رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بهترین دلایل پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مقدمه پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان

شما کسب‌و‌کار خود را پایه‌ریزی کرده‌اید و حالا قصد دارید تا شیوه‌های مختلف پرداخت را برای مشتریان خود فراهم کنید تا به این ترتیب بتوانید محبوبت کسب‌و‌کارتان را افزایش داده و آن را گسترش دهید، یکی از شیوه‌های پرداختی که حتما باید به آن فکر کنید بیت کوین است به همین دلیل ما مقاله‌ای برای  پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مهمترین دلایل برای پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان

پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان

۱. هزینه

هزینه کارت‌های اعتباری معمولاً حدود ۲-۳٪ است. هزینه بیت کوین به اندازه معامله بستگی ندارد بلکه به سرعت پردازش معامله شما بستگی دارد. فرستندگان با پرداخت پول بیشتر به ماینرها برای پردازش معاملات خود در اسرع وقت به رقابت می پردازند.

ایمنی از تغییرات نرخ ارز

بیت کوین مطمئناً بی ثبات است. اما بیشتر بازرگانانی که در حال حاضر آن را قبول می‌کنند ، قیمت‌ها را با ارز محلی خود تعیین می‌کنند و با ارز محلی خود نیز حقوق می‌گیرند. بیت کوین خود تنها به عنوان واسطه ای عمل می کند که معامله از طریق آن انجام می شود.

 فروش بین المللی

یکی از بهترین دلایل برای پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان گسترش محدوده دسترسی شما و جذب بیشتر مشتریان بالقوه خواهد بود.معاملات بیت کوین به شما امکان می‌دهد بازارهای خود را در هر مکانی گسترش دهید و از شر فرآیند تبدیل ارز برای خرید و فروش خلاص شوید.

 سهولت استفاده

استفاده از بیت کوین آسان است و با گذشت زمان آسان‌تر می‌شود. برای پذیرش آن‎ها نیازی به درک کامل فناوری پشت بیت کوین نیست. تنها مساله‌ای که نیاز به توجه ویژه دارد این است که چگونه کیف پول و سکه بیت کوین خود را ایمن کنید.

تبلیغات

پذیرش بیت کوین هنوز در روزهای ابتدایی است و اولین کسب و کار در زمینه پذیرش بیت کوین می‌تواند در پرتال‌های خبری ارزهای رمزپایه،شما را به صدر اخبار ببرد، همچنین می‌توانید وب سایت خود را به انجمن هایی مانند:

  • Spendbitcoins.com
  • Coinmap.org
  • Weusecoins.com

 سرعت

پذیرش بیت کوین در بیزینس خودتان

معاملات سنتی به خصوص هنگام انجام نقل و انتقالات بانکی بین المللی ممکن است طولانی شود. ممکن است لازم باشد تا یک هفته منتظر بمانید تا وجوه با موفقیت از یک کشور به کشور دیگر منتقل شود. وقتی می‌خواهید آخر هفته یا تعطیلات معامله کنید اوضاع بدتر می‌شود.

هیچ شخص ثالثی وجود ندارد

بیشتر گزینه های پرداخت غالباً شخص ثالثی را درگیر می کند. وقتی پول در حساب بانکی خود دارید، این بانک است که حرف آخر را می‌زند، علی رغم اینکه پول از آن شما باشد. بیت کوین غیرمتمرکز است و این بدان معناست که فقط خریدار و فروشنده در میان هستند.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.