رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اخبار بیت کوین منفی باشد افراد بدبین را فراری می دهد و نه حامیان را

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

یوسکو (Yusko) می گوید:«ارزش بازار عاملی است که انگیزه کافی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. درحالی که قیمت آن چیزی است که به تفکر افراد بدبین و منفی باف را جهت می دهد». اخبار بیت کوین به دنبال کاهش قیمت این ارز از گوشه و کنار به گوش می رسد.

به گفته مارک یوسکو انگیزه سرمایه گذاران برای حضور در بازار رمزارز بر مبنای افقی است که در انتظار این بازار است.

 مدیری شرکت مدیریت سرمایه مورگان (Moragn) روز جمعه در پاسخ به موج اخبار منفی بافانه سخنانی را بیان کرد. او با انتشار توییتی گفت موسسات مالی به وضوح از تاثیر بیت کوین در دنیای امروز آگاه و نگران هستند. به نظر می رسد هر چه در اختیار دارند را برای جلوگیری از افزایش پذیرش این ارز انجام می دهند.

یوسکو در ادامه افزود در حالت طبیعی چنین واکنشی باید در قالب کاهش پذیرش بیت کوین صورت بگیرد. او در ادامه افزود:

«زمانی که این شرکت ها احساس خطر می کنند، به سراغ تاثیر دولت  در بازار می روند. و سعی می کنند از سرعت پذیرش یک تکنولوژی جدید جلوگیری کنند. آنها برای اینکار از قانون گذاری استفاده می کنند. اگرچه این استراتژی برای سالیان متمادی ناکام بوده است.»

بدبین های بازار

در همین حال افراد بدبین به بازار بیت کوین نیز به دنبال تاثیر گذاری روی این بازار هستند. آنها برای این کار از اخبار و تیترهای منفی بافانه استفاده می کنند. اما این روز ها پیدا کردن تیتر های منفی کار چندان ساده ای نیست. چرا که چین ۴.۲ میلیارد دلار رمزارز را به دارایی خود افزوده است.

 با این حال یوسکو بر این باور است که سرمایه گذارانی که افق این بازار را درک کرده اند، به احتمال زیاد توجهی به اخبار بیت کوین نمی کنند. آنها با ایجاد سرمایه گذاری های بلند مدت روی ارزش این ارز متمرکز شده اند. آنها توجهی به قیمت این دارایی در بازه نزدیک ندارند.

دارندگان بیت کوین به دنبال افق بلند مدت این بازار هستند و توجه به قیمت های فعلی ندارند. درواقع افق این ارز زمانی به اندازه کافی روشن خواهد بود که میزان پذیرش این ارزش به شدت افزایش پیدا کند. ۶۱ درصد از موجودی بیت کوین موجود در جهان در یک سال گذشته جابه جا نشده اند. افزایش ۹۹ درصدی قیمت بیت کوین تاثیری روی تصمیم این گروه از سرمیه گذاران نداشته است. به نظر می رسد آنها در انتظار روزهای پرشکوهی برای بیت کوین هستند.

حال و آینده در دست بیت کوین است

با نگاهی به اخبار بیت کوین در می یابیم که قیمت بیت کوین هفته گذشته به ۱۹۲۰۰ دلار رسید. ارزش کل سرمایه موجود در بازار بیت کوین در آن زمان به چیزی در حدود ۳۵۲ میلیارد دلار رسید. این افزایش در تاریخ این ارز بی سابقه بوده است. این ارز به دنبال اصلاح قیمت ها در روز پنج شنبه به قیمت ۱۷ هزار دلار رسید.

 سرمایه گذاران حرفه ای بازار بیت کوین به خوبی می دانند که آینده از آن بیت کوین است. همین امر سبب می شود که آنها بیش از هر زمان دیگری برای حضور در این بازار تلاش کنند. در طول یک سال گذشته بیش از ۶۱ درصد از بیت کوین های بازار در گردش نبوده اند. چرا که سرمایه گذاران در انتظار افقی هستند که از نگاه افراد بدبین بازار پنهان است. برای درک بهتر این موضوع بهتر است همواره با اخبار بیت کوین در رمزارز مارکت همراه باشید. افزایش میزان پذیرش این ارز به معنای دستیابی به قیمتی است که تاکنون در تاریخ بیت کوین مشاهده نشده است. بنابراین بهتر است همین امروز به جمع دارندگان این ارز بپیوندید. این ارز را به سبد سرمایه خود اضافه کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/negative-bitcoin-headlines-affect-speculators-not-hodlers-says-morgan-creek-ceo

Leave A Reply

Your email address will not be published.