پروژه مستند اتریوم: باغ بی‌کران ۱۰۳۶ توکن اتریوم بدست آورد

پروژه مستند اتریوم پروژه مهمی است که دانستن اطلاعات آن به شما در کسب سود بیشتر کمک بسیاری می‌کند. ارزهای دیجیتال و شبکه‌های آنها هرروزه پروژه‌های بیشتر و بزرگ‌تری را معرفی می‌کنند که با استفاده از آنها می‌توان سودهای بسیاری بدست آورد. یکی از پروژه‌های ارز دیجیتال اتریوم نیز، پروژه باغ بی‌کران است. این پروژه که نوعی پروژه مستند نیز هست، توانسته است ۱۰۳۶ اتریوم را برای این شبکه بدست آورد. با ما همراه باشید تا این پروژه و مزایای آن را با هم بررسی کنیم.

پروژه مستند اتریوم چیست؟

پروژه‌ای مستند با عنوان «اتریوم، باغ بی‌کران» برای تکمیل طرح جذب سرمایه شبکه اتریوم به وجود آمد و توانست ۱۰۳۶ اتریوم برای این شبکه بدست آورد.

از منابع مالی بدست آمده برای تهیه بودجه اولین مستند کامل اتریوم استفاده خواهد شد. این مستند، ارقام اصلی و اعضای انجمن موسسه اتریوم را نمایان خواهد کرد؛ اعضایی مانند «ویتالیک بوترین» که در اصل بنیانگذار اتریوم نیز است. این پروژه هدف دارد که مستند خود را در سال ۲۰۲۳ منتشر کند.

پروژه مستند اتریوم «اتریوم، باغ بی‌کران» که هدف دارد تا اولین مستند را در رابطه با آنکه پروژه‌های قرارداد هوشمند چگونه ساخته می‌شوند بسازد، توانست در کمپین جذب سرمایه اخیر خود به اهدافی که داشت برسد.

تنها در عرض سه روز این ابتکار عمل ۱،۰۳۶ اتریوم از بیش از ۶۰۰ اسپانسر بدست آورد. این بسیار فراتر از آن مقداری بود که آنها در ابتدا به عنوان هدف خود قرار داده بودند که فقط حدود ۷۵۰ اتریوم بود. این تیم حالا در فاز مقدماتی برقراری ارتباط بین اتریوم و مردم قرار دارد.

«EthereumFilm» می‌نویسد:

«جالب است! ما با حمایت انجمن تقریبا تا مرز انفجار رفتیم. حالا در عرض ۳ روز از هدف خود نیز پیشی گرفتیم.

۹۸۴.۱۶ اتریوم در راه بودجه تولید فیلم بدست آمد.

۳۱.۰۸ اتریوم برای کمک‌های مالی گیت کوین.

۲۰.۷۲ اتریوم برای CarbonFund.org.

سپاس از تمام کسانی که در این راه ما را یاری کردند و تبریک به تولید کنندگان جدید ما.»

طبق طرح پروژه «اتریوم، باغ بی‌کران»:

موارد استفاده مبتکرانه از بلاک چین اتریوم در زندگی واقعی، انجمنی مقاوم، طرفداران و توسعه دهندگان بیشتری را کشف خواهد کرد. همچنین چشم انداز «ویتالیک بوترین» از آینده اینترنت آن است که جهان را تغییر خواهد داد.

همچنین این تیم برای ساخت انیمیشن در حال استخدام هنرمند برتر « pplpleasr» است.

این هنرمند زن در جلوه‌های ویژه فیلم‌های بسیار معروفی همچون « Batman v Superman»، « Wonder Woman» و همچنین « Star Trek Beyond» نقش داشته است.

طرح اولیه این فیلم توسط تیم و در تابستان سال ۲۰۲۲ تکمیل خواهد شد. سپس در زمستان ۲۰۲۳ نیز به نمایش درخواهد آمد.

جمع‌بندی

پروژه مستند اتریوم موضوعی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند و امروز به آن پرداختیم. این پروژه با عنوان «اتریوم، باغ بی‌کران» مستندی است که در آن به قراردادهای هوشمند این شبکه و پروژه‌های این چنینی پرداخته می‌شود. این مستند توانسته است تنها در عرض سه روز، بسیار بیشتر از هدف اولیه خود پروژه که تنها ۷۵۰ اتریوم بود، کمک‌های مالی جمع‌آوری کند و در حال حاضر ۱۰۳۶ اتریوم برای این شبکه بدست آورده است. اسپانسرهای بسیاری از این پروژه حمایت کرده‌اند. ما امروز تمام اطلاعات این پروژه را برای شما بررسی کردیم. آیا به نظر شما این پروژه با موفقیت اجرا خواهد شد؟

اتریوم
Comments (0)
Add Comment