اوج قیمت ترا (LUNA) به بالاتر از ۱۰۰ دلار رسید

اوج قیمت ترا (LUNA) حالا اتفاق افتاد. این ارز دیجیتال توانست به اوج قیمت جدید خود و بالای ۱۰۰ دلار برسد. همین امر باعث شد که این ارز دیجیتال بتواند در رتبه‌بندی ۱۰ ارز دیجیتال برتر از ارز پولکادات (DOT) پیشی بگیرد و به جایگاه ۹ام برسد.

اوج قیمت ترا (LUNA)

ارز دیجیتال ترا (LUNA) سد قیمتی ۱۰۰ دلار خود را شکست و اوج قیمتی جدید را ثبت کرد. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز از ۳۶ میلیارد دلار عبور کرد. طبق اطلاعات سایت معتبر CoinGecko، اوج قیمت جدید این ارز دیجیتال ۱۰۰.۸۴ دلار بوده است.

قیمت توکن LUNA در طول هفت روز اخیر تا بیش از ۵۵% افزایش یافته است. قیمت این ارز از لحاظ ارزش بازار، با مبلغی برابر با ۳۶,۴۰۱,۳۱۹,۴۵۴ دلار تا جایگاه نهم ارتقاء پیدا کرد.

قیمت توکن LUNA در حقیقت حالا به نقطه عطف تاریخی رسیده است. این نقطه عطف نیز درست پس از اعلامیه این ارز دیجیتال بود. جامعه ترا اعلام کرد که این ارز، سرویس غیرمتمرکز جدیدی را آغاز کرده است. به‌علاوه این ارز اعلام کرد که ایردراپی از توکن‌های TNS جدید آن نیز در راه است. شاید همین اخبار جدید و جذاب موجب اوج قیمت ترا (LUNA) شده باشد.

صفحه رسمی ایردراپ در توئیتر نوشت که ۱۷.۷% توکن‌ها به کاربران واجد شرایط، ایردراپ خواهد شد. روند فیلتر کردن نیز در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ و در ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ PM UTC اعلام می‌شود.

ارزش کل قفل‌شده (TVL) ترا در ماه دسامبر از ۱۸ میلیارد دلار نیز عبور کرد. بر اساس آمار و ارقام، ترا حالا از لحاظ ارزش کل قفل‌شده به جایگاه دوم رسیده است و درست پس از اتریوم قرار دارد. استیبل کوین الگوریتمی UST که توسط توکن محلی LUNA پشتیبانی می‌شود، عنصری کلیدی در شبکه ترا به‌حساب می‌رود.

توکن LUNA در طول هفت روز گذشته نیز تقریبا تا ۱۴% رشد کرده است. صرافی کراکن (Kraken) هم درج LUNA را در ۱۵ام دسامبر اعلام و سپرده‌های آن را باز کرد. معامله این ارز در تاریخ ۱۶ام دسامبر به‌صورت زنده منتشر شد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/24/terra-luna-made-new-all-time-above-100-takes-9th-position-in-top-10-surpassing-polkadot-dot/

Comments (0)
Add Comment