قابلیت‌های فراوانی که روش اوراکل، به وجود آورده است هنوز توسط مقدار بسیار زیادی از رمزارز ها بلااستفاده مانده است، هرچند Zap در حال تلاش برای ساخت اپلیکیشن‌هایی بر پایه این سیستم است.

Zap برنامه‌هایی را در پروتکل‌های توزیع دینامیک شده یافته است که فرصت‌های جدیدی برای را برای کسب درآمد برای افراد و کسب و کارهای در حال ظهور فراهم می کند.

خصوصیات و ویژگی‌های Zap چیست؟

Bitcoin and Ethereum symbols on abstract blue background. 3d rendering

در زیر به برخی از مهم‌ترین خصوصیات Zap و اهداف ساخت این رمزارز می‌پردازیم.

  • ساخت یک شبکه جهانی قدرتمند اوراکل (روشی برای اضافه اطلاعات به قراردادهای هوشمند)، مبتنی بر قدرت و توان محاسباتی بالا
  • پشتیبانی و تشویق شبکه‌ها و رمزارزهای اوراکل
  • ایجاد بستری مناسب برای نسل بعدی رمزارزهایی که توجه آنها بر روی حذف واسطه و تبادل اطلاعات از طریق سیستم بلاکچین است.

Zap در حال ساخت یک بازار جهانی و غیرمتمرکز داده است که با استفاده از ابزارهای منحصر به فرد، همه را قادر می‌سازد تا با استفاده از اطلاعات خود درآمدزایی کنند. Zap در حال حاضر تمرکز خود را بر روی سیستم‌های مالی اصلی در سراسر دنیا گذاشته است و تلاش دارد تا بستری مناسب برای حذف بخش واسطه و سیستم مالی این شرکت‌ها فراهم آورد. از بخش‌هایی که در حال حاضر تمرکز این شرکت را به خود اختصاص داده است، می‌توان به واحد مالی کسب و کارها، بیمه، مسکن و همچنین پست اشاره کرد.

قیمت روز Zap و بهترین صرافی های آن

قیمت روز Zap هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۱۰۰۳۰۲  دلار امریکا است. حجم معاملات Zap در هر ۲۴ ساعت حدود ۱,۱۸۳,۳۲۰  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۴۷ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Zap در حال حاضر عبارتند از: HitBTC، Bitrue، ProBit Exchange، Poloniex و 0x Protocol.

بیشتر بخوانید

سخن پایانی:

گرچه سیستم کلی Zap در حال حاضر رشد چندانی نداشته است، اما پتانسیل رشد و همچنین تمرکز آن بر روی رمزارزهای نسل آینده است و شاید این برگ برنده برای Zap، در آینده‌ای نه چندان دور قدرت منحصر به فرد و آینده نگری تصمیم گیران این بلاکچین را نشان دهد.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment